Alkajaiseksi vain menolippu, muille juoksuhatojen kaivamista rajalle, niin eköhän äiti tulemieleen ja vouhitukset vähenis!? Kunmeillä vihollista ole näkynyt, vimesotiin ja Luhanskin ja Donetskin vois jättää rauhaan !?
Sotakiimaisimmille presidentti ehdokkaille stibenti,Ukrianan sotaan,etulinjalle !?
Anonyymi-ap
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Siis nyt lopeta jo ja ota lääkkeesi! Suomessa ei ole sotakiimaisia presidenttiehdokkaita toisinkuin venäjällä jossa vaalitkin on etukäteen järjestetty eikä oikeasta demokratiasta ole tietoakaan!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18175636c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
oLen poH tinutt , mist ä Suom eeen saataisiin yht ä hul lU persitenddi kun Venjälä on ?! Suomesa ei tunnu ol van yhtä sota huluja teurast jia olen kaan !?
- Anonyymi
Varoittivat TV.sä ulkomaisista trolleista näilläkin palstoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849