Ottaa minuun vielä yhteyttä? Ihan neutraaleissa merkeissä voitaisiin aloittaa, se olisi helpompaa niin, eikä olisi mitään paineita. Siis jos mahdollisesti haluaisit minut elämääsi? Minä toivoisin sinut elämääni niin paljon.
Voisitko mies joku kaunis päivä
98
3959
Vastaukset
- Anonyymi
En kyllä enää voi. Itse olisit tehnyt asian eteen jotain jos olidit oikea henkilö.
- Anonyymi
Pettymystä on elämä.
- Anonyymi
No voi kyynel etkö ole tottunu si pettymyksiin jos ei welämässäs muuta ole ollu kun pettymyksiä mikä mahtaa olla oma osuutesi pettymyksiin elämässäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi kyynel etkö ole tottunu si pettymyksiin jos ei welämässäs muuta ole ollu kun pettymyksiä mikä mahtaa olla oma osuutesi pettymyksiin elämässäsi
En ole tottunut pettymyksiin. Vielä vähemmän olen tottunut sinunlaisiin nillittäjiin. Mene pois ja kasvatavaikka aivot.
- Anonyymi
En voi, koska ei ole lupaa.
- Anonyymi
Minkälaisen luvan siihen tarvii? Laita mulle lupahakemus tulemaan. Käsittelen sen heti ja myönnän luvan. 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen luvan siihen tarvii? Laita mulle lupahakemus tulemaan. Käsittelen sen heti ja myönnän luvan. 🙃
Enhän mä voi tehdä edes sitä hakemusta. Tai voisin tehdä, mutten lähettää. Ei ilman lupaa voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä voi tehdä edes sitä hakemusta. Tai voisin tehdä, mutten lähettää. Ei ilman lupaa voi.
Eipä sinuakaan voi lähestyä, koska ei ole lupaa. Ei voi ilman lupaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinuakaan voi lähestyä, koska ei ole lupaa. Ei voi ilman lupaa.
Hän ei tarvitse siihen mitään erityistä lupaa. Oonhan mä itse pyytänyt ottamaan yhteyttä. Eri asia sit, onko viesti mennyt perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tarvitse siihen mitään erityistä lupaa. Oonhan mä itse pyytänyt ottamaan yhteyttä. Eri asia sit, onko viesti mennyt perille.
Jatkuu, että häntä ei ole estetty tai kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lupa tarvitaan omalta puolisolta…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lupa tarvitaan omalta puolisolta…?
Jos vielä oot vapaa tule vaan,me mentäisiin rantapuistoon ja laulaisin..jen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittelymaksu leimoineen on 145,45 €.
- Anonyymi
Olisi kiva nähdä.
- Anonyymi
Hyvä on. Nämä kieltävät vastaukset voisivat olla hän, hän ajattelee samoin.
Bittersweet life 💔
good night- Anonyymi
Tee oma aloitus.
- Anonyymi
Suostuisin, jos olisi se #@€#& lupa.
- Anonyymi
Älä nyt ihmeessä usko mitä täällä huudellaan.
Irl.
- Anonyymi
Ei ole enää yhteystietojasi tallessa ja facebookkia ja näitä muita en tule enää käyttämään tässä elämässä
- Anonyymi
Ottaisin jos yhteystiedot sais. Tarvittaisiin pieni ihme että mettien mies ja lukenu nainen jossain törmäis. Vielä isompi ihme että jotain syttys.
En ota yhteyttä, koska minulle on tehty selväksi että ei kiinnosta. En ala ketään ahdistelemaan. Ei tarkoittaa ei, ja se on silloin selvä se. The only way is forward.
- Anonyymi
YeAh
Näin on
Parempaa uutta vuotta
- Anonyymi
Kaunista päivää odotellessa....
- Anonyymi
YRITÄTKÖ ESIINTYÄ TAAS TOISENA, HYPPÄÄ VAIK RAJAN YLI VENÄJÄLLE, MISTÄ OLET TULLUTKIN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YRITÄTKÖ ESIINTYÄ TAAS TOISENA, HYPPÄÄ VAIK RAJAN YLI VENÄJÄLLE, MISTÄ OLET TULLUTKIN!
Ottaisitko vaikka todenperäisistä asioista selvän, niin ei tarvi tyhmänä esiintyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tainnut huomata, että sulla on CAPS LOCK PÄÄLLÄ, SAATANA?!!
- Anonyymi
Jatkuvastihan sä kaikin keinoin näytät, että et halua olla missään tekemisissä.
Miksi ihmeessä mä muka ottaisis sinuun yhteyttä?- Anonyymi
Hui apua, onko se niin sinun näkökulmastasi. Ymmärrän täysin. Oikein teet. Mutta on ollut huonoa onneakin. Arvaa vain montako kertaa päätin itse tehdä jotain ja joka kerta universumi oli vastaan.
Sivusta n
Bannaatko sä itse aina ne yritykset? 🤔
🐼 🐼🐻- Anonyymi
Voit itsekkin ottaa minuun yhteyttä
- Anonyymi
Et vastannut mitään yhteydenottoihin. Miksi vielä ottaisin? En ole tyhmä.
- Anonyymi
Ei ole tullut mitään.
- Anonyymi
Kun saat sen järjestykseen mikä on aina epäjärjestyksestä joka on kaikki sinun vastuullasi. Kuinka ehtii mitään muuta. Hyvää uutta vuotta . Ymmärrän kaiken...
- Anonyymi
Kaikkea vaaditaan minä-sinä saat?
- Anonyymi
Me miehet siitä niin pihalla. vaatimassa vain....
- Anonyymi
Elämää juoksuhaudoissa
- Anonyymi
Ei ole minun tehtäväni tässä tilanteessa vaan sinun.
- Anonyymi
Miksi kaikki on niin kylmiä...
- Anonyymi
Koska olet varattu?
- Anonyymi
En laita laita ite.
- Anonyymi
No kerro jotain itsestäsi? Missäpäin noin suunnilleen asut? Itse olen 181cm pitkä, tummahiuksinen, paino 90kg, Länsi suomesta. Työskentelen rahoitusalalla. Ikäni on 50v. Naisseura ok 25-40.
- Anonyymi
Aika monta muikkista ukolla toiveissa, onko tullut paljonkin tinderiä pelailtua?
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään, tässä päivänä muutamana sitä saattaa hyvinkin taas ryhtyä kanssasi jollekin, mutta sallinet nyt hieman tässä vetää henkeä ja koota itseäni . En tietenkään ajattele että sait jo tilaisuutesi, näissä oltava suurpiirteinen.
- Anonyymi
Kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen vaikea aloittaa uudestaan. Kaipaan joka päivä näkeväni sinut. Samalla pelkään, että tavatessamme valitsisin vain vääriä sanoja.
- Anonyymi
Rakkaus ei tuomitse.
- Anonyymi
Samat kaipuut ja pelot minullakin.
- Anonyymi
Tämä ystävyytemme on ollut elämäni suurin tulivuoren purkaus ja kaunein tähtitaivas.
Olen taistellut itseäni vastaa välillä todella suurilla tunteilla...Välillä myrsky ja kieli on lyönyt todella rajusti päin kasvoja...Mutta olen todella vahva henkilö joka kestää raipaniskut ja jatkan elämääni eteenpäin...There's only one thing I'm afraid of...Death...It will come to all of us at some point and we have to go on that journey... Like it or not...Olet ystäväni enkä halua Sinusta luopua. Haluan puhua kanssasi livenä tai puhelimessa mahdollisimman pian...Vaikka tänään. Ilmoita paikka milloin Sinulle sopii tavata tai tule kotiini. Olen yksin... Sinulle- Anonyymi
It's an instant portal; see, there's no journey.
- Anonyymi
Jo mut katoko ei voi tietää et ketä Anonyymi sä oot.
- Anonyymi
Kiva lukee tuollaista
Tuu näkyilee
- Anonyymi
Olen Mies joka Rakastaa Naista... Jolle haluan tarjota sylini ja turvaa lopuksi elämäksi
- Anonyymi
Kerro naisestasi jotain? Missä ootte tavanneet?
- Anonyymi
Joo todellakin! Pahoitteluni tästä että on kestänyt aikansa, oikeesti. Soitan sulle ihan just
- Anonyymi
You are my greatest Love ever...You shake with force that I can't put into words...So the Big Bang is pretty close to it
- Anonyymi
Tavattu on yli kaksi ja puolivuotta sitten ja paikka ei kuulu kun meille kahdelle...My beloved will take this to the end
- Anonyymi
Hei, voisin hyvinkin.
- Anonyymi
En odota sulta mieheltä enää yhteydenottoa. Olen jo tajunnut että juna meni jo.
- Anonyymi
Kaikkien kohdalla se ei ole mennyt vielä. Korkeintaan kotiinpäin tuo ja jättää oikealla asemalla pois kyydistä. Sivusta vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien kohdalla se ei ole mennyt vielä. Korkeintaan kotiinpäin tuo ja jättää oikealla asemalla pois kyydistä. Sivusta vain
Jep, mutta ne ei olekaan täällä palstalla joiden juna ei mennyt vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mutta ne ei olekaan täällä palstalla joiden juna ei mennyt vielä.
Se on sun näkemys.
- Anonyymi
Jumala on rakkaus.
- Anonyymi
Ihmiskunta, on ainakin lahjakkaasti pannut jumalaa takamukseen,
- Anonyymi
No voit sinäkin ottaa yhteyttä mutta et sä kumminkaan pystyisi olemaan edes neutraali ainakaan monia kuukausia se on nähty niin monet kerrat jo rupeee jo kyllästyttään toi sun ihmeellinen touhu
- Anonyymi
Totta. En pystyis olemaan neutraali, joten parempi olla ottamatta yhteyttä.
- Anonyymi
Haluisin minäkin sinut elämään ota sinä yhteyttä minuun sitten
- Anonyymi
J
0
0 - Anonyymi
Mutta kun minä olen ns pa , joten minusta tuskin heruisi elämääsi muuta kuin kuluja ja jalkani sinun pöydällä . Mutta olisin mielelläni nenäni kanssa siellä missä muut ovat olleet munineen sinun kanssasi . Mitäs tuumaisit ?? Kysyy "kalle"
- Anonyymi
Viimeksi ei mennyt ihan neutraaleissa merkeissä 😃
- Anonyymi
Ei todellakaan. Oli kiva olla lähellä. Liian kiva 🥰
- Anonyymi
No ei kuule pysty millään. Ei kykene.
- Anonyymi
Avaaja lisää: Sitten otan käsiyhteyden: Käsivarret ylös ja pieraisen ähkäisten!
PYSTYN tuotamaan. 5 sek. papatuspierun ja sitten vielä kun nauran sihisee lisää naurun tahtiin!!
- Anonyymi
Avaaja lisää: Sitten otan käsiyhteyden: Käsivarret ylös ja pieraisen ähkäisten!
- Anonyymi
Kun et vastaillut edellisillä kerroilla niin miksi nyt sit. Eiköhän oo parempi et jatkat siellä minne lähdit kerran
- Anonyymi
Virkistä muistiani. Mihin lähdinkään?
- Anonyymi
Kertomatta syytä sanoit kotiin tultuasi vain että lähdet. Reilun vuoden hebńgailitkin muiden kanssa. Tiedän sen aika hyvin. Sinulla olikin monta sängyn lämmittäjää. Senkin jälkeen ainakin kolmas menossa että eiköhän sieltä liene löytynyt sopiva sarvi.
Pysy siellä - Anonyymi
Ihan hyvä ja järkevä ehdotus jollekin. Teidän pitäisi vain törmätä jossain ja päästä keskustelemaan.
- Anonyymi
Puhelun jälkeen kauan kauan sitten on sinun huki ottaa yhteyttä tahi tehdä aloite, niinhän tahdoit
- Anonyymi
Olen odottanut sinulta viestiä nainen, voit ottaa yhteyttä, haluaisin vieläkin tapailla. J
- Anonyymi
Sano jokin, mistä sut tunnistan, laitan viestiä heti!
- Anonyymi
Laita itse ensi viesti. Olen ujo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita itse ensi viesti. Olen ujo
Oikea J ei olisi noin ujo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea J ei olisi noin ujo.
On, just oikea J on ujo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, just oikea J on ujo
No ei varmaan ole. Hän uskalsi jo kerran tulla mulle jutteleen, kun punapää pakotti.
- Anonyymi
No en voi kun ei kiinnosta... Jatka sinäkin elämääsi mulla on jo helmitaulun helmet lopussa edellisen yhteydenpidon jälkeen 😎
- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Voitko selventää?
- Anonyymi
Ymmärrän täysin. Niin hyvin ettei aloitus ole minulta.
- Anonyymi
Oletko sinäkin sitten J?
- Anonyymi
Josko tutustuisimme hieman ilman suuria vaatimuksia ?
- Anonyymi
yleinen mies tai tietty
- Anonyymi
Olihan se mahdollista, jos hieman tietäisin sinusta lisää?
T Otmi- Anonyymi
Eli nyt vain aloittaja kertoo lisää, niin saa kunnon miesseuraa 😁
T Otni
- Anonyymi
Ei muuta ku rimpauta ovikelloo ja tuu käymään. Hörpätään kaffeet ja mennään sänkyyn.
- Anonyymi
Ei minulta 💗
En oleta tai odota kiinnostusta tänne päin, enkä ehkä pysty kontrolloida jännitystä, mikä on epämiellyttävää kaikille.
Siis tarkoitan, en rohkenisi tehdä tällaista pyyntöä. - Anonyymi
Ei nyt ehdi kun kierroksessa on eräs rikas ja näyttävä nainen.
- Anonyymi
Olen mies joka haluaa vain yhtä ihanaa/luotettavaa suhdetta sen oikean kanssa.
En halua yllätyksiä tai muuta vastaavaa traamaa vain normaalia arkea ihanan naiseni kanssa...Annan Sinulle kaikkeni...Jos haluat minut mukaasi - Anonyymi
En osaa suhtautua sinuun neutraalisti. Valitan.
- Anonyymi
En mäkään suhun. Sori siitä. Sivusta
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3171966En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631287Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?
Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi57949Keskusteluista julkisia.....
Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko126898No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi7777- 130776
- 62757
Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta4729Rakas nainen
Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e22699Päivän aforismi
Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat84675