Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
sillä SYDÄMEN USKOLLA tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Room 10:8-10
Sydämen usko
10
264
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen! Kyllä Paavalilla oli oikea tieto Pyhässä Hengessä. 😁
- Anonyymi
Jumala heitti Paavalin Saatanan kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Paavalissa oli Jumalan häneen lähettämä demoni (The messenger of Satan), joka pisti valheen sanoja hänen suuhunsa.
Paavali oli Jesuiitta.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.
Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.
Jumala ei katso henkilöön.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.Apostoli Paavali oli eri henkilö kuin kuningas Saul. Ehkä kannattaisi lukea Raamattua hiukan tarkemmin. Ilman Pyhää Henkeä syntyy tuollaisia väärintulkintoja.
- Anonyymi
Höpö höpö. Et näköjään pääse irti tuosta valheenhengestäsi. VOI SINUA!
- Anonyymi
Paavo Ruotsalainen
Puhui 'aivouskosta'.
Se on vain uskomisen
Yrittämistä. Uskoa,joka
Ei tunnista itseään. Joka
Ei lepää Kristuksessa.- Anonyymi
Aivan. Jeesus vaikuttaa uskon. Usko tulee kuulemisesta, Sanan kuulemisesta.
- Anonyymi
Jeesus Kristus on ”uskon alkaja ja täyttäjä”, kuten Raamattu ilmoittaa. Hyvä on turvata Jeesukseen.
- Anonyymi
Aamen aamen aamen!
- Anonyymi
Saunatonttu kiittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738