Joulun alla? No kysykää multa, minä tiedän nyt :(
Miltä tuntuu tulla jätetyksi
24
669
Vastaukset
- Anonyymi
Miltä se tuntuu?
- Anonyymi
No,ei varmaan tunnu mukavalta.jos voimia vielä ,yritä vaikka kävellä.kirkolla on monia konsertit ja muitakin.katsellaan kun muut juhlii ja jakaa lahjoja ..
- Anonyymi
Ei varmasti kivalta tunnu, mutta jälkeenpäin mietittynä voi olla hyväkin juttu. Jos siis ollu pidemmän aikaa asiat huonosti ja ette oo vaa sopinu toisillenne.
- Anonyymi
Jouluna on hyvä jättää onnea
- Anonyymi
Demokraatti sanoa että joulun alle se meni.
- Anonyymi
Keskustalainen P.V.On se kuka maksaa stalkkerityöntekijöilleen hommat.
Hän on se kuka on asennuttanut asuntoihin ne piilokamera.
Sairas mies.
- Anonyymi
Tuota en tiedä, mutta tiedän mitlä tuntuu lähteä suhteesta joulun alla. Sinällään en usko tuossa olleen ainakaan omall kohdallani ihan kauheaa eroa, sillä vaikka olin jättäjä, niin jätetty ei omalla toiminnallaan antanut minulle oikeastaan mitään muuta vaihtoehtoa.
- Anonyymi
Voimia!
- Anonyymi
Kauhean pettynyt ja surullinen, jos ei saa vastarakkautta.
Sivusta - Anonyymi
Millä tavalla sinut on jätetty?
- Anonyymi
Miksi sinua kiinnostaa aina nämä palstamiehen avaukset niin tavattomasti, leikitkö psykologia tai profiloijaa?🤔
- Anonyymi
Voi ei :,( Kauheeta. Voimia
- Anonyymi
Nämä ei kovin kivoja. Oon itsekin vähän surullinen, että päätin erään jutun näin joulun alla. Rakastan häntä, mutta haluan rakentaa muuta!
- Anonyymi
Ootko nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nainen?
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko nainen?
Ei se ole älä ole epätoivoinen
- Anonyymi
Miksi et halua rakentaa hänen kanssa, jota rakastat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et halua rakentaa hänen kanssa, jota rakastat?
Asiat ei ole niin yksinkertaisia.
- Anonyymi
Pantava maite nyt https://youtu.be/3Cuuxm5Uw9Y?si=T0IFIEa1dX7HV7gc
... - Anonyymi
Onpa ikävää. Voimia sinulle! Kyllä se oikea sinulle vielä joskus löytyy, joka on kanssasi kaikki joulut. Vaikka nyt ei ehkä tunnu siltä.
Voimia tilanteeseen. Ei varmasti ole helppoa.
- Anonyymi
Ei tarvitse kysyä, ero lähti liikkeelle juuri viime joulun alla :). Nyt kun katsoo taaksepäin niin se on ollut pelkästään hyvä juttu kaikille osallisille. Kyllä se paha olo ohi menee, päivä kerrallaan. Joulussa on vain se huono puoli että se korostaa tapahtunutta...jaksat kyllä 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845167Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.263488Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382838Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin162011Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2721523- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078