aaton ohjelma huonoa

Anonyymi-ap

Miksi Yle kuvittelee, että kaikki kansalaiset vain syövät ja juhlivat jouluaattona? Monet on ihan normisti töissä, on pelastajia ja sairaalatkin toimivat, on kauppojakin auki yms., mutta telkun ohjelmat ovat kuin oltaisiin jossain hautajaisissa. Pelkkää hymistelyä, musiikkikin on ankeaa tai jopa liian korkealentoista. On paljon yksinäisiä, joille joulu ei suuremmin tuo muutosta elämän arkeen. Olisi kiva huomioida meidätkin.
Ainut kiva leffa oli Ailo, sentään edes se. Nyt kun on ilta, ei enää mitään muuta kuin itkun tiristystä.
Hei, me vietetään iloista syntymäpäivää!

15

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joka kanava täynnä sen päivästä ulinaa tai ruotsin kielistä piipitystä,mutta missä kaikki hyvät suomalaiset sarjat elokuvat jne......ja älyttömät uusinnat voi lopettaa.

      • Anonyymi

        Niin sanoo seonmorot ainakin uunolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sanoo seonmorot ainakin uunolle.

        uunot ja kummmelit pitäs lailla kieltää,mutta paljon olis näyttämätöntä suomalaista tuotantoa.


    • Anonyymi

      Mitenniin.

      Syntymäpäivää.

      Ei.

      Niin onkin muuten taas ankee tuo Ylen tarjonta.

      Kukaan taas syntyny missään.

      En ainakaan minä. ;)


      Väsyttääkinhän tuo.

    • Anonyymi

      Tässä synkässä kansassa on sellainen vika, että se juhlii viinalla ja ruualla, iloitsee hypeen ja suree murheen alhoon yhtäaikaa. Ja aina taustalla SOI. Kuin ei olisi normaalia elämistä enää ilman tempoa, kailotusta tai nyyhkyjä, ja nekin toisen valitsemina. Kyl on helppja nakkeja joka iikka.
      Tööt-tööt ja rintama rajalle!

    • Anonyymi

      Ylen koko joulun ajan ohjelma on todella huonoa!"! Ei ole kunnon katsottavaa minään päivänä!! Ei tällaista ennen ollut!! Kuka vastuussa`!

      • Anonyymi

        suvakki anttila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suvakki anttila

        Anttila kuolemanleirille ilman paluu ja pakenemismahdollisuutta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttila kuolemanleirille ilman paluu ja pakenemismahdollisuutta!!

        Kanninen ja Tilus myös samaan paikkaan pelkällä menomatkalla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anttila kuolemanleirille ilman paluu ja pakenemismahdollisuutta!!

        samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanninen ja Tilus myös samaan paikkaan pelkällä menomatkalla!!

        samaa mieltä suvakit v...suomesta.


    • Anonyymi

      Juups. On vaikea uskoa että suomalaisista 99 prossaa kuuntelee oopperamusiikkia tai hengellistä veisuuta kaikista mieluimmin. Sitähän tämäkin joulu on ollut. Mitähän Pera ja Lissu Kontulassa tuumaavat ;)
      Ja sitten juhannuksena ei muuta kuin puolihullua hanuria!
      Mää muutan sivistysvaltioon jossa myösosataan iloisesti juhlia.

      • Anonyymi

        Se kuuluisa Juhannusjuna ,sitä näytettiin monena juhannuksena uusintana aina vaan.....aina vaan. Ja niin helkutin tyhmä ohjelma.


    • Anonyymi

      Surkeat ovat tämän vuoden jouluohjelmat Ylellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe