Voisitko mies joku kaunis päivä

Anonyymi-ap

Ottaa minuun vielä yhteyttä? Ihan neutraaleissa merkeissä voitaisiin aloittaa, se olisi helpompaa niin, eikä olisi mitään paineita. Siis jos mahdollisesti haluaisit minut elämääsi? Minä toivoisin sinut elämääni niin paljon.

98

3959

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kyllä enää voi. Itse olisit tehnyt asian eteen jotain jos olidit oikea henkilö.

• Anonyymi

Pettymystä on elämä.

• Anonyymi

No voi kyynel etkö ole tottunu si pettymyksiin jos ei welämässäs muuta ole ollu kun pettymyksiä mikä mahtaa olla oma osuutesi pettymyksiin elämässäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi kyynel etkö ole tottunu si pettymyksiin jos ei welämässäs muuta ole ollu kun pettymyksiä mikä mahtaa olla oma osuutesi pettymyksiin elämässäsi

En ole tottunut pettymyksiin. Vielä vähemmän olen tottunut sinunlaisiin nillittäjiin. Mene pois ja kasvatavaikka aivot.

• Anonyymi

En voi, koska ei ole lupaa.

• Anonyymi

Minkälaisen luvan siihen tarvii? Laita mulle lupahakemus tulemaan. Käsittelen sen heti ja myönnän luvan. 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisen luvan siihen tarvii? Laita mulle lupahakemus tulemaan. Käsittelen sen heti ja myönnän luvan. 🙃

Enhän mä voi tehdä edes sitä hakemusta. Tai voisin tehdä, mutten lähettää. Ei ilman lupaa voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä voi tehdä edes sitä hakemusta. Tai voisin tehdä, mutten lähettää. Ei ilman lupaa voi.

Eipä sinuakaan voi lähestyä, koska ei ole lupaa. Ei voi ilman lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sinuakaan voi lähestyä, koska ei ole lupaa. Ei voi ilman lupaa.

Hän ei tarvitse siihen mitään erityistä lupaa. Oonhan mä itse pyytänyt ottamaan yhteyttä. Eri asia sit, onko viesti mennyt perille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei tarvitse siihen mitään erityistä lupaa. Oonhan mä itse pyytänyt ottamaan yhteyttä. Eri asia sit, onko viesti mennyt perille.

Jatkuu, että häntä ei ole estetty tai kielletty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä lupa tarvitaan omalta puolisolta…?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä lupa tarvitaan omalta puolisolta…?

Jos vielä oot vapaa tule vaan,me mentäisiin rantapuistoon ja laulaisin..jen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittelymaksu leimoineen on 145,45 €.

• Anonyymi

Olisi kiva nähdä.

• Anonyymi

Hyvä on. Nämä kieltävät vastaukset voisivat olla hän, hän ajattelee samoin.
      Bittersweet life 💔
      good night

• Anonyymi

Tee oma aloitus.

• Anonyymi

Suostuisin, jos olisi se #@€#& lupa.

• Anonyymi

Älä nyt ihmeessä usko mitä täällä huudellaan.
        Irl.

• Anonyymi

Ei ole enää yhteystietojasi tallessa ja facebookkia ja näitä muita en tule enää käyttämään tässä elämässä

• Anonyymi

Ottaisin jos yhteystiedot sais. Tarvittaisiin pieni ihme että mettien mies ja lukenu nainen jossain törmäis. Vielä isompi ihme että jotain syttys.

• En ota yhteyttä, koska minulle on tehty selväksi että ei kiinnosta. En ala ketään ahdistelemaan. Ei tarkoittaa ei, ja se on silloin selvä se. The only way is forward.

• Anonyymi

YeAh

Näin on

Parempaa uutta vuotta

• Anonyymi

Kaunista päivää odotellessa....

• Anonyymi

YRITÄTKÖ ESIINTYÄ TAAS TOISENA, HYPPÄÄ VAIK RAJAN YLI VENÄJÄLLE, MISTÄ OLET TULLUTKIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YRITÄTKÖ ESIINTYÄ TAAS TOISENA, HYPPÄÄ VAIK RAJAN YLI VENÄJÄLLE, MISTÄ OLET TULLUTKIN!

Ottaisitko vaikka todenperäisistä asioista selvän, niin ei tarvi tyhmänä esiintyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tainnut huomata, että sulla on CAPS LOCK PÄÄLLÄ, SAATANA?!!

• Anonyymi

Jatkuvastihan sä kaikin keinoin näytät, että et halua olla missään tekemisissä.
      Miksi ihmeessä mä muka ottaisis sinuun yhteyttä?

• Anonyymi

Hui apua, onko se niin sinun näkökulmastasi. Ymmärrän täysin. Oikein teet. Mutta on ollut huonoa onneakin. Arvaa vain montako kertaa päätin itse tehdä jotain ja joka kerta universumi oli vastaan.

Sivusta n

• Bannaatko sä itse aina ne yritykset? 🤔

🐼 🐼🐻

• Anonyymi

Voit itsekkin ottaa minuun yhteyttä

• Anonyymi

Et vastannut mitään yhteydenottoihin. Miksi vielä ottaisin? En ole tyhmä.

• Anonyymi

Ei ole tullut mitään.

• Anonyymi

Kun saat sen järjestykseen mikä on aina epäjärjestyksestä joka on kaikki sinun vastuullasi. Kuinka ehtii mitään muuta. Hyvää uutta vuotta . Ymmärrän kaiken...

• Anonyymi

Kaikkea vaaditaan minä-sinä saat?

• Anonyymi

Me miehet siitä niin pihalla. vaatimassa vain....

• Anonyymi

Elämää juoksuhaudoissa

• Anonyymi

Ei ole minun tehtäväni tässä tilanteessa vaan sinun.

• Anonyymi

Miksi kaikki on niin kylmiä...

• Anonyymi

Koska olet varattu?

• Anonyymi

En laita laita ite.

• Anonyymi

No kerro jotain itsestäsi? Missäpäin noin suunnilleen asut? Itse olen 181cm pitkä, tummahiuksinen, paino 90kg, Länsi suomesta. Työskentelen rahoitusalalla. Ikäni on 50v. Naisseura ok 25-40.

• Anonyymi

Aika monta muikkista ukolla toiveissa, onko tullut paljonkin tinderiä pelailtua?

• Anonyymi

Ei kai siinä mitään, tässä päivänä muutamana sitä saattaa hyvinkin taas ryhtyä kanssasi jollekin, mutta sallinet nyt hieman tässä vetää henkeä ja koota itseäni . En tietenkään ajattele että sait jo tilaisuutesi, näissä oltava suurpiirteinen.

• Anonyymi

Kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen vaikea aloittaa uudestaan. Kaipaan joka päivä näkeväni sinut. Samalla pelkään, että tavatessamme valitsisin vain vääriä sanoja.

• Anonyymi

Rakkaus ei tuomitse.

• Anonyymi

Samat kaipuut ja pelot minullakin.

• Anonyymi

Tämä ystävyytemme on ollut elämäni suurin tulivuoren purkaus ja kaunein tähtitaivas.
      Olen taistellut itseäni vastaa välillä todella suurilla tunteilla...Välillä myrsky ja kieli on lyönyt todella rajusti päin kasvoja...Mutta olen todella vahva henkilö joka kestää raipaniskut ja jatkan elämääni eteenpäin...There's only one thing I'm afraid of...Death...It will come to all of us at some point and we have to go on that journey... Like it or not...Olet ystäväni enkä halua Sinusta luopua. Haluan puhua kanssasi livenä tai puhelimessa mahdollisimman pian...Vaikka tänään. Ilmoita paikka milloin Sinulle sopii tavata tai tule kotiini. Olen yksin... Sinulle

• Anonyymi

It's an instant portal; see, there's no journey.

• Anonyymi

Jo mut katoko ei voi tietää et ketä Anonyymi sä oot.

• Anonyymi

Kiva lukee tuollaista

Tuu näkyilee

• Anonyymi

Olen Mies joka Rakastaa Naista... Jolle haluan tarjota sylini ja turvaa lopuksi elämäksi

• Anonyymi

Kerro naisestasi jotain? Missä ootte tavanneet?

• Anonyymi

Joo todellakin! Pahoitteluni tästä että on kestänyt aikansa, oikeesti. Soitan sulle ihan just

• Anonyymi

You are my greatest Love ever...You shake with force that I can't put into words...So the Big Bang is pretty close to it

• Anonyymi

Tavattu on yli kaksi ja puolivuotta sitten ja paikka ei kuulu kun meille kahdelle...My beloved will take this to the end

• Anonyymi

Hei, voisin hyvinkin.

• Anonyymi

En odota sulta mieheltä enää yhteydenottoa. Olen jo tajunnut että juna meni jo.

• Anonyymi

Kaikkien kohdalla se ei ole mennyt vielä. Korkeintaan kotiinpäin tuo ja jättää oikealla asemalla pois kyydistä. Sivusta vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien kohdalla se ei ole mennyt vielä. Korkeintaan kotiinpäin tuo ja jättää oikealla asemalla pois kyydistä. Sivusta vain

Jep, mutta ne ei olekaan täällä palstalla joiden juna ei mennyt vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, mutta ne ei olekaan täällä palstalla joiden juna ei mennyt vielä.

Se on sun näkemys.

• Anonyymi

Jumala on rakkaus.

• Anonyymi

Ihmiskunta, on ainakin lahjakkaasti pannut jumalaa takamukseen,

• Anonyymi

No voit sinäkin ottaa yhteyttä mutta et sä kumminkaan pystyisi olemaan edes neutraali ainakaan monia kuukausia se on nähty niin monet kerrat jo rupeee jo kyllästyttään toi sun ihmeellinen touhu

• Anonyymi

Totta. En pystyis olemaan neutraali, joten parempi olla ottamatta yhteyttä.

• Anonyymi

Haluisin minäkin sinut elämään ota sinä yhteyttä minuun sitten

• Anonyymi

J
      0
      0

• Anonyymi

Mutta kun minä olen ns pa , joten minusta tuskin heruisi elämääsi muuta kuin kuluja ja jalkani sinun pöydällä . Mutta olisin mielelläni nenäni kanssa siellä missä muut ovat olleet munineen sinun kanssasi . Mitäs tuumaisit ?? Kysyy "kalle"

• Anonyymi

Viimeksi ei mennyt ihan neutraaleissa merkeissä 😃

• Anonyymi

Ei todellakaan. Oli kiva olla lähellä. Liian kiva 🥰

• Anonyymi

No ei kuule pysty millään. Ei kykene.

• Anonyymi

Avaaja lisää: Sitten otan käsiyhteyden: Käsivarret ylös ja pieraisen ähkäisten!

PYSTYN tuotamaan. 5 sek. papatuspierun ja sitten vielä kun nauran sihisee lisää naurun tahtiin!!

• Anonyymi

Avaaja lisää: Sitten otan käsiyhteyden: Käsivarret ylös ja pieraisen ähkäisten!

• Anonyymi

Kun et vastaillut edellisillä kerroilla niin miksi nyt sit. Eiköhän oo parempi et jatkat siellä minne lähdit kerran

• Anonyymi

Virkistä muistiani. Mihin lähdinkään?

• Anonyymi

Kertomatta syytä sanoit kotiin tultuasi vain että lähdet. Reilun vuoden hebńgailitkin muiden kanssa. Tiedän sen aika hyvin. Sinulla olikin monta sängyn lämmittäjää. Senkin jälkeen ainakin kolmas menossa että eiköhän sieltä liene löytynyt sopiva sarvi.
      Pysy siellä

• Anonyymi

Ihan hyvä ja järkevä ehdotus jollekin. Teidän pitäisi vain törmätä jossain ja päästä keskustelemaan.

• Anonyymi

Puhelun jälkeen kauan kauan sitten on sinun huki ottaa yhteyttä tahi tehdä aloite, niinhän tahdoit

• Anonyymi

Olen odottanut sinulta viestiä nainen, voit ottaa yhteyttä, haluaisin vieläkin tapailla. J

• Anonyymi

Sano jokin, mistä sut tunnistan, laitan viestiä heti!

• Anonyymi

Laita itse ensi viesti. Olen ujo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita itse ensi viesti. Olen ujo

Oikea J ei olisi noin ujo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea J ei olisi noin ujo.

On, just oikea J on ujo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, just oikea J on ujo

No ei varmaan ole. Hän uskalsi jo kerran tulla mulle jutteleen, kun punapää pakotti.

• Anonyymi

No en voi kun ei kiinnosta... Jatka sinäkin elämääsi mulla on jo helmitaulun helmet lopussa edellisen yhteydenpidon jälkeen 😎

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Voitko selventää?

• Anonyymi

Ymmärrän täysin. Niin hyvin ettei aloitus ole minulta.

• Anonyymi

Oletko sinäkin sitten J?

• Anonyymi

Josko tutustuisimme hieman ilman suuria vaatimuksia ?

• Anonyymi

yleinen mies tai tietty

• Anonyymi

Olihan se mahdollista, jos hieman tietäisin sinusta lisää?

T Otmi

• Anonyymi

Eli nyt vain aloittaja kertoo lisää, niin saa kunnon miesseuraa 😁

T Otni

• Anonyymi

Ei muuta ku rimpauta ovikelloo ja tuu käymään. Hörpätään kaffeet ja mennään sänkyyn.

• Anonyymi

Ei minulta 💗
      En oleta tai odota kiinnostusta tänne päin, enkä ehkä pysty kontrolloida jännitystä, mikä on epämiellyttävää kaikille.

Siis tarkoitan, en rohkenisi tehdä tällaista pyyntöä.

• Anonyymi

Ei nyt ehdi kun kierroksessa on eräs rikas ja näyttävä nainen.

• Anonyymi

Olen mies joka haluaa vain yhtä ihanaa/luotettavaa suhdetta sen oikean kanssa.
      En halua yllätyksiä tai muuta vastaavaa traamaa vain normaalia arkea ihanan naiseni kanssa...Annan Sinulle kaikkeni...Jos haluat minut mukaasi

• Anonyymi

En osaa suhtautua sinuun neutraalisti. Valitan.

• Anonyymi

En mäkään suhun. Sori siitä. Sivusta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      317
      1966
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1287
    3. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      57
      949
    4. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      126
      898
    5. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      7
      777
    6. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      130
      776
    7. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      62
      757
    8. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      4
      729
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      22
      699
    10. Päivän aforismi

Mitä vaikeampi nainen on saavuttaa, sitä varmemmin saatte hänestä kumppanin, joka ei lähde ensimmäisen liehittelijän mat
      Ikävä
      84
      675
    Aihe