Talleja Vantaalla?!

mirffu

Hei!!
Tietääkö kukaan olisiko Korson lähellä tai Vantaalla hyvien kulkuyhteyksien päässä hyvää ja mukavaa, suht halpaa tallia, jossa olisi mukavia hevosia ja ihmisiä?? Mitä maksaa suunnilleen?
KIITOS JO ETUKÄTEEN VINKEISTÄ!!!
ja railakasta kesää kaikille!!! =D

35

6656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotaaaass

      Raikkolan talli on siinä lähellä, suht halpaa, mukavat hepat ja ihmisetkin on ok.

      Hm... Tunti taisi maksaa 13-16 euroa mutta sinne pääsi ainakin kun minä kävin siellä, hoitajaksi.

      • mirffu

        Kiitos vinkistä!!! missäköhän päin talli sijaitsee? en ainakaan netistä löytänyt mitään tietoa... tiedetäänkö tien nimeä tai jotain??


    • Sandon

      Mä ainaki käyn Hakunilan Poni-Haassa. Lähin bussi tulee kai 0.9 kilsan päähän, eli sijainti on rauhallinen. Tuntien hinta on aika kallis, 23e ponitunti ja 25e hevostunti. Mut sit opetus on tosi laadukasta, opet on just jotain maistereita jne. Ja ponit&hepat on aivan yli-ihanii ja osaavii

      • .....

        Minäkin olen käynyt Poni-Haassa enkä suosittele. Syyt: Kalliit tunnit,liika oppilaita yhdellä tunnilla,muutenkin hirveesti käviöitä. Riippuu ihan sinusta haluatko käydä rauhallisella tallilla vai sellaisella kalliilla jossa on kauheasti käviöitä.Minä itse valitsi pienen ja rauhallisen tallin.


      • mirffu
        ..... kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Poni-Haassa enkä suosittele. Syyt: Kalliit tunnit,liika oppilaita yhdellä tunnilla,muutenkin hirveesti käviöitä. Riippuu ihan sinusta haluatko käydä rauhallisella tallilla vai sellaisella kalliilla jossa on kauheasti käviöitä.Minä itse valitsi pienen ja rauhallisen tallin.

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!


      • -natalie-
        mirffu kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!

        Vantaalla, saviolla on iso ratsastustalli Trans Horses. Tunnit tosi kalliita. irtotunti joku 26€ ja normaalitunti kai 24€. tunneilla paljon oppilaita kerralla ja hevoset osaavia, joten joskus jopa tuntuu että oppiikohan siinä mitään kun hevoset niin automaatteja. itse en siis käy tuolla tallilla. liian iso. tuntihevosia joku 50kpl ja vielä paljon yksityishevosiakin. 2 maneesia, maastot, 2 kenttää....


      • Minä
        mirffu kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!

        Mä ratsastan Leppävaaran tallilla ja siellä on 11 tuntilaista samalla tunnilla.. Ratsastan nyt 3 vuotta eli ei mikään "alkeistuntipaljous". Ei musta mitenkään ihmeellistä, varmaan koska oon tottunu siihen...


      • minttu
        Minä kirjoitti:

        Mä ratsastan Leppävaaran tallilla ja siellä on 11 tuntilaista samalla tunnilla.. Ratsastan nyt 3 vuotta eli ei mikään "alkeistuntipaljous". Ei musta mitenkään ihmeellistä, varmaan koska oon tottunu siihen...

        Kyllä kai kaikkeen tottuu, mutta itse juuri kävin irtotunnilla eräällä Etelä-Suomen ratsastuskoululla ja ratsastajia oli 11 ja tuntui että mihinkään muuhun ei tunnilla ehtinyt keskittyä kuin ettei ratsasta liian lähellä edellä ratsastavaa hevosta!

        Nyt etsiskelenkin tallia, jossa ryhmäkoot olisivat vähän pienempiä, max 8 henkilöä..


      • Tipuin Rasmukselta
        -natalie- kirjoitti:

        Vantaalla, saviolla on iso ratsastustalli Trans Horses. Tunnit tosi kalliita. irtotunti joku 26€ ja normaalitunti kai 24€. tunneilla paljon oppilaita kerralla ja hevoset osaavia, joten joskus jopa tuntuu että oppiikohan siinä mitään kun hevoset niin automaatteja. itse en siis käy tuolla tallilla. liian iso. tuntihevosia joku 50kpl ja vielä paljon yksityishevosiakin. 2 maneesia, maastot, 2 kenttää....

