Profeetta - vai katkera koston enkeli? ( Osa 1)
Profeetta-asian tutkielmia, osa 1 ( 26.12.2023)
Kun ihmisille tarjoillaan ”profetioita” ja ”nousee profeettoja” ( = kuten Herramme Jeesus ennusti, Matteus 24:23-24)
- yksi ja toinen on ymmällään, mitä pitäisi uskoa? Miten erottaa väärä profeetta? Mitkä ovat ne kriteerit, jotka pitää nähdä?
1) Profilointi? - Koettelu?
------------------
Kaikilla yhteiskuntaelämän sektoreilla käytetään erästä työkalua: profilointi. Niin rikostutkinnassa kuin lääketieteessä, taloustutkimuksessa, politiikassa, ja kaikissa ihmisten käyttäytymistä ja elämää koskevissa tutkimushaaroissa.
Mitä tulee uskonnollisiin ja hengellisiin näkymiin, Raamatussa siis on tarjolla ne työkalut, joilla profiloidaan oikeat ja väärät julistajat, valheprofeetat, huijarit ja joka sortin sanailijat. Raamatun Sana oikein käskee näin:
• ”Koetelkaa kaikki...” (1 Tess 5:21)
• ”Koetelkaa henget” (1 Joh 4:1)
Uskonasioihin liittyvät ”profilointi” on siis ”koettelua”!
Mutta kun monillakaan ei ole ”henkien erottamisen; arvostelun” armolahjaa? ( 1 Kor 12:10) Taikka on uskossaan vielä vakiintumaton, eikä ole ”tottumuksesta harjaantunut erottamaan hyvää pahasta” ( Heb 5:14) – niin millä muilla tavoilla voisi tunnistaa missä ”hengessä” taikka kenen asialla joku ”profeetta” on liikenteessä?
2) Profeettojen ”profilointi”?
-------------------------------
Kiitos olkoon Jumalalle, että Hän on ilmoittanut ne ”työvälineet” - ne testivälineet, joilla ”profeettoja” syynätään! Kyse ei siis ole mistään mieli-pide-jutusta, eikä makuasiasta, taikka mu-tu-tun-te-muksesta. Saati puolueellisesta ihmistason kategorioinnista! Tässä Raamatun ohjeita:
1. Hyvä vai huono hedelmä? ( Matt 7: 15-16, 2 Piet 2:1-2)
2. Sanojen ja puheiden laatu ja sisältö? ( Matt 12:34-37, Jaak 3:10-16)
3. Ennustusten sisältö? ( 5. Moos 18: 20-22)
4. Ennustusten toteen käyminen? ( 5. Moos 18:21-22, Jeremia 23:30-32, Hes 13:1-9)
1) Hyvä vai huono hedelmä? ( Matt 7: 15-16, 2 Piet 2:1-2)
-----------------------------------
Jeesus: ”Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat luoksenne lammasten vaatteissa, mutta ovat sisältä raatelevaisia susia.”
”Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä, eikä ohdakkeista viikunoita.”
(Aloitus jatkuu)
Profeetta - vai katkera koston enkeli? ( Osa 1)
35
384
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa aloitukseen: Profeetta - vai katkera koston enkeli? ( Osa 1)
2) Profeetan puheet ja sanat? ( Matt 12:34-37)
--------------------------------------
• JEESUS:
” Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan. ”
” Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.”
”Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.”
• ” Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi
• JAAKOB:
• ” Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä. ” (Jaak 3:9-18)
• ”Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valehdelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. ”
• ”Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.”
Profilointi, kohdat 1-2
---------------------------
Katkera kiivaus, riitaisuus, kostonhalu? Sellaiset sanat, puheet ja ”hedelmä” eivät ole Jumalan taikka Pyhän Hengen asiaa nähneetkään! Apostoli; profeetta Jaakobin mukaan kyseessä on ”sielullinen, riivaajien viisaus”!
Jos – kun - ”profeettana” esiintyvä ”kiroaa” ihmisiä, paukuttelee omatekoisia ”tuomioita”, kiroaa jo 500 vuotta sitten kuolleen ”alimpaan helvettiin”.. Julistaa ”kostoa” päivästä toiseen. Hän profiloituu "koston enkeliksi"!
Uhittelee ja uhkailee toisia (kirjoittajia) jne. Mitä johtopäätöstä tällaisesta nousee?
Mitä on ylhäältä ( Jumalasta) tuleva viisaus? ( Jaak 3:17-18)
3-4 Ennustusten sisältö ja toteutuminen? ( 5. Moos 18:20-22)
Sen lisäksi, millaista ”hedelmää” ja käytöstä (profeetta) julkistaa, Raamatussa on Jumalan antamat kriteeerit, joilla jokainen ihminen voi testata onko kyse Jumalan profeetasta, vai ei?
• ” Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
• - kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä.”
Eli? Kun ”profeettana” esiintyvä ennustaa, että
”sairas paranee siihen ja siihen mennessä”…
Tai väittää että
”joku on parantunut” sinä tiettynä päivänä!
– Eikä mitään ole näkyvissä, ei tapahtunut !
- Jokainen voi Jumalan sanojen nojalla ( 5. Moos 18:21-22) varmistua, että liikkeellä oli ”väärä profeetta”. Valheprofeetta, jonka kanssa Taivaan Jumalalla ei ole MITÄÄN yhteyttä eikä yhteistyötä! Amen.
Nimittäin? Jos – ja kun – Jumalan Henki innoittaa ilmoittamaan jotakin (profeetallista) niin se käy toteen. Mutta Jumalan Henki ei ole asialla silloin, kun sepitetään tuhat ja sata ennustusta ”herätyksestä” tai muuta!
• ”Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. ” ( 5. Moos 18:21-22, KR1992)
Aloitus jatkuu - Anonyymi
Jatkoa aloitukseen: Profeetta - vai katkera koston enkeli? ( Osa 1)
LOPUKSI: Väärien profeettojen finaali ja kohtalo?
Jos joku keksii vastuuttomasti esiintyä ”Jumalan nimissä” - sepittelee omia keksimiään ennustuksia, taikka toimii valhehenkien, sielullisten hurmoshenkien, jopa demonisten ”koston” henkien tasolla - mitä Jumala on luvannut? ( 5. Moos 18:20) Käskikö Jumala? Kyllä vai ei?
• ”Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'
• ”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.” ( 5. Moos 18:20 KR1992)
Jumalan Pyhän Nimen yhdistäminen ja käyttäminen - omatekoisten ”profetioiden” yhteyteen, on kuolemanvakava asia. Jumala ei salli Nimeään häväistävän. Hänen Nimeään ei ole lupa käyttää väärin!
• ”Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu. ” ( 5. Moos 5:11)
Raamatussa onkin eräs varoittava esimerkki siitä, miten eräs Hananja sepitti ”Herran nimessä” omatekoista profetiaa. ( Jer 28:10-17)
• ”Ja tämä Herran sana tuli Jeremialle, sen jälkeen kuin profeetta Hananja oli särkenyt ikeen profeetta Mene ja sano Hananjalle: Näin sanoo Herra: Sinä olet särkenyt puisen ikeen, mutta tehnyt sen sijaan rautaisen ikeen.”
” Ja profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle: "Kuule, Hananja! Ei Herra ole sinua lähettänyt, vaan sinä olet saattanut tämän kansan turvaamaan valheeseen. Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä: tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta."
• ” Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.”
Jumala on Pyