Nimi jonkun kirkon kirjoissa ei auta mitään

Anonyymi-ap

Ilman mielenmuutosta ja Jeesuksen vaikuttamaa uskoa ei ihminen pelastu ikuiseen elämään. Nimi kirkon kirjoissa ei ole sama kuin nimi elämän kirjassa.

23

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahkolaisten käännyttämällä kuulosta tuleva päänuskoa ei ketään pelasta.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Raamatun mukaan Jumala pelastaa perisyntisen ihmisen jo kasteessa lapsena ja lahjoittaa lapselle kasteessa Totuuden Hengen lahjan.

      1. Piet. 3:21

      Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      Uusi liitto alkaa kasteesta.

      • Anonyymi

        Kuulehan. Menepä tekemään asuinpaikkakuntasi eli kyläsi pääraitille pientä galluppia.
        Esitä kaksi kysymystä:
        - onko sinut kastettu?
        - onko Jeesus sinun Herrasi ja Vapahtajasi?

        Saatat yllättyä vastauksista.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­m­f­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mielenmuutos on psykologinen termi, kreikaksi "metanoia". Ei ihminen voi itseään saada synnittömäksi millään mielenmuutoksella.

      • Anonyymi

        Ei ihminen muutu täällä maan päällä synnittömäksi. Vain Jeesus Kristus oli ja on synnitön.
        Silti Jeesus kehoitti mielenmuutokseen. Asenteen syntiin pitää muuttua. 😁


    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään ikuista elämää tai Jumalaa, kaikki on vain keksitty aikanaan kirkon ja päättäjien toimesta tavaksi hallita ihmisiä ja pitää nöyrinä ja tyhminä.

      • Anonyymi

        Kerran kaikki sinulle selviää, mutta onko se silloin liian myöhään?


      • Anonyymi

        Kerran kaikki sinulle selviää, mutta onko se silloin liian myöhään? Jeesus ei valehtele.


    • Anonyymi

      Psalmit: 32:2 Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!

      • Anonyymi

        Room. 9:18

        Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.


    • Anonyymi

      Kaikki pelastusteot on niitä Jumalan tekoja.

      Tit. 3:5 pelasti hän meidät, ei vanhurskaudessa tekemiemme tekojen ansiosta, vaan laupeutensa mukaan uudestisyntymisen peson ja Pyhän Hengen uudistuksen kautta.

      Peso on vanha sana, mikä tarkoittaa kastetta, jossa aina käytetään vettä ja Henkeä, molempia.

      2. Moos. 40:7

      Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä.

      Kristittyjen kirkoissa on vieläkin alttarin edessä kiinteä kastemalja eli pesoastia.

      Ei sinne pesoastiaan ole tarkoitus ketään kokonaan painaa sitä siunattua vettä likaamaan. Sitä tekoa kutsuttiin Mikve-pesuksi kuukautisten ja yhdynnän jälkeen kun pestiin lihan saastaisuuksia katseilta piilossa menemällä kokonaan veden alle tekemään niitä alapesuja.

      Jes. 12:3

      Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.

    • Anonyymi

      Niinpä! Jeesus Kristushan sanoi nin: Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.
      Jeesukseen uskova uskoo Jeesuksen sanoihin ja tekee myös niin. 😁

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” 😁

      • Anonyymi

        Aamen aamen aamen!


    • Anonyymi

      Pelkkä uskominen ei pese syntejä eikä synnytä ihmistä vedestä ja Hengestä. Kyllä ne asiat tapahtuu Kristittyjen kasteessa.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Pahat henget uskoo Jeesukseen ja vapisee, mutta ei se pelkkä usko niitä pelasta.

      • Anonyymi

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Luuk. 8:28

        Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Minä pyydän: älä kiduta minua!" [Luuk. 4:41; Jaak. 2:19]

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Luuk. 8:28

        Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika? Minä pyydän: älä kiduta minua!" [Luuk. 4:41; Jaak. 2:19]

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!

        Paavalista ne kaikki eksyttäjät on kovasti kiinnostuneita. Paavali tarjoaa heille ne eväät eksyttämiseen.

        Ap. t. 19:13

        Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalista ne kaikki eksyttäjät on kovasti kiinnostuneita. Paavali tarjoaa heille ne eväät eksyttämiseen.

        Ap. t. 19:13

        Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

        Sinä se et näköjään ole päässyt Paavalin herjaamisesta, etkä Raamatun vääristelyistä, etkä Jeesuksen omien pilkkaamisesta, etkä valehtelusta vapaiksi. Ne ovat syntejä kaikki!
        Kiiruhda Jeesuksen ristin luo ja ano vapahdusta synneistäsi.

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Joh 1:9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se et näköjään ole päässyt Paavalin herjaamisesta, etkä Raamatun vääristelyistä, etkä Jeesuksen omien pilkkaamisesta, etkä valehtelusta vapaiksi. Ne ovat syntejä kaikki!
        Kiiruhda Jeesuksen ristin luo ja ano vapahdusta synneistäsi.

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Joh 1:9

        Seimi on tyhjä, risti on maatunnu, hauta on tyhjä . Ei siellä ole enää Jeesusta.


      • Anonyymi

        Pyydä syntisi anteeksi.

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
        1 Joh 1:9

        Vai pidätkö apostoli Johannestakin valehtelijana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seimi on tyhjä, risti on maatunnu, hauta on tyhjä . Ei siellä ole enää Jeesusta.

        Aivan. Jeesus Kristus nousi kuolleista ja nousi myös taivaisiin. 😁
        Hänen sovitustyönsä jäi voimaan.


    • Anonyymi

      Hurmahengille selviää Jumalan lakien merkitys vasta taivaanportilla.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Jer. 29:26

        'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe