Osa sääskiniemeläisistä maksaisi, että pääsisivät antamaan lisää alibia Paavolle. Muuten ei poikaa saada linnaan!
Osa sääskiniemeläisistä maksaisi, että pääsisivät antamaan lisää alibia Paavolle. Muuten ei poikaa s
27
479
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta onhan heillä jo Sydänmaan nuorisoseuralla kesäjuhla nimisenä suurtapahtuma, jossa vaipuvat Nirvanaan hengeään pidätellen ja Paavo, Paavo, Paavo mutinallaan. Olen kuullut, että 14 - 17 joka kesä pitää viedä Seinäjoelle Törnävälle selviämään.
- Anonyymi
Paavo veteli tietä pitkin volvolla.
- Anonyymi
Jallua kouraan 😂
- Anonyymi
Nämä +75 vanhat sääskiniemeläisethän eivt milloinkaan ole luopuneetkaan ajatukseta "poika pitää saada linnaan!"
- Anonyymi
Lääkkeet lääkkeet
- Anonyymi
Ellei sulla ole varaa maksaa lääkkeitäsi, niin mennään apteekkiin yhdessä. Minä tarjoan.
- Anonyymi
Voimakas hegemoonishamaanin huuto on yhä voimissaan sääskiniemeläisille
- Anonyymi
Vieläkö Osuuspankissa on se alibista maksamislista?
- Anonyymi
Kuinka sinä sen tiesit? Vain ydinjoukko voi olla siitä tietoinen
- Anonyymi
Mitä ne maksaisi, jos minä antaisin niille lopullisen alibin?
- Anonyymi
tee se pelkästä inhimillisyydestäsi
- Anonyymi
Voivathan ne perustaa sellaisen "salaisen stipendirahaston" jonne halukkaat tukikiaisistaan laittaa sopivan summan kasvamaan tulevaisuuden paavoja varten.
- Anonyymi
Laittaisin heti 35 000 e sille ... niin minä tätä juttua arvostan
- Anonyymi
Opetettiinko siellä Kourasjärven ja Saarijärven kansakoulussa jotakin perkeleellistä salatiedettä, että ihmiset tulivat siihen kuntoon kun 1971 se heissä puhkesi ulos?
- Anonyymi
Lähes hulluja opettajiahan niissä on ollut vuodesta 1930
- Anonyymi
Paavon Volvo olikin kallis auto kun vertaa väärän tunnustuksen antamisen aikoihin olleeseen Peugeot 404 farmariin
- Anonyymi
Yksi semmoinen alibinantajamaksaja on kovin näppäimistöllä ollut pari vuorokautta.
- Anonyymi
Lapsenlapsi raukka elää pelkotilassa?
- Anonyymi
Nyt ne kuulemma antaa rahaansa juutalaiselle Zelenskylle Ukrainaan ja vanhat haulikot mukaan.
- Anonyymi
Heillä on suuri kassa tarkoitukseen, ettei asiasta vahingossakaan sanota murhaajan nimeä.
- Anonyymi
90 luvun korpuilla on säilöttynä paljon vanhoja keskusteluita
- Anonyymi
Tarkoitit kasetteja. Korpuille ei keskusteluja saanut
- Anonyymi
Onhan siellä nuorisoseuran talolla ollut 53 vuotta "Paavon Suuri Kunnioituskirja". Nimiä ja rahaa on saanut laittaa sivuille
- Anonyymi
Mikset ole kertonut aikaisemmin? Lähden heti Espoosta laittamaan nimeni ja 1 500 euroa kassaan. Onhan siellä kai joku ovia aukaisemassa?
- Anonyymi
Kettinki on liittymässä.Auton joudut jättämään tienposkeen.Takaovi on auki kuten kylmiönkin ovi.Syö ja juo samalla
- Anonyymi
Kiitos! Olihan se reissu! Lumiaura tienposkessa hautasi Mersuni. Itse taitoin nilkkani siinä pihalumessa rämpiessäni ja ovet olivat kiinni.
- Anonyymi
Tärkeä aihe. Hyviä kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418