        Tunneilla on kylläkin vain 6-8 oppilasta ja hevoset eivät TOD ole mitään automaatteja! Useimmat hevoset ovat vaikeita ratsastettavia, mutta on siellä niitä kilttejäkin. Eikä ole puoluellinen kommentti, sillä mielestäni siellä on kyllä paljon kävijöitä, ja isot tilat, mutta ei ole liian iso, ainakaan omaan mieleeni. ~Kiitos!~


      • saprsuuu
        mirffu kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!

        Mikä talli?😊


      • kimppakyyti
        mirffu kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!

        kuule,nyt olet väärässä tunneilla ei ole koskaan ollut 11 vakioratsastaja! ratsastajia on max. 8!!! itse olen käynyt monta vuotta ja en ole törmänyt yhteenkään 11henkiseen ratsastusryhmään!!! suosittelen ehdottomasti ponihakaa sillä siellä voi käydä kolmesta ikävuodesta eteenpäin ratsastustunneilla. opettajat määrittelevät tasosi ja pääset oman tasoiselle viikkotunnille. aivan mahtavat hevoset ja ponit


      • Ratsastajanäiti
        ..... kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt Poni-Haassa enkä suosittele. Syyt: Kalliit tunnit,liika oppilaita yhdellä tunnilla,muutenkin hirveesti käviöitä. Riippuu ihan sinusta haluatko käydä rauhallisella tallilla vai sellaisella kalliilla jossa on kauheasti käviöitä.Minä itse valitsi pienen ja rauhallisen tallin.

        En mäkään tykkää poni-haasta enää. Vakioratsastustunnin hinta on 35-37 euroa. Opettajat on kyllä ihan taitavia, mutta eivät ystävällisiä. Lapseni on nyt tullut parin viikon aikana itkien kotiin, kun joutuu menemään yhdellä ponilla, vaikka kirjoittaisi listaan, ei sitä kyseistä poni. Kun joudun sitä ponia laittamaan tyttäreni kanssa tunnille, se meinaa nousta pystyyn. Viereisessä karsinassa toinen poni potkii ja sille huudetaan.. niin siis ehkä taitaa mennä talli vaihtoon. :-(


      • Äääääähhh
        mirffu kirjoitti:

        olen kanssasi samaa mieltä... joskus kokenut tunnin missä ollu 11 ratsukkoa... hirveetä!!! =/ Mutta kaikillahan on oma mielipiteensä ;) ja näin opiskelijana ei ole ollenkaan varaa käydä hienoissa ratsastuskouluissa tunneilla.. Mutta onneksi olen juuri löytänyt "tallin", jossa saan ilmaiseksi ratsastaa niiiiin paljon kuin haluaa =D Okei, siellä ei ole kuin kaksi hevosta, norjanvuonohevonen ja lämminverinen.. Mutta ratsastaa saa kuitenkin, ja muutenkin puuhailla niiden kanssa kaikkea =)=)=) Jos kiinnostaa, Kannattaa olla aktiivinen ja kysellä yksityisiltä... monet tykkäävät, kun joku auttaa hevosen/hevosten hoidossa =D Ja säännöt eivät ole välttämättä yhtä tiukkoja kuin isoilla ratsastuskouluilla, eikä kukaan laukkaa eteen ahtailla kentillä =)
        Onnea kaikille mukavien ja halpojen, mutta hyvien paikkojen etsintään... Ja onnea jo kaikille, ketkä ovat löytäneet mieleisensä paikan!!!

        Mikä talli? Tai siis missä se sijaitsee millä tiellä? Kuulostaa niin kivalta!


      • Anonyymi
        Minä kirjoitti:

        Mä ratsastan Leppävaaran tallilla ja siellä on 11 tuntilaista samalla tunnilla.. Ratsastan nyt 3 vuotta eli ei mikään "alkeistuntipaljous". Ei musta mitenkään ihmeellistä, varmaan koska oon tottunu siihen...

        Tiiäks 11 on huolestuttavan paljon😬


    • talli

      on korson lähellä Nikinmäen vieressä ja matkaa korsoon on noin 4km.Tunti maksaa 10e ja mukavaa porukkaa.

      • mirffu

        Hei!!! kiitos tästä tiedosta..! Pystyisikä joku sanomaan minkä tien varressa tämä talli sijaitsee?? kiinnostusta löytyisi...


    • Pompeli

      Olen kyllä vähän eri mieltä Trans Horsesista kuin -natalie-. Ryhmissä on max. 8 ratsastajaa, mikä on tallin kokoluokan huomioonottaen sopiva määrä. Tottakai olisi mukavampaa, jos ryhmät olisivat vielä pienempiä, mutta useilla muilla pk-seudun suurtalleilla ryhmäkoot ovat väh. 11hlöä. Eli siihen nähden nuo on aika pienet ryhmät.

      Hevoset automaatteja? Kyllähän sieltä löytyy näitä helppojakin hevosia, jotka tekevät kaiken ajatuksen voimalla, mutta niitä on vain muutama. Kyllä niitä hevosia joutuu tosissaan ratsastamaan, jos haluaa saada ne menemään hyvin. Tietenkin jos pelkkä haahuilu riittää, niin se varmasti onnistuu jokaiselta hevoselta. Esim. Lorenzo, Wonne, Pepe, Laguna jne. ovat kyllä aika kaukana automaatista.

      Tallihenki on mielestäni ihan hyvä, apua saa aina pyytämällä.

      • Tipuin Rasmukselta

        Olen samaa mieltä. Paitsi että (omasta mielestäni) Lorenzo eikä Laguna ole ollenkaan helppoja, mitänyt itse niillä olen ridaillut.


      • Öööötota

        En kyllä ole samaa mieltä:/
        TRANSSIN MIINUKSET:
        -Aika pienet tarhat omasta mielestäni
        -Liian kalliit hinnat
        -Hevosia liikaa
        -Varusteiden kunto ei ole mielestäni kovin hyvä
        -Olen kohdannut parikin tallityttöä jotka ovat tulleet pätemään siitä miten hoidan hevosta...eihän tuollaisilta edes uskalla pyytää apua:/
        -Hevoset ovat kiukkuisia olen kuullut että eräällä hevosella voi ratsastaa vain yksi ihminen! Huh huh... mihin tää talli on menossa...
        -Jos joku tallityttö tulee pätemään,ja yrittää selitellä asian sille tallitytölle niin ei sitten millään tule sovintoa ja nyrpeää naamaa näytetään vielä vuodenkin päästä...
        -Olen kuullut että vaikka hepoilla hypättäisiin 80cm niin ei käytetä suojia...
        -Hepat näyttää ihan uupuneilta ja nuutuneilta kun suurin osa joutuu olemaan karsinassa 24/7:/

        TRANSSIN PLUSSAT
        -Talli on lähellä pääkaupunkiseutua.


    • huoh3486587236§5634

      korpisella tunteja?? sehän on yksäri talli ja heppojen omistajat päättää ihan itse mitä niillä tekevät, urpo!

      • Pissaaja <3

        Korpinen on itsekin pissapää! (:


      • tryffelisika1234

        Huomioi päivämäärä ja vuosi, milloin viesti on kirjoitettu (:


    • korpine

      Korpinen on kusipää (:

    • kannattaako?

      Haluaisin kuulla vähän mielipiteitä Lounais rannikon ratsastus koulusta. Aattelin alottaa siellä mut haluisin kuulla vähän mielipiteitä kyseisestä tallista ennen ku teen mitään suurenpii päätöksii... :D siis kannattaako alottaa ratsastusta siellä?

      • siasl

        Missä päin Vantaata on Lounaisrannikko?


    • wilma:)

      Moi:)Joo transhorses on tosi kiva paikka siellä on isot tilat ja ihan ok kenkilökunta!Ponit on kivoja ja siellä löytyy kaiken kokoisille ratsastajille hepoja/poneja:)itse käyn siellä ja ratsastan siellä nyt vakituisesti:)Käykää kattommassa niitä sivuja sieltä löydätte hepat ja ponit!joo ja ei ne sielä ole mitään autommaatteja siellä löytyy esim vauhdikkaita hevosia ja poneija kiukkusia löytyy ja kilttejä löytyy!!:)OMat lempparini on MImmi

    • tallia etsiskellen

      itsekkin etsin tallia vinkkejä tulemaan :))

    • HeppaHöperö♥

      Tuomarinkylän talli♥(Suosittelen todella paljon!♥)

    • Eevi<3

      Tietääkö kukaan paljonko J.Korpisen tallilla maksaa tallipaikat...?!??!

      • Jukka ei ole vuoteen pyörittänyt tallia. Nykyään tallin nimi on Jokirannan talli, googlaamalla löydät kotisivut ja sieltä löytyy hintatiedot ym.


    • keltainen jousi

      Uppia, olisi kiva kuulla päivitettyjä mielipiteitä, kun etsin kivaa tallia missä olisi aikuisillekkin ratsastustunteja tai muuta kivaa :)

      • Kpqws

        Jokivarren ponitalli (entinen korpinen ja jokiranta) sijaitsee 4 km päässä korsosta. Ihan kiva paikka, mutta opetus ei ole kovin laadukasta eikä pontikan ole kovin taitavia. Hieman on kallis laatuun nähden, vakiotunti 31e..


    • deeks

      Kuka jokivarren tallin omistaa?

    • Ponibestt

      Jokivarren Pohitullin omistaa Sini ja nykyjään hinta on 27€ ja poneja on koulutettu enemmän ja on pieniä ryhmiä :))

    • Ponibestt

      Ponitallin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe