Hieman tuolla Soi 6:lla tapahtuu seksuaalista häirintää.
Herrasmiehet ottavat ne huumorilla puhumattakaan että tekisivät niistä rikosilmoituksia:
https://www.youtube.com/watch?v=j2tZfXwTdCg
Viki ja Pattayan tytöt toivottavat palstalaisille Rauhaisaa Joulua..!
19
429
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkälle sinunkin piti mennä että löytyy tarpeeksi halpoja naisia.
Heh heh,,,, Pattya on ennen kaikkea lomaparatiisi vailla vertaa. Katsotaanpa:
- lämpötila Joulun tienoilla aina n. + 30 sekä sateeton aika,
- meriveden lämpötila +28,
- kilometritolkulla hiekkarantoja,
- sukellusfirmoja, myös suomalainen,
- 2 valtavaa vesipuistoa,
- mikroautorata,
- ammuntaratoja, valikoimissa kaikki käsiaseet,
- laskuvarjohyppyä,
- turistilennätystä pienkoneilla ja helikopterilla,
- shakkikerho,
- keilaratoja,
- elokuvateattereita,
- kymmeniä hierontalaitoksia,
- musiiki- ja tanssiesityksiä,
- thai- nyrkkeilyä,
- nyt myös bare knunckle- otteluita,
- hieman kauempana kukko- ja koiratappeluita,
- Pattayan kaupunki- lavataxi 30 c,
- moottoripyörien vuokrat 5 - 20 € / vrk,
- katuruokaa kolikoilla,
- ravintolahinnat alle puolet suomlaista,
- autovuokra Toyota Corolla 25 € / vrk,
- majoitus alkaen 10 €.., kolmen tähden hotelli 30 - 50 € / vrk,
Bonuksena on tuhansien tyttöjen armadasta valittavissa viehkeä lomaopas. Hinnat alkaen 30 € / vrk.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18180811A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Etkö yhtään huonompaa paikkaa löytänyt? Aasia on täynnä paljon parempia paikkoja. Tosin en usko että olet koskaan matkustellut.
- Anonyymi
Kerrohan Persekärpänen parempi lomapaikka.
Saat valita koko maailmasta, ei tarvitse tyytyä Aasiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat valita koko maailmasta, ei tarvitse tyytyä Aasiaan.Viki ei mihinkään köyhien paratiisisaarelle matkusta. Moskovassa on bakkanaaliset narkomaanien bileet menossa jonne on Vikikin matkustanut suutelemaan miehiä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010077151.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viki ei mihinkään köyhien paratiisisaarelle matkusta. Moskovassa on bakkanaaliset narkomaanien bileet menossa jonne on Vikikin matkustanut suutelemaan miehiä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010077151.htmlPersekärpänen vietti Joulunsa Oulussa.
Siellä on keskikaljakapakoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen vietti Joulunsa Oulussa.
Siellä on keskikaljakapakoita.Viki se jatkaa toisten haukkumista, ainoa joka on noin tyhmä käyttämään tuollaisia haukkumanimejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat valita koko maailmasta, ei tarvitse tyytyä Aasiaan.Lomapaikoista en tiedä, mutta Australia on parempi paikka asua ja elää kuin Suomi.
Ei tarvitse katsella jäitä kuin lasissa.
Kuka perkele haluaa asua jossain pohjolassa ja kontata puoli vuotta sohjossa? T-paita läpi vuoden päällä on paljon hauskempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lomapaikoista en tiedä, mutta Australia on parempi paikka asua ja elää kuin Suomi.
Ei tarvitse katsella jäitä kuin lasissa.
Kuka perkele haluaa asua jossain pohjolassa ja kontata puoli vuotta sohjossa? T-paita läpi vuoden päällä on paljon hauskempaa.Itse oon sattunut syntymään tänne suomeen ja puuttuu kielitaito ja osaaminen muuttaa maailmalle. Olen opiskellut netistä vain litteämaateoriaa. Sillä ei taideta mihinkään yliopistoon työllistyä?
- Anonyymi
Kai siellä
Valkoparta huutaa
MERI KRISMÄS
BIG BOI - Anonyymi
Oletko sitten herrrasmies?
- Anonyymi
En minä ole Persekärpänen vaan tuo ilkeä Viki se sillä nimellä mua kiusaa.
Oikeesti mä on Anonyymi Persekärpänen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole Persekärpänen vaan tuo ilkeä Viki se sillä nimellä mua kiusaa.
Oikeesti mä on Anonyymi Persekärpänen.Herra Viktor nimittää useaakin tuolla nimellä, välillä olen veli hyvä ja välillä persekärpänen. Varsinkin silloin olen persekärpänen kun nolaan hänet, velihyvä silloin kun samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Viktor nimittää useaakin tuolla nimellä, välillä olen veli hyvä ja välillä persekärpänen. Varsinkin silloin olen persekärpänen kun nolaan hänet, velihyvä silloin kun samaa mieltä.
Persekärpänen on iljettävä ilkimys, sen vaan sanon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on iljettävä ilkimys, sen vaan sanon.
Etkö sinä vajakki vieläkään ymmärrä, että ketään persoonallista "persekärpästä" ei ole olemassakaan, ainoa kärpänen pörrää tuon Viktorin korvien välisessä tyhjiössä.
- Anonyymi
"Ettekö te tule järkiinne vaan uskotte aivan kaikki paskat ja valeet mitä teille kehdataan syöttää?"
Sanoo höhlä joka uskoo kaiken mahdollisten videoiden kertoman todeksi, kunhan se on litteästä maasta tai muista salaliitoista.
Mies joka jäänyt älyllisesti teini-ikäisen tasolle ja kouluja käymättömänä ei ymmärrä tieteitä.- Anonyymi
Tämä Victor on herrasmies.
Oli ainoa joka tällä palstalla toivotteli Rauhaisaa Joulua!
- Anonyymi
"Pattaya tunnetaan myös yhtenä suurimmista seksiturismin keskuksista."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pattaya
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215784- 601947
- 251379
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2281202- 741115
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531067Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661039Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 501012
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58975