Seksin puute lamaannuttaa!

Anonyymi-ap

Olen keski-iän ylittänyt terve mies. Vasten tahtoaan olen elänyt yli 10 vuotta ilman seksiä. Ei vaan löydy ketään, kenen kanssa sitä voisi harrastaa. Tämä loputtomalta tuntuva piinaava tilanne lamaannuttaa minut. Seksin, läheisyyden puute saa aivan käsittämättömät, vääristyneet mittasuhteet. Juuri ja juuri jaksaa sentään harrastaa liikuntaa. Muuhun ei enää riitä henkiset voimavarat. Onko kohtalotovereita ja miten itse selviätte? Maksulliset eivät ole ratkaisu. Kohtaamisessa ei ole tunnetta mukana.

94

3154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen, kun "kylkeä särkee." Vieressä on tyhjä, ihmisen kokoinen tila. Ei tarvitse välttämättä edes seksiä, vain jonkun läsnäolon.
      Aina joskus saan siihen erään samoin kokevan, onneksi.
      Vaikka viihdynkin itsekseni, niin rajansa kaikella.

      • Anonyymi

        Ok. Et myöskään määrittele sukupuolta kaipaamaasi seuran suhteen?
        Oletko ns. kaikkiruokainen?
        Eli haet eli kaipaat sukupuolta oli sitten mies-tsi nsinfn?
        Tuskin ns. kolmas tms. sukupuoli kuitenkaan?
        Nämä kaikki kun sisältyy sanaan seksi ja tämä foorumi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Et myöskään määrittele sukupuolta kaipaamaasi seuran suhteen?
        Oletko ns. kaikkiruokainen?
        Eli haet eli kaipaat sukupuolta oli sitten mies-tsi nsinfn?
        Tuskin ns. kolmas tms. sukupuoli kuitenkaan?
        Nämä kaikki kun sisältyy sanaan seksi ja tämä foorumi.

        Nainen sen olla pitää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen sen olla pitää!

        Olen nainen, mutta onko se tieto *olennainen*.
        Samalla tavalla muutkin tuntevat. Olivat mitä puolta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, mutta onko se tieto *olennainen*.
        Samalla tavalla muutkin tuntevat. Olivat mitä puolta vain.

        Ja minulla on särkylääkkeenä eräs mies, mutta kaukana ja harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minulla on särkylääkkeenä eräs mies, mutta kaukana ja harvoin.

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        V-S.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V-S.

        Minä asun Kymenlaaksossa. Haluaisitko tutustua urheilulliseen, koulutettuun, sivistyneeseen mieheen? Etäisyys ei ole este, vaan pieni hidaste. Olen vapaa kulkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun Kymenlaaksossa. Haluaisitko tutustua urheilulliseen, koulutettuun, sivistyneeseen mieheen? Etäisyys ei ole este, vaan pieni hidaste. Olen vapaa kulkemaan.

        Katsotaan. Minun ja "särkylääkkeeni" suhde on mielenkiintoisessa vaiheessa juuri nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan. Minun ja "särkylääkkeeni" suhde on mielenkiintoisessa vaiheessa juuri nyt.

        En toki halua olla suhteiden rikkoja. Mutta koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuus ja uudet ihmiset tuovat tullessaan. Ei kai mahdollinen ystävyys ole tuomittua? Kehittyy siitä ajan myötä mitä kehittyy. Eli olen odottavalla kannalla suhteesi nähden😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En toki halua olla suhteiden rikkoja. Mutta koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuus ja uudet ihmiset tuovat tullessaan. Ei kai mahdollinen ystävyys ole tuomittua? Kehittyy siitä ajan myötä mitä kehittyy. Eli olen odottavalla kannalla suhteesi nähden😀

        Olen itsekin odottavalla kannalla suhteeni nähden...


    • Anonyymi

      Paras keino on opetella omatoimiseksi seksin suhteen. Silloin ei ole tuollaista ahdistusta, vaan voi katsella maailmaa avoimin silmin, ja niitä oikeita mahdollisuuksia tarkkaillen.

      • Anonyymi

        Ei se poista kuin osan ongelmaa. Kokeile kutittaa itseäsi, ei naurata.
        Yllätysmomentti puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poista kuin osan ongelmaa. Kokeile kutittaa itseäsi, ei naurata.
        Yllätysmomentti puuttuu.

        Niinpä hyvä havainto, yllätysmomentti, naisen kosketus, tuoksu ym. En ole Heinolan trolli.


    • Anonyymi

      Olettakaamme et ole kuuluisa Heinolan trolli jonka "puutosta" ym. asiatonta "ilmoittelua" olemme kuin pakosta nähneet palstan täydeltä myös n. yli 10-vuotta kerrotaan!
      Mutta jos olet joku muu - niin älä ainakaan ala toistamaan tuon tyypin tapaan yhtä ja samaa piipitystä jossa ei ole päätä eikä häntää!

      Sulla on toivoa, trolli-ukolla ei!

    • Anonyymi

      Ei se osaa kirjoittaa tällaista...edes näin pitkää tekstiä.

    • Anonyymi

      Tiedän aivan tarkkaan, mistä kirjoitat, aloittaja! Minullakin pitkä aika siitä, kun viimeksi olen harrastanut seksiä kenenkään kanssa. Yhden yön suhteita varmaan löytyisi, jos haluaisi, mutta haluaisin tutustua mieheen edes vähän, jotta tietäisin, että hän on luotettava ja ennen kaikkea ettei häneltä saisi mitään tauteja. Vaikka suhde perustuisi pelkälle seksille, toivoisin silti jonkinasteista toisen tuntemista sitä ennen.

      Mikään itsetyydytys ei korvaa toisen ihmisen kosketusta ja sitä, että saa koskettaa toista, kokea hänen reaktionsa, nähdä hänen ilmeensä, kuulla hänen sanansa ja huokailunsa.

      Olen yli 45v nainen Turun suunnalta ja välillä mietin, kohtaanko enää miestä, jonka kanssa saisin kokea edes hetkellisesti sellaista yhteyttä, joka seksissä on kahden ihmisen välillä.

      • Anonyymi

        Mitä olet mieltä terveestä, asiallisesta miehestä? Joka on hyvin seksuaalinen ja haluaa, että seksissä on myös tunnetta. Kaikki siihen liittyvä normaali toiminta kiinnostaa, etenkin naisen vierellä olo, kosketus, lämpö ja naisen tuoksu. Minä voin tarjota sinulle hyvältä tuoksuvan miehen, jolla ei ole kaljamahaa. Koska urheilen enkä käytä alkoholia😊


      • Anonyymi

        Kateeksi käy teitä naisia! Aina löytyy jostain mies hätään, jos niin kova tarve on. Miehillä lähes mahdotonta.


      • Anonyymi

        Jos haluat, niin sähköpostin kautta voin toimittaa kuvia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat, niin sähköpostin kautta voin toimittaa kuvia?

        Oletko mies vai nainen? Jos mies, unohda koko juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olet mieltä terveestä, asiallisesta miehestä? Joka on hyvin seksuaalinen ja haluaa, että seksissä on myös tunnetta. Kaikki siihen liittyvä normaali toiminta kiinnostaa, etenkin naisen vierellä olo, kosketus, lämpö ja naisen tuoksu. Minä voin tarjota sinulle hyvältä tuoksuvan miehen, jolla ei ole kaljamahaa. Koska urheilen enkä käytä alkoholia😊

        Mitä kriteerejä sinulla on tuolle naiselle jolle voisit tarjota itseäsi seksiin ja vierellä oloon? Minkä ikäinen itse olet? Kiinnostaisi kyllä sellainen ystävyys jos se ei ole ainostaan kertaluontoista. Sellainen ei ole mitä etsin koska mielestäni seksissä täytyy olla tunnetta mukana. Miten sinuun voisi saada yhteyden?
        *Nainen etelästä*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kriteerejä sinulla on tuolle naiselle jolle voisit tarjota itseäsi seksiin ja vierellä oloon? Minkä ikäinen itse olet? Kiinnostaisi kyllä sellainen ystävyys jos se ei ole ainostaan kertaluontoista. Sellainen ei ole mitä etsin koska mielestäni seksissä täytyy olla tunnetta mukana. Miten sinuun voisi saada yhteyden?
        *Nainen etelästä*

        Haluatko tutustua minuun? Aloittaja kyselee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi käy teitä naisia! Aina löytyy jostain mies hätään, jos niin kova tarve on. Miehillä lähes mahdotonta.

        Kuka tahansa mies on *todellakin* kuka tahansa.
        Oma apu paras apu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tutustua minuun? Aloittaja kyselee?

        Vieläkö jolkotat vapaalla jalalla? T. Nainen nro 1.


    • Anonyymi

      Aina voi vetää tumppuun. Korvaa keskivertonaisen. Eikä tartte pyydellä lupalappuun nimmaria.

    • Anonyymi

      Lupalappasia on kyllä syytä muistaa nykyään molempien. Kohta alkaa meetoo jutut. Miehet alkavat piruuttaan syyttämään naisia raiskauksesta. Syy, seuraus, selibaattii. Kaikki on mennyt mettään.

    • Anonyymi

      Älä lannistu ja masennu huomenna on ystvänpäivä. Osta kukkia ja herkkuja. Vonkaa sitten silleen varovasti. Älä mene heti asiaan.

    • Anonyymi

      Sama täällä, ei löydy hakemaani naista tai paremminkin olisi kyllä löytynyt mieleinen, mutta ei vielä ole kukaan lähtenyt treffeille? Nyt on mennyt 6-7 vuotta, kun erosin ja ajattelin, että helpostihan tuo ihana, nätti ja kypsä nainen löytyy, kun naimisissa ollessani lähes joka viikko joku nainen ehdotteli treffejä illaksi ja välillä keskellä päivää käymään? No,olin uskollinen mies ja ajattelin, että vaimoni alkaisi haluta useammin, mutta jaksoin 20 vuotta katsella sitä pihtaamista. Maksullisia naisia en huoli, en sentään maksa seksistä. Kyllä täytyy olla molemminpuoleista ihastusta ja intohimoa. Laitoin jopa treffipalstoille ilmoituksia, mutta eipä nuo osaa vastata ja siellä silmää miellyttäville olen flirttaillut netin kautta, että ottaisi yhteyttä, kun en maksa treffisivuista, enkä pääse itse vastaan. Mutta, jos sieltä joku flirttailee takaisin, niin lähes poikkeuksetta yli 60v naiset, 30-50v naiset puuttuu vapailta markkinoilta, jotka ovat vielä himoittavan näköisiäkin. Näköjään vapaa kunnollinen mies ei kelpaa, täytyisi varmaan olla kalju ja tatuoitu, niin naiset ehkä kiinnostuisi sellaisesta alkuasukkaasta? m52

      • Anonyymi

        Tunnista hyvin itseni tuosta tilanteestasi. Lähes mahdotonta löytää itsestään huolta pitänyttä 50-65 vuotiasta naista. Yleisin epäkohta on lihavuus, joka minua etoaa. En halua itselleni naista joka on läski. Suunnilleen siinä se sitten onkin. Koulutus, työ tai eläke, aikuiset lapset jne. kaikki käy. Kunhan vaan löytyy se oikea sävel, samanhenkisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnista hyvin itseni tuosta tilanteestasi. Lähes mahdotonta löytää itsestään huolta pitänyttä 50-65 vuotiasta naista. Yleisin epäkohta on lihavuus, joka minua etoaa. En halua itselleni naista joka on läski. Suunnilleen siinä se sitten onkin. Koulutus, työ tai eläke, aikuiset lapset jne. kaikki käy. Kunhan vaan löytyy se oikea sävel, samanhenkisyys.

        Hyvin säilyneet 50-60 vuotiaat varattuja, kerran lomalla pääsin sänkyyn tälläisen kanssa. Seksiä harrastimme viikon aikana useemman kerran päivässä. Rouvakin ihastui kertoi kotona seksi suju, tapailtiin muutama kerta loman jälkeen mutta meni vaikeeksi säädöksi. Uskaltanut lähtee suhteesta taloudellisista syistä. M 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin säilyneet 50-60 vuotiaat varattuja, kerran lomalla pääsin sänkyyn tälläisen kanssa. Seksiä harrastimme viikon aikana useemman kerran päivässä. Rouvakin ihastui kertoi kotona seksi suju, tapailtiin muutama kerta loman jälkeen mutta meni vaikeeksi säädöksi. Uskaltanut lähtee suhteesta taloudellisista syistä. M 55v

        Siinä oli varmaankin tunnettakin mukana. Tuollaisesta minäkin piristymisen ja saisin voimia pitkäksi aikaa. Ettei olisi koko ajan tätä shittiä.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista, että missä piireissä oikein liikut kun lähes joka päivä naiset sinulle treffejä ehdottelivat? Oletko komea ja supliikkimies vai mikä on salaisuutesi? Olisin otettu, jos joku nainen, edes yksi, tulisi minulle tekemään juttualoituksen. Kohentaisi kummasti itsetuntoani. En minäkään enää itse asiassa pelkän seksin perässä liiku. Tunne on tärkeämpää ja tästä syystä en itsekään käy maksullisissa. Todella kylmää toimintaa ja ohi nopeasti.


      • Anonyymi

        Kiinnostaa yleisesti itsenäinen mies, joka ei syyllistä ja marise. Katkeruus vie kiinnostuksen saman tien.
        T. Nainen, joka kommentoi ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yleisesti itsenäinen mies, joka ei syyllistä ja marise. Katkeruus vie kiinnostuksen saman tien.
        T. Nainen, joka kommentoi ensimmäisenä.

        Olen 50v ukm 15v ollut liitossa ilman minkäänlaista läheisyyttä, mutta myös ilman minkäänlaista katkeruutta tai syyllistämistä.
        Ei se ole kenenkään vika, jos halut toista kohtaan vaan loppuu, meille se kävi ilman molemminpuolin, ei siitä ole koskaan mitään puhuttu, molemmat vain tiedostivat asian itsekseen.
        Minulla on ollut useita salasuhteita naisten kanssa. Kaikki on mennyt hyvin ja seksi olut nautinnollista molemminpuolin. Tuohon mikä on lopettanut kiinnostuksen on minulle ollut se, kun nainen on alkanut puhumaan sitoutumisesta, yhteen muuttamisesta jne.
        Miksi ei voi vain nauttia toisistaan, miksi pilata hyvä seksisuhde liittämällä siihen joitain sitoumuksia, jotka ennemmin tai myöhemmin tappavat juuri sen intohimon.
        Ihanimmat ja pisimmät suhteet on ollut 50-70v rouvien kanssa, molemmat ovat tienneet, että suhde on puhtaasti seksiä, ei mene pidemmälle ja jatkuu niin kauan, kun molemminpuolinen intohimo säilyy.
        Heidän kanssaan ei ole koskaan tullut katkeruutta tai ilkeyttä kummankaan puolelta, kun suhde päättynyt syystä tai toisesta - vain ihanat muistot yhteisistä hetkistä ilman katkeruutta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v ukm 15v ollut liitossa ilman minkäänlaista läheisyyttä, mutta myös ilman minkäänlaista katkeruutta tai syyllistämistä.
        Ei se ole kenenkään vika, jos halut toista kohtaan vaan loppuu, meille se kävi ilman molemminpuolin, ei siitä ole koskaan mitään puhuttu, molemmat vain tiedostivat asian itsekseen.
        Minulla on ollut useita salasuhteita naisten kanssa. Kaikki on mennyt hyvin ja seksi olut nautinnollista molemminpuolin. Tuohon mikä on lopettanut kiinnostuksen on minulle ollut se, kun nainen on alkanut puhumaan sitoutumisesta, yhteen muuttamisesta jne.
        Miksi ei voi vain nauttia toisistaan, miksi pilata hyvä seksisuhde liittämällä siihen joitain sitoumuksia, jotka ennemmin tai myöhemmin tappavat juuri sen intohimon.
        Ihanimmat ja pisimmät suhteet on ollut 50-70v rouvien kanssa, molemmat ovat tienneet, että suhde on puhtaasti seksiä, ei mene pidemmälle ja jatkuu niin kauan, kun molemminpuolinen intohimo säilyy.
        Heidän kanssaan ei ole koskaan tullut katkeruutta tai ilkeyttä kummankaan puolelta, kun suhde päättynyt syystä tai toisesta - vain ihanat muistot yhteisistä hetkistä ilman katkeruutta mistään.

        Jos tuollainen suhde on kotona sovittu tai hiljaa hyväksytty, niin eihän siinä mitään. Kunhan kukaan ei kärsi tilanteessa. Oikeus sivusuhteeseen pitää olla molemmilla.

        Onhan myös näitä päänahanmetsästäjiä, jotka harrastavat varattuja puhtaasti itsekkäistä syistä. Rusinat pullasta tai kiilaa toisten väliin. Se on väärin.
        Ihan älytöntä ruveta vaatimaan sitoutumista, jos toinen on jo varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollainen suhde on kotona sovittu tai hiljaa hyväksytty, niin eihän siinä mitään. Kunhan kukaan ei kärsi tilanteessa. Oikeus sivusuhteeseen pitää olla molemmilla.

        Onhan myös näitä päänahanmetsästäjiä, jotka harrastavat varattuja puhtaasti itsekkäistä syistä. Rusinat pullasta tai kiilaa toisten väliin. Se on väärin.
        Ihan älytöntä ruveta vaatimaan sitoutumista, jos toinen on jo varattu.

        En itse etsi ketään, johon sitoutua juuri nyt. Eronneena sinkkuna tulen parhaiten juttuun toisten samanlaisten kanssa. Kukaan ei lupaa mitään, nautitaan vain hetkestä.
        Parasta se on, kun ollaan muutenkin ystäviä tai kavereita. Pienet lämpimät tunteet, jos niitä ilmenee, ovat asiaankuuluvia. Niistä saa nauttia niin kauan kuin ne kestävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollainen suhde on kotona sovittu tai hiljaa hyväksytty, niin eihän siinä mitään. Kunhan kukaan ei kärsi tilanteessa. Oikeus sivusuhteeseen pitää olla molemmilla.

        Onhan myös näitä päänahanmetsästäjiä, jotka harrastavat varattuja puhtaasti itsekkäistä syistä. Rusinat pullasta tai kiilaa toisten väliin. Se on väärin.
        Ihan älytöntä ruveta vaatimaan sitoutumista, jos toinen on jo varattu.

        Se onkylläkin niin, että ei se todellakaan ole miehen vika, jos varattu nainen antaa naida itseään, ihan sama onko päänahanmetsästäjä panemassa vai joku muu, jos nainen suostuu naimaan.
        Kait sen varatun naisen pitäisi olla jakamatta tavaransa, kun kerran on varattu!!
        Kyllä minä ainakin panen jokaista naista, varattua tai vapaata, enkä todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut onko varattu vai ei, se on sen naisen asia ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkylläkin niin, että ei se todellakaan ole miehen vika, jos varattu nainen antaa naida itseään, ihan sama onko päänahanmetsästäjä panemassa vai joku muu, jos nainen suostuu naimaan.
        Kait sen varatun naisen pitäisi olla jakamatta tavaransa, kun kerran on varattu!!
        Kyllä minä ainakin panen jokaista naista, varattua tai vapaata, enkä todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut onko varattu vai ei, se on sen naisen asia ei minun.

        No siitä tuossa olikin kysymys. Joillain vapailla on pakko saada varattu. Muut vapaat ei kiinnosta, liian helppoa varmaan.
        Jokainen tyylillään. En itse tahdo kuin toisia sinkkuja,se on paljon yksinkertaisempaa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siitä tuossa olikin kysymys. Joillain vapailla on pakko saada varattu. Muut vapaat ei kiinnosta, liian helppoa varmaan.
        Jokainen tyylillään. En itse tahdo kuin toisia sinkkuja,se on paljon yksinkertaisempaa niin.

        Siis ei todellakaan ole yksinkertaisempaa, kokemuksesta voin tämän sanoa.
        Kyllä helposti alkaa se painostus ja ehdottelu vakavammasta suhteesta, kun kyseessä sinkku naiset.
        Kaikki on monta kertaa yksinkertaisempaa ja helpompaa, kun kyseessä vanhempi, kokenut, varattu nainen, ei tule mitään ylimääräistä säätöä, pysyy puhtaasti kiihkeänä seksisuhteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei todellakaan ole yksinkertaisempaa, kokemuksesta voin tämän sanoa.
        Kyllä helposti alkaa se painostus ja ehdottelu vakavammasta suhteesta, kun kyseessä sinkku naiset.
        Kaikki on monta kertaa yksinkertaisempaa ja helpompaa, kun kyseessä vanhempi, kokenut, varattu nainen, ei tule mitään ylimääräistä säätöä, pysyy puhtaasti kiihkeänä seksisuhteena.

        Varmaan kiinni siitä naisesta.
        En sinkkunaisena painosta ketään mihinkään. En myöskään hae jännitystä tms. buustia varatun kanssa touhuamisesta.
        Tunteitani osaan käsitellä. Reilu peli, niin kaikilla on kivaa.
        Nykyinen vapaa elämäni on minulle kallis. Jos vastaan tulisi oikea ihminen, asiaa voisi arvioida uudelleen. Silloinkin 2 eri asuntoa olisi ihanteellinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kiinni siitä naisesta.
        En sinkkunaisena painosta ketään mihinkään. En myöskään hae jännitystä tms. buustia varatun kanssa touhuamisesta.
        Tunteitani osaan käsitellä. Reilu peli, niin kaikilla on kivaa.
        Nykyinen vapaa elämäni on minulle kallis. Jos vastaan tulisi oikea ihminen, asiaa voisi arvioida uudelleen. Silloinkin 2 eri asuntoa olisi ihanteellinen ratkaisu.

        Kyllä aikuisten oikeasti asia on niin, että yksi osa tuota varattujen kanssa naimista on myös sen tuoma jännitys varattujen naisten osalta.
        Ihan suoraan on sanottu kuinka kiihottavaa on antaa vieraalle, minä tulkitsen sen siten, että heistä on jännittävää saada vierasta sisällensä koska ei ole sallittua.
        Tuosta reilusta pelistä, useamman kerran on sinkun kanssa oltu yhtämieltä, että pidetään suhde vain seksuaalisena ja niin vain on alettu vaatia enemmän suhteelta.
        Ja koska en halua loukata naista tulee kiusallisia tilanteita, kun suhdetta lopetetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aikuisten oikeasti asia on niin, että yksi osa tuota varattujen kanssa naimista on myös sen tuoma jännitys varattujen naisten osalta.
        Ihan suoraan on sanottu kuinka kiihottavaa on antaa vieraalle, minä tulkitsen sen siten, että heistä on jännittävää saada vierasta sisällensä koska ei ole sallittua.
        Tuosta reilusta pelistä, useamman kerran on sinkun kanssa oltu yhtämieltä, että pidetään suhde vain seksuaalisena ja niin vain on alettu vaatia enemmän suhteelta.
        Ja koska en halua loukata naista tulee kiusallisia tilanteita, kun suhdetta lopetetaan.

        Ihmisiä on moneen junaan. Saan itse jännityksen ihan muista asioista kuin pettämisestä.
        Nuorena hölmöilin ja lopulta minut petettiin ja jätettiin. Siksi ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä on moneen junaan. Saan itse jännityksen ihan muista asioista kuin pettämisestä.
        Nuorena hölmöilin ja lopulta minut petettiin ja jätettiin. Siksi ei kiinnosta.

        Juuri noin, meitä on moneen junaan ja jotkut haluaa vain nauttia matkasta ei jäädä junaan.
        Ja on aivan normaalia, että joitain kiinnostaa matka ei määränpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että missä piireissä oikein liikut kun lähes joka päivä naiset sinulle treffejä ehdottelivat? Oletko komea ja supliikkimies vai mikä on salaisuutesi? Olisin otettu, jos joku nainen, edes yksi, tulisi minulle tekemään juttualoituksen. Kohentaisi kummasti itsetuntoani. En minäkään enää itse asiassa pelkän seksin perässä liiku. Tunne on tärkeämpää ja tästä syystä en itsekään käy maksullisissa. Todella kylmää toimintaa ja ohi nopeasti.

        Ehkä se on ulkonäkökin, hoikahko ja pitkä. pukeutuminen, muihinkin vaatteisiin, kuin verkkarit , t-paita, ajamaton sänki,kalju. Ne kaikki puuttuu minulta ja yleensä jäin vähäksi aikaa jutteleenkin, jos nainen oli minun makuuni ja hauska. Sellainen nätti pluskoon kurvikas, olipa sitten 155-175 cm ja vähän pidemmät hiukset. Ja, jos se halu on molemminpuolista, niin nyt siihen olisi naisilla tilaisuus ja minä vapaa. Aurinko alkaa taas paistaa, niin jokainen alkaa hymyileen, kun sitäkin voisi tehdä koko talven. Vielä parempi, kun naiset ottaa keväällä talvitakit pois päältään, niin näkyy paremmin koko vartalo ja onko se kiihoittavan muodokas, vai laiha luuranko tai tankattu täyteen makkaroita. Kauniit, kurvikkaat, leveälanteiset naiset saa pääni kääntymään ja ehkä katson liian pitkään, jolloin kyseinen nainenkin huomaa. Pelkkä hymy ja katse ei kai vielä ole ahdistelua, mutta mielelläni ottaisin sellaisen naisen viereeni edes silloin tällöin, ilta tai yökylään ja etäsuhteeseenkin. Ehkä sellainen varattu kaunotarkin kävisi, kun vain on luotettava, eikä keero kenellekkään. M52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yleisesti itsenäinen mies, joka ei syyllistä ja marise. Katkeruus vie kiinnostuksen saman tien.
        T. Nainen, joka kommentoi ensimmäisenä.

        Missähän tämä nainen on ja minkälainen? M52


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän tämä nainen on ja minkälainen? M52

        Täällä Turun suunnalla edelleen. Ihan tavallinen, itsenäinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Turun suunnalla edelleen. Ihan tavallinen, itsenäinen nainen.

        Tuossa ylempänä kerron mielipiteistäni ne tärkeimmät.


    • Anonyymi

      Olen alkanut imemään toisia miehiä, ukm itseasiassa, kun ei naista löytynyt. Tämä rooli sopii minulle

      • Anonyymi

        Helppoa löytää imettävää ilman säätöjä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa löytää imettävää ilman säätöjä..

        No ei se niin helppoa ole, haen 50+ ikäisiä ja suht kokemattomia / kokemattomia ukm jotka haluavat imettää. Löytyy paljon niitä jotka juoksee levareilla ja gay saunoissa yms. Yök, en halua tauteja. Turvallista puhdasta vanhempaa imettäjää vaikea löytää, pks siis.


      • Anonyymi

        Ei voi olla totta! Enemmin kuolen kun teen mitään miesten kanssa. Olen siis mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se niin helppoa ole, haen 50 ikäisiä ja suht kokemattomia / kokemattomia ukm jotka haluavat imettää. Löytyy paljon niitä jotka juoksee levareilla ja gay saunoissa yms. Yök, en halua tauteja. Turvallista puhdasta vanhempaa imettäjää vaikea löytää, pks siis.

        60v olen siisti ukm 184 78 17 saisit imee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60v olen siisti ukm 184 78 17 saisit imee.

        Moi 60v, mistäpäin olet ja miten sinuun saa yhteyttä tutustuaksemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Enemmin kuolen kun teen mitään miesten kanssa. Olen siis mies.

        Moni muukin fantasioi vasta haudassa, katuu kun jortikkaa ottanut arkkuun mukaan.🤭🫢


    • Anonyymi

      Olen kuullut joskus, että hyvin notkeat pystyvät imemään itseään. Se on jo täydellstä omavaraisuutta.

    • Anonyymi

      Kyllä turhautuu. Joka päivä ja yö sitä miettii, miksei ole seksiä. Joka aamu herää samanlaiseen paskapäivään. Elämisen laatu nolla.

      • Anonyymi

        Juurikin niin.


    • Anonyymi

      Pitkään naimisissa olleena ja nyt seksittömässä suhteessa. Vaimon sairauden takia ei seksi ole mahdollista. Mutta se ei silti poista sitä, ettei minulla edelleen halut olisi seksiin.
      Tunne kun saa toiselta tyydytystä ja voi antaa toiselle tyydytystä on mahtava ja sitä todella kaipaan.
      Täällä kun on lukenut juttuja, niin on mieleen herännyt myös se, että meitä saman tyyppisiä miehiä on täällä monia. Ja onpa tullut mieleen, että pitäisikö minunkin kokeilla juttuja toisen samanlaisessa tilanteessa olevan miehen kanssa.
      Ainut asia, joka estää kokeilemassa on se, että en todellakaan halua itselleni mitään tautia riesaksi ja vertaismieskaverin pitäisi olla ehdottoman tauditon.
      Mutta mistä sellaisen löytää, sitä en tiedä.
      M54 PKS.

      • Anonyymi

        Varattu itsekkin sama ajatus ollut pitkään, uskoisin tykkäisin rakastella miehen kanssa. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varattu itsekkin sama ajatus ollut pitkään, uskoisin tykkäisin rakastella miehen kanssa. M 61v

        Oletko sinäkin kokematon miesten kesken seksissä?
        Mistä päin olet?
        M54 pks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin kokematon miesten kesken seksissä?
        Mistä päin olet?
        M54 pks.

        Olen kokematon pitkään ajatuksissa pääsis sänkyyn rakastelee kuten naisen kanssa. Pks matkaa 40 km ei pitkä matka. M 61v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokematon pitkään ajatuksissa pääsis sänkyyn rakastelee kuten naisen kanssa. Pks matkaa 40 km ei pitkä matka. M 61v

        Voi se mennä hieman hankalaksi, kun minulla ei ole paikkaa, missä nähdä ja en voi keskellä päivää ajella pitkiä matkoja.
        Se olis keskellä päivää autossa jossain rauhallisessa paikassa
        M54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se mennä hieman hankalaksi, kun minulla ei ole paikkaa, missä nähdä ja en voi keskellä päivää ajella pitkiä matkoja.
        Se olis keskellä päivää autossa jossain rauhallisessa paikassa
        M54

        Just katsoin oletko vastannut. Voisihan autossa runkata toista ja maistaa toistemme kaluja näin aluksi. Kesällä luonnon helmassa voi mennä pidemmälle jos halutaan. M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just katsoin oletko vastannut. Voisihan autossa runkata toista ja maistaa toistemme kaluja näin aluksi. Kesällä luonnon helmassa voi mennä pidemmälle jos halutaan. M 61

        No noinhan se varmaan voisi onnistua ja kesällä sitten enemmän läheisyyttä luonnossa.
        M54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No noinhan se varmaan voisi onnistua ja kesällä sitten enemmän läheisyyttä luonnossa.
        M54

        Eiköhän toteuteta kun molempien mielessä hiertää ajatus. M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän toteuteta kun molempien mielessä hiertää ajatus. M 61

        Kaikkea voi kokeilla mutta mitenkäs sovitaan tuo tapaaminen. Eli missä ja milloin?


      • Moi, tule jutulle treffien puolelle. Pks minäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea voi kokeilla mutta mitenkäs sovitaan tuo tapaaminen. Eli missä ja milloin?

        Oisko sulla ehdotusta johon pystyt päivällä tulee. M 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko sulla ehdotusta johon pystyt päivällä tulee. M 61

        Tutkin hieman kalenteriani. Nyt hiukan kiireempi vaihe töissä, mutta katson olisiko ke-pe 13-14 mitään mahdollisuuksia. Paikka voisi olla sipoonkorven eka parkkipaikka Landboon jälkeen.
        Jos sattuisi löytymään aika huomenna 12-13 kävisikö se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkin hieman kalenteriani. Nyt hiukan kiireempi vaihe töissä, mutta katson olisiko ke-pe 13-14 mitään mahdollisuuksia. Paikka voisi olla sipoonkorven eka parkkipaikka Landboon jälkeen.
        Jos sattuisi löytymään aika huomenna 12-13 kävisikö se

        Valitettavasti tällä viikolla onnista toi aika taulu minulle liian kireä. Katsotaan ensi viikkoa maanantaina viisaampi olen, suunnittelen oman aika tauluni. M 61


    • Anonyymi

      Kyllä lamaannuttaa ikuinen puute. Ei huvita mikään. Sitten muija vielä ihmettelee, mikä sulla on.

    • Anonyymi

      Jos kerran olet vasten tahtoas ilman seksiä ni väittäsin että sä olet se jossa vika on jos et edes sille halvalle huoralle kelpaa

    • Elät siis lama aikaa uudelleen ja uudelleen.

    • Anonyymi

      Ei rahaa ei tussua. Kuvista voi vähän vilkuilla.

    • Anonyymi

      Turha valittaa. Et ole ainoa.

      • Anonyymi

        No en minäkään munaa saa aina, kun tekee mieli. Todellakaan.
        T. Nainen ylempää.


      • Anonyymi

        Elän toivossa, että sitä on pian saatavilla...
        T. Nainen


    • Anonyymi

      Hyi hitto. En kyllä ole noin puutteessa.

      • Anonyymi

        Sittehän sulla on asiat hyvin.


    • Anonyymi

      Niin, jos olet vasten tahtoasi ilman seksiä, istut ilmeisedti pitkää linnatuomiota. Kun joskus vapaudut, älä laita tinderiin ainakaan pidätyskuvaasi, se voi karkottaa herkimmät seuraantuppautujat. Mutta jos laitat raudannastokuvia, voi tyrkyt kastua, niin, että ottavat yhteyttä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lamassa pitää lamaantua.

    • Anonyymi

      Kiitos vaan. Mulla on omaa kivaa.

    • Anonyymi

      Tarkoititko, että olet omavarainen ja kaikkiruokainen.

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­tsum­me sinu­­t käym­­­ään u­­­ude­­ss­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­i miljo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/W1x5W0

    • Anonyymi

      Alkuun se vituttaa. Sitten siihen tottuu. Lopuksi ei enää halua.
      Minulla se viimeinen vaihe.

    • Anonyymi

      U­us­i s­ek­­si­­­tea­­tteri ava­utu­u Su­­­omeen! Ku­­­tsu­­mme kai­kk­­­i­­. Il­­mo­­ittau­tum­­inen ry­hmä­­­ämm­­­e tääl­­l­­­ä 👉 http://armtown.com/H/V6r9N6

    • Anonyymi

      Toi sun teatteris on tosi surkea.

    • Anonyymi
    • Olisi kiva löytää turvallinen ja seksin suhteen utelias nainen vakituiseen salaiseen tapailuun, sinkku tai varattu.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­ts­­um­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­­udess­­a cha­tissa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://aepgcorp.com/H/Y8j9L0

    • Anonyymi
      UUSI

      Tule risteilylle. Vsrmasti saat.

    Ketjusta on poistettu 151 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe