Mitä mieltä jos rakkaalle

Anonyymi-ap

Kirjoittaa, että "rakastan sua", "kaipaan sua", "on ikävä sua" tai vastaavaa, eikä hän sano siihen mitään vaan kommentoi vaan muuta. Onko se hienovaraisesti sanottu ettei kiinnosta?

31

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole. Jotkut on niin epäluuloisia että ne ei usko mitään. Luulevat sinun leikkivän ja pysyvät hiljaa aiheesta.

• Voi oll akyse ihan siitäkin, ettei toinen ole tottunut ilmaisemaan tunteitaan vastaavalla tavalla, vaan jollain toisella tavalla. Kannattaa kysyä suoraan kasvotuste kirjoittelun sijaan, se kun ei yleensä johda mihinkään kovinkaan hyödylliseen jos/kun itsekseen koita keksiä asioille/sanoille tulkintoja, siis puhtaasti arvailla niitä, jolloin yksin lottonumeroiden arvaileminen on tuottoisampaa.

• Sivuhuomio vain, et mistäpä sitä voi tietää onko trollausta vai ei, jos et sitä kasvotusten ole sanonut?

• Anonyymi

No tässä yhteydessä kyseessä ei vaan voi olla trollaus.

• Anonyymi kirjoitti:

No tässä yhteydessä kyseessä ei vaan voi olla trollaus.

No en tiedä. Olisiko epäuskoinen? Ei voi ajatella, et koskee häntä? Kunhan analysoin.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No en tiedä. Olisiko epäuskoinen? Ei voi ajatella, et koskee häntä? Kunhan analysoin.

Kiitos analysoinneista. Voi olla noinkin kai.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos analysoinneista. Voi olla noinkin kai.

No olepa hyvä. :)

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

No olepa hyvä. :)

Kun hän kyllä tietää et pidän hänestä paljon niin ei vaan siksi sovi trollaus asiaan. Viestit on suoraan hänelle minulta eikä palstalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun hän kyllä tietää et pidän hänestä paljon niin ei vaan siksi sovi trollaus asiaan. Viestit on suoraan hänelle minulta eikä palstalle.

No onpa surullista. Oletko jutellut hänen kanssaan asiasta puhelimessa / kasvotusten? Vaikka onhan se aina iso kynnys puhua tunteistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on aina se ongelma, vaikka aloitusten mukana on tunnisteitakin, niin aina ilmassa on epävarmuutta onko kyseessä juuri hänen kirjoitus. Täällä kun on ihmisiä, joiden elämäntarkoituksena taitaa olla saada "uhrit" kuvittelemaan kirjoituksen olevan juuri sinulle ja voivat olla hyvin taitavia käyttämään myös tunnisteita (tietävät asioita). Epävarmuus koskee myös toiseen suuntaan vastauksia ja kommentointia. Viesti voi mennä perille ja kohde omii ja ymmärtää sen melko varmana, mutta ei vastaa samalla tunnetasolla yllä mainituista syistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Palstalla on aina se ongelma, vaikka aloitusten mukana on tunnisteitakin, niin aina ilmassa on epävarmuutta onko kyseessä juuri hänen kirjoitus. Täällä kun on ihmisiä, joiden elämäntarkoituksena taitaa olla saada "uhrit" kuvittelemaan kirjoituksen olevan juuri sinulle ja voivat olla hyvin taitavia käyttämään myös tunnisteita (tietävät asioita). Epävarmuus koskee myös toiseen suuntaan vastauksia ja kommentointia. Viesti voi mennä perille ja kohde omii ja ymmärtää sen melko varmana, mutta ei vastaa samalla tunnetasolla yllä mainituista syistä.

Minä uskon. Olen itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen luullut kaivattuni kaipaavan myös minua.

Joidenkin elämäntehtävä tuntuu tosiaan olevan mustamaalaaminen, matkiminen ja kaikenlainen toisen huonoon valoon saattaminen. Se on palstan nurja puoli.

Monesti ei tiedä kuka kenellekin kirjoittaa, kenelle vastaat, eli vastaatko väärälle ja siten loukkaat kaivattuasi tahtomattasi. En tiedä. Vaikea tilanne. Mitään täällä ei voi ottaa tosissaan.

• Anonyymi

Olet pettänyt sen luottamuksen
      Ei usko enää sun sanoja todeksi. Suojaa sydäntään

• Anonyymi

En mielestäni ole.

• Anonyymi

Suljettu sydänkö no ei vissii:&

• Anonyymi

Palstalleko laitoit, vai wa? Ehkä hän ei tunnista sun anonyymiä viestiä jostain palstalta.

• Anonyymi

No eipäs oo palstasta kyse.

• Anonyymi

Ikävälle voi sanoa ikävä sua. Ihan totta 🤔

• Anonyymi

Mun mielestä ei ole yhtään paha idea sanoa tai vaikkapa kirjoittaa toiselle "välitän sinusta" vaikka toinen ei siihen mitään ilmaisikaan. Ainakin oma mielipide on ilmaistu. Vaikka ei vastakaikua saisikaan ei silläkään ole merkitystä. Mun mielestä toinen ainakin muistaa sen, että hänestä välitetään. Tuohon ilmaisuun, en osaa sanoa, mutta ei välttämättä!

• Anonyymi

Mä käyttäydyin exän kassa noin
      Koska viestintä tapamme mihin olimme tottuneet tahoillamme oli kuin yö ja päivä .
      Olin myös ujompi.
      Eikä minulla ollut niin iso tarve rakkaudesta puhumiselle .
      Olen hiljaisempi luonne..
      Ehkä teidän tarpeenne keskustella eroaa tässä aiheessa .
      Meillä oli nii et mies päpäpätti ku papupata ja minä nainen olin hiljasenpi ...
      Erosimme muista syistä ...

Mitta kyllä mä sen sosiaalisen aktiivisuuden koin hiukan rasittavaksikin koska tarvitsen aikaa olla yksin ja vain omassa seurassa.
      Hän oli selvä exroventti ...
      Kaikis kissanristiäiset olis pitäny olla koko ajan ..
      Sosiaalisissa menoissa 24/7 ..
      Ja minä olisin tarvinnut omaa tilaa ja aikaa yksin
      Ja myös lepoon ja rauhottumiseen yksinolos .
      Siinä missä hän vain sai lisävirtaa ihmisten parista.
      Naiselta
      Hän ei ymmärtänyt minun näkökulmaani ...
      ja minä olen herkkä ja luova itroverti.

• Anonyymi

Moi,täällä samanlainen ,sekoitus autismia,narskua,vaativaa persoonaa,pikkusen psykopatiaa.
        Hyvin pyyhkii sosiaalisella puolella😁

• Anonyymi

Jossei oo koskaan saanu yhtään mitään mistään ikinä? Tuli vaan mieleen sellanenkin🙂

• Anonyymi

Hyvä näkökulma, monet toimivat toisin.

• Anonyymi

Autistin kirjonen voi olla.

• Anonyymi

Mä en vaan jaksa ymmärtää ihmisten "heittoja". Olipa ihminen mikä hyvänsä, suunsa voi pitää kiinni.

• Anonyymi

Parempi kun poistat numeron ja elä omaa elämää

• Anonyymi

Kokeile henkkoht postiin

• Anonyymi

Noi on voimakkaita sanoja, jollei teillä ole ollut vielä sellaista läheisyyttä, joka voisi teitä lähentää ja siten näitä voimakkaampia sanoja käyttää? Luottamus ei synny sanoista vaan enemmän teoista.

• Anonyymi

Kyllä. Ja nimenomaan irl -teoista.

• Anonyymi

Kuulostaa välttelevän kiintymyssuhdemallin ihmiselle mahdollisesti. He näyttävät tunteet esimerkiksi teoilla, eivät ole tottuneet sanoin näyttämään.

• Anonyymi

Entäs jos hän itse ei ole saanut kyseisiä viestejäs?
      Vaan ne menee jollekin toiselle?

Palstalla en ainakaan usko yhteenkään tollaseen
      Sanontaan yhtään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5157
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3480
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      38
      2828
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      9
      1972
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1820
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      263
      1476
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1382
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1078
    Aihe