MIÄHET ootteko tavannu pervoa naista?

Anonyymi-ap

Miehet nyt saa kiksejä mistä sattuu, mutta oletteko ikinä livenä olleet tekemisissä naisen kanssa, jolla on jotain kinkympää mielessä kuin kevyt alistuminen, mikä lienee perusasetusnaiselle ja kierompaa on jos ei ole kevyesti alistuva...

Mut siis ootteko tavannu naista joka on jolla on seksin suhteen jotain muita kiksejä kuin pää tyynyyn ja perse pystyyn?

14

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tietoisesti, mutta joskus sivuhuomautuksena kuullut, että ajatusmaailmassa voisi olla jotain tuhmempaakin.

      m36

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Mulla oli suhde naiseen, joka halusi aina kahta miestä yhtaikaa. Ei saanut koskaan orgasmia muuten.

    • Anonyymi

      Mä olen nainen… Ja kiihotun esim piiskaamisesta, seksistä luonnon helmassa. Viime aikoina on alkanut kiinnostaa ajatus siitä, että mies haluais lypsää, nuolla, rintapumpulla pumpata mun rintoja säännöllisesti niin, että sais niistä tulemaan maitoa. Samoin kiihottaisi se, että mies kiinnittäisi mun haarojen väliin kauko-ohjattavan lelun ja lähettäisi asioille.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kiihottavalta.


      • Anonyymi

        Wau, olisit mulle fantasia ainesta, tarttisin piiskaa kun mä poloinen oo niin toistaitonen pillun syömisessä että voisit opettaa mut ruokailu tavoille vaikka sen koivuniemen emännän armollisella avustuksella.


      • Anonyymi

        Niinkö sulle taas kävi buaahaa


    • Anonyymi

      En mutta kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Kyllä olen. 5 kaverin kanssa pantiin rouvaa laivan sviitissä vuorotellen. Ukko katseli vierassä. Paljaalla ja laskettiin sisään ja kakkosta sai se, joka nuoli rouvan pillun puhtaaksi. Pitihän sekin kokeilla, siis nuoleminen. Mutta peppureikä oli tosi tiukka. Oli pieni ja siro nainen ja sellaisen kaapin kokoisen ukon oli jostakin löytänyt.

    • Anonyymi

      olen tavannut naisen joka ilmoitti ettei anna ennenkuin annan persettäni hänelle alasti iso strapon kädessä olipa kokemus

    • Anonyymi

      Seurustelin aikoinani naisen kanssa joka tykkäsi esitellä tissejään ja pilluaan julkisesti ,muka vahingossa. Toinen pervo piirre oli että hän saattoi kusta minne tahansa. Hän tykkäsi myös siitä kun hänen kusemistaan katseltiin.

    • Anonyymi

      Vaimo on humalassa aivan estoton, panee kaikkea mikä kulkee kahdella jalalla, vaikka tikapuita. Tansseista tai ravintolasta lähtiessämme hän tarjoutuu ihka vieraille. Tai aamuyöstä kadulla kävellessämme. Ja jos annan luvan, hän myös tekee sen missä tahansa. Porttikongissa, parkkipaikalla, puistossa, metsässä, autossa, hississä, lintutornissa, uimarannan pukukopissa. Ainakin noissa paikoissa muistan hänen tuota harrastaneen.

    • Anonyymi

      Jos pervolla tarkoitetaan kaikkeen pervoon suostuvaa naista niin niitä on muutamiakin tullut tavattua. Varsinkin humalassa naiset suostuu kaikkeen.
      Mutta pervoa naista jota kiihottaa pervoilu niin vain kaksi. Toinen kiihottui piiskaamisesta niin että lähes veriroiskui, ei ihan mun juttuja. Toinen taas kiihottuu paljastelusta ja alistumisesta. En muista milloin olisi esim. baarissa käyttänyt pikkareita tai housuja jollei ole pakkasta. Kesäisin menemme usein jonnekin rauhalliselle rannalle jossa voi olla alasti ja jos joku mies tulee näköetäisyyden päähän niin se ei haittaa yhtään, päin vastoin.

    • Anonyymi

      Olen nainen. Tykkään kun mies panee minua syvälle suuhun (deepthroat) niin, että tuntuu kuin tukehtuisin. Jos vielä samalla antaa piiskaa pyllylle, ratsupiiskalla tai jollain semmoisella, niin se on ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      487
      5053
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1782
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      96
      1526
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1407
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1389
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      54
      1307
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1105
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1040
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      915
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      914
    Aihe