Tunnistaako kukaan

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan Espoosta noin 25-vuotiasta naishenkilöä, joka on nimestään päätellen alunperin kotoisin Turkista? Eli etunimi alkaa Z-kirjaimella ja Sukunimi M-kirjaimella. Instagramissa hänellä on profiili jonka käyttäjätunnus alkaa B-kirjaimella.

Saatoin joskus kuvitella, että hän asuisi Helsingissä, mutta käsittääkseni Espoo on oikea asuinpaikka.

Jos tunnistat kyseisen henkilön, niin älä kerro tarkempia tietoja hänen nimestään, Suomessa ei varmasti ole toista henkilöä näillä tiedoilla. En itsekään kerro enempää. Haluaisin lähettää hänelle terveisiä tämän kautta

19

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonko on taxa tunti hinta

      • Anonyymi

        Hän ei käsittääkseni ole maksullinen, enkä ole edes kiinnostunut maksullisista naisista. Tiesitkö, että jotkut naiset tykkäävät miehistä ilman rahaakin. Ja jotkut naiset tykkäävät myös apinoista. Jos joku nainen näkisi minut ilman vaattteita, niin hän järkyttyisi siitä miten karvainen olen, ja hän huutaisi kauhuissaan "APINA"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei käsittääkseni ole maksullinen, enkä ole edes kiinnostunut maksullisista naisista. Tiesitkö, että jotkut naiset tykkäävät miehistä ilman rahaakin. Ja jotkut naiset tykkäävät myös apinoista. Jos joku nainen näkisi minut ilman vaattteita, niin hän järkyttyisi siitä miten karvainen olen, ja hän huutaisi kauhuissaan "APINA"

        Oletko kenties Karvaranne Abdull ?
        Jyhkeä kebabin vääntäjä, allahin ääntäjä.
        Lauhkea aasitamman kesyttäjä.
        Kolmen taatelikeitaan kulkija.
        Monen monen kamelin omistaja.
        Oletko ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties Karvaranne Abdull ?
        Jyhkeä kebabin vääntäjä, allahin ääntäjä.
        Lauhkea aasitamman kesyttäjä.
        Kolmen taatelikeitaan kulkija.
        Monen monen kamelin omistaja.
        Oletko ???

        Olen kuule täysin suomalainen mies, suomessa syntynyt, ja sen voi todentaa henkilötunnukseni perusteella. Olen tätä kyseistä Turkkilaista naista noin 15-v vanhempi.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni sinä olet vajakki vittuakos hänestä kyselet ,, tullaa sunluo ja revitää korvat irti..

      • Anonyymi

        Kyllä ihan hyvin voin näin kysyä. Käsittääkseni hänen koko nimeään ei pysty selvittämään jos tietää vain alkukirjaimet? Jos pystyy, niin voit opettaa minulle miten se tehdään? Ainoastaan ne henkilöt jotka tuntevat hänet, niin voivat tietää. Haluan ensin tietää haluaisiko hän, että juttelen hänelle yksityisesti


    • Anonyymi

      >> Haluaisin lähettää hänelle terveisiä tämän kautta

      Sinun 25-vuotiaana ihmisenä pitäisi olla jo hiukan aikuistuneempi, ja ymmärtää elämääkin. Tuossa iässä jo tietää, että mies ihastuu elämänsä aikana useisiin naisiin, oikein hyvinkin palavasti.

      Ihastumiset menee kuitenkin ohitse, kun antaa ajan kulua joitakin viikkoja.

      Nuo sinun lähettämättä jääneet terveiset ei kaada kenenkään maailmaa. Ei sen ihastuksen kohteen olevan naisen eikä lopulta sinun omaasikaan.

      • Anonyymi

        Kuulepas, siihen pitää tarttua, kun mahdollisuus tulee.

        Etkö tiennyt, että voit ihastua elämäsi aikana vaikka 40 eri naiseen, mutta pääset tapaamaan vain 2 naista. Kohta käy niin, että se ihastus menee ohi, ja jossain vaiheessa huomaat olevasi 60-vuotias papparainen, eikä sinulle ole koko elämäsi aikana ollut yhtäkään tyttöystävää.

        Ps. En ole 25-vuotias vaan vanhempi


      • Anonyymi

        "Etkö tiennyt, että voit ihastua elämäsi aikana vaikka 40 eri naiseen, mutta
        pääset tapaamaan vain 2 naista."

        Kenenkään ei oikeasti kannata odotella noita 40 naista, joidenka ulkonäköön tai puheenvuoroon ihastuu, ja koettaa sitten vain niitä kohti pyrkiä audienssille. Kannattaa vaan ottaa kontaktia ihan kaikenlaisiin, satoihin ihmisiin. Keitä vaan, missä vaan tapaa. Keskustelussa huomaa todella nopeasti, minuuteissakin sen kun keskinäiset jutut ja lähellä olemisen kemiat kummallisesti synkkaa ja matchaa.

        Muistelen vieläkin hammaslääkärin odotushuoneessa kun alkoi juttu kulkea minua ainakin 20 v. vanhemman naisen kanssa. Kummasti keskinäiset puheet, ilmeet hymyt ja elekielet alkoi kolahtamaan. Sillä hetkellä ajattelee, että kyllä tällaisia mukavia keskusteluja tulee myöhemminkin. Että ei tämä mitenkään poikkeavaa ole. Mutta ei vaan ole tullut ainakaan 25 vuoteen vastaavaa.

        Sitä en edelleenkään voivottele, että olis kannattanut koettaa pyytää toiselta jotain tietoja, ikäero oli kuitenkin niin suuri. Ihmettelen vain sitä kemiaa ja asiaa, että mikä siinä toisessa sillä tavalla viehätti. Mikä sen teki. Mitä se toinen itse asiassa sanoi. Oliko se niin vahvasti samaa mieltä minun kanssani vai haastoiko se pikkasen, vai mistä siinä oli kyse.


    • Anonyymi

      Noin nuoret, 25-vuotiaat, ei ne juuri täällä Suomi-24:n palstoilla viihdy. Parempi vaan rohkaista mielesi, ja Instagramiin lähetät terveiset, omalla naamakuvallasi varustettuna.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä 25-vuotiaat käy täällä, mutta vanhempien/ nuorempien kautta tieto menee perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä 25-vuotiaat käy täällä, mutta vanhempien/ nuorempien kautta tieto menee perille.

        Nii-i, kun joku ensin kertoisi, että miksi ei alkuperäinen kyselijä lähetä terveisiänsä suoraan Instagramin kautta. Koska siellä sanoo tuntevansa tuon naisihmisen jo. Ujostelemisesta ainakaan ei ole miehelle silloin mitään hyötyä, jos naimaan meinaa päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-i, kun joku ensin kertoisi, että miksi ei alkuperäinen kyselijä lähetä terveisiänsä suoraan Instagramin kautta. Koska siellä sanoo tuntevansa tuon naisihmisen jo. Ujostelemisesta ainakaan ei ole miehelle silloin mitään hyötyä, jos naimaan meinaa päästä.

        Ihan jo 2 viikon sisällä voin paljastaa itsestäni enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan jo 2 viikon sisällä voin paljastaa itsestäni enemmän

        Me kaikki olemme kovin kiinnostuneita juuri sinusta. On mukava kuulla, että aijot jakaa sinun elänmääsi meidän muidenkin kanssa myös jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-i, kun joku ensin kertoisi, että miksi ei alkuperäinen kyselijä lähetä terveisiänsä suoraan Instagramin kautta. Koska siellä sanoo tuntevansa tuon naisihmisen jo. Ujostelemisesta ainakaan ei ole miehelle silloin mitään hyötyä, jos naimaan meinaa päästä.

        Täsmennän vielä, että en siis tunne kyseistä naista, vaan sattuman kautta törmäsin häneen instagramissa. Joku ehdotti, että menisin omalla kuvallani hänelle keskustelemaan instassa, mutta miten uskallan luottaa siihen, että minun kuvani ei lähde ulkopuolisten tietoon? En ole muutenkaan enää vuosikausiin käyttänyt mitään somea sillä tavalla, että siellä olisi kuviani ja tietojani


    • Anonyymi

      prostituutioita turkissa tuhansille aukko on auki molemmat aukot

      • Anonyymi

        Oikeastaan voisin kysyä lisäksi, että tunnistaako kukaan Espoosta noin 40-45- vuotiasta mieshenkilöä, joka pukeutuu sellaisiin skeittivaatteisiin kuin 15-vuotias. Satuin eilen näkemään kauklahden lidlissä sellaisen miehen, joka oli ilmeisesti vaimonsa kanssa ostoksilla, ja hän kuiskasi vaimolleen jotain, ja kun he kävelivät minua vastaan lidlin käytävillä, niin se vaimo oli kasvoistaan punainen ja "surullisen näköinen". Vaikka itsekin pukeudun melko rennosti ja nuorekkaasti, niin se on kuitenkin melko harvinaista, että yli 40-vuotiaat pukeutuvat sellaisiin skeittivaatteisiin kuten 15-vuotiaat, joten jos joku tunnistaa Kauklahden alueelta tuollaista mieshenkilöä, niin minua kiinnostaa tietää, että mitä kuiskasit vaimollesi?


    • Anonyymi

      * paskahistabullah *

      • Anonyymi

        Kyseinen nainen on varattu, sain tietää muutama päivä sitten, eli väärä hälytys


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe