Opiskeleva yh-äiti harkitsee alaa. Vinkkejä?

Moikka!

Olen 26 v. yh-äiti ja aikuisopiskelija pääkaupunkiseudulta. Asun kahdestaan 6 v. lapseni kanssa ja opiskelen aikuisopistossa, päätoimisena opiskelijana. Ainoat tuloni ovat nyt Kelan maksamat tuet.

Olen harkinnut maksullisen seksin myyntiä, varsinkin nyt kun raha on todella tiukalla. Löydänköhän jostain helposti turvallisia asiakkaita, joita voisin tavata hotellissa?
Omassa kodissani en voisi tätä harjoittaa (koska asun lapsen kanssa) enkä ihan helposti uskaltaisi mennä vieraan miehen kotiinkaan.

Voisin ehkä myydä myös "etäseksiä" kotoani käsin esim. puhelimen tai messengerin välityksellä, mutta maksetaanko siitä mitään?

Jos hankkisin salaisia tuloja seksillä, minun pitäisi varmaan avata myös uusi salainen pankkitili niille rahoille. Tämä siksi että minun pitäää toimittaa tiliotteet Kelaan säännöllisesti hakiessani toimeentulotukea, enkä haluaisi menettää Kelan tukia jonkun seksibisneksen takia jota en ehkä jaksakaan tehdä sitten pitkään.

Löydänkö asiakkaaksi helposti luotettavia tavallisia, mieluiten naimisissa olevia suomalaisia miehiä? Ajattelin että varatut voisivat olla luotettavimpia vaitiolon ja salaisuuden säilymisen kannalta.
En myöskään halua asiakasta joka alkaisi stalkkaamaan tai vainoamaan minua.

Olen ihan kivan näköinen, vaalea, muodokaskin. Minulla on aiempi kokemus seksin myynnistä yhdelle ainoalle miehelle. Kyseessä oli tuttu luotettava mies, joka maksoi minulle muutamasta tapaamisesta.

11

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käteisellä vaan maksu, niin ei tarvi miettiä pankkitilejä. Luotettavia vaikea löytää ja 95% "asiakkaista" yrittää saada ilmaiseksi jotain ensin. Hankaloittaa myös bisnestä, että et voi kotona tehdä. Hotellit maksaa, niin harva on valmis maksamaan hotellihuonetta seksin lisäksi.
      Prostituutio ei ole väärin minun mielestäni, itsekkin myisin seksiä, mutta ei kukaan minusta maksa 😂

      • Anonyymi

        Cash only


    • Anonyymi

      Milloin aloitat bisneksen ? Ukm
      Asun pks

    • Anonyymi

      Ei itsensä myymisestä ole ja tule kuin ongelmia. Pikkuhousuja ja kuvia voi yrittää myydä, mutta ei niilläkään isoja saa.

    • Anonyymi

      Postisi toimii?

    • Anonyymi

      Omena hotellissa voit hetkenottaa asiakkaita vastaan mutta et montaa päivää. Käteis maksu ehdottomasti.
      Ja ota vain varattuja miehiä ne on kyllä turvallisimmat ja usein puutteessa ja osaavat myös käsitellä naista paremmin.
      Ole varovainen.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa salaista pankkitiliä. Kela saa tietää,,eikun käteisellä vaan!

      • Anonyymi

        Idiootit taas uskoo kaiken mitä nämä hönöt tänne suoltaa


    • Anonyymi

      Moi. Ota yhteyttä kikissä muhun nick miees87 niin jutellaan paremmin lisää

    • Anonyymi

      Joku täällä on oikeassa. Ei ole salaisia pankkitilejä. Pankki on ensinnäkin velvollinen tekemään selvityksen tilille tulevista tuloista. Kåteistalletukset jäädytetään, jos epäillään rikkollista tuloa. Jos olet julkisuudesta lukenut niin tällaisen selvityksen saattaa joutua tekemään jo kympeistä, saati jos tulot ovat tonneja.

      Jätät aidolle tilille vähän rahaa joka kuukausi kun maksat suurimman osan kaupoissa käteisellä. Älä kuitenkaan totaalisesti lopeta käyttämästä aitoa tiliäsi. Sitä on vaikea selittää miten et enää tarvitse rahaa mm ruokaan. Äläkä muutenkaan ostele mitään ihmeellistä yhtäkkiä. Elintason muutos herättää heti huomiota. Ja tuotteet joita olet ostanut "alesta" pikkuhiljaa ( sain tämän tv:n 399 vaikka olisit maksanut siinä 1399€ , jos joku kysyy tai ihmettelee ).

      Kotona olisi turvallisin paikka sinulle, mutta et tosiaan halua kaikkien tietoon missä asut. Ja naapureitakin voisi tauoton trafiikki ihmetyttää suuresti. Kauppaa kyllä hankaloittaa se, jos asiakas joutuu maksamaan myös majoituksesta. Ainakin ulkomaiset ottavat vuokrakämppiä pariksi - kolmeksi päiväksi kerrallaan. Heillä on näitä "100 -120€/30min asiakkaita liukuhihnalla. Siitä sitä tuloa saa nopeasti ja kohtuullisen paljon ( miten paljon itse vaan pystyt ). Heillä on aina yleensä majoitus jossain kotikämpässä. Jollain sovellluksellahan näitä pystyy helposti etsimään ja vuokraamaan.

      Et siis oikein voi muuta kuin lähteä asiakkaan mukaan, tai ottaa sellaisia pika vuokra - asuntoja. Kun en usko, että hotelleissakaan onnistuu kauaa. Jätä ilmoitus johonkin mihin sinuun voi ottaa asiakkaat yhteyttä sähköpostitse tai miten vaan anonyyminä. Sitten valitset omalla intuitiolla itseäsi miellyttävämmän asiakkaat ja puhut heidän kanssaan puhelimessa. Jos kroppasi on hyvässä kunnossa ja osaat miellyttää miehiä ( gfe on plussaa) niin voit veloittaa asiakkaan kanssa ulkokäynneistä120 - 200€/krt tai 250 - 300€/h ja uskon että silti riittää asiakkaita.

      Käyttäydyn alusta lähtien kuin ammattilainen. Et ole tuntevinasi asiakkaita kadulla tai kaupassa. Samaa odotat heiltä. Annat asiakkaille aina miellyttävämmin mahdollisen kohtelun ja pian sinulla on vakioasiakasketju, joista itse valkkaat kannattavimmat ja miellyttävämmän yhteisesti sopivien aikataulujen mukaan. Kunnolla hommansa hoitaville miehet ostavat vaatteita, elektroniikkaa, matkoja, korujakin ja mitä vaan.

      Et halua olla hupakon hommissa liian kauaa. Viidessä vuodessa pystyt tahkoamaan itsellesi sen verran pääomaa, että voit huoletta siirtyä muihin haluaamiisi tehtäviin. Vältä päihteitä ja päihtyneitä asiakkaita. Niistä tulee lähinnä harmeja. Sekava hupakko päätyy huijatuksi, ryöstetyksi ja raiskatuksi. Etkä voi oikein mihinkään valittaa. Muista pitää yksityiselämäsi ja tietosi mahdollisimman kaukana kenenkään tiedosta ! Jos mahdollista tee sosiaaliseen mediaan peitetilejä, joissa on vain "barbitietoa ja kuvia joista sinua ei tunnista ( mutta älä suoraan tarjoa siellä seksiätai joudut bännätyksi ).

      Hyviä omatoimisia hupakoita tarvitaan aina. Teet työtä itsellesi, et parittajalle. Ansaitset joka euron ja kunnioitukseni.

    • Anonyymi

      kik tom_tomii maksu käteisellä ja 100% luotettvuus. Kysy lisää.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe