Jouluoluet kinkun ja muun seuraksi

Anonyymi-ap

Mitäs palstalaiset aikovat nauttia joulunpyhinä kinkku tai saunaoluina? Onko mitään ehdotuksia?

Itse ajattelin ostaa ainakin tsekkiläistä pilsner urquellia ihan vaan sen takia että he ilmoittivat vetäytyvänsä Pariisin olympialaisten sponsoroinnista vastalauseena sille että KOK hyväksyi venäläiset veriurheilijat kilpailemaan kisoihin.

12

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä ei ole kinkkua tänä jouluna vaan kalapainotteinen aatto ja hanhea joulupäivänä. Tripelillä mennään kaikki ruuat. Se on sopivan maltainen, mausteinen, kuivahko ja sopivasti humaloitu niin sopii kalasta kinkkuun ja kaikkeen siltä väliltä.

• Anonyymi

En juo olutta jouluna enkä muulloinkaan. Lasillinen punaviiniä ok.

• Anonyymi

Vetätyvät siis Tsekin olympiakomitean kanssa tekemästään yhteistyöstä, koska ko. instanssi hyväksyi venäläiset ja valkoveläiset Pariisiin. Jatkavat kuitenkin yhteistyötä tsekkiläisten urheilijoiden kanssa.

Itse kysymykseen: Pilsner Urguell sopii saunaolueksi tai nautittavaksi terassilla kuumana kesäpäivänä. Joulupöytään ruokajuomaksi sopii paremmin tsekkiläisistä isoista esim. Kozelin tai Budvarin tummat. Itse olen sen verran isänmaallinen, että Koffin 6% jouluolutta löytyy. Vaimolla on miedompaa tanskalaista jouluolutta, mutta se suotakoon, koska hänellä on sukujuuret siellä.

• Anonyymi

korjaus: valkoveteläistä

• Anonyymi

Jännä tämä foorumi.

Laitoin muutama tunti sitten listan oluista, mutta viestiä ei enää näy, eikä ole yhtään viestiä poistettukaan poistolaskurin mukaan. Meni se kuitenkin läpi.

Onko jotain parempaa kenelläkään ehdottaa?

• Anonyymi

Guinness ja Murphys stout toimii aina.

Tv TimmyH

• Anonyymi

Kiitos hyvistä vinkeistä. Lopulta päädyin tosiaan tuohon tsekki pilsneriin ja Kaski mustasavuun

Seuraava kysymys. Onko palstalaisilla suosituksia/kokemuksia juustopöydän olueksi?

• Anonyymi

Joulu lähestyy joten nostetaan tää aihe taas ylemmäs. Onko hyviä suosituksia vai mennäänkö samoilla juomilla kuin viimekin vuonna?

• Anonyymi

Kilisee, kilisee kassissa... tai no alutölkkien aikakaudella pitäisi kai laulaa että, kolisee, kolisee kassissa.

• Anonyymi

Heh..

• Anonyymi

Kotikalja paras, kaupasta jos ei viitsi itse tehdä. Voisi tehdäkin itse, mutta se hiiva arveluttaa kun ei ole hyväksi elimistölle.

• Anonyymi

Kotikalja on erittäin hyvä, mutta siinäkin pitää pohtia että tekeekö sen helpomman kaavan mukaan valmiista mallasuutteesta vai Bonnen nestemäisestä uutteesta vai pitemmän kaavan mukaan maltaista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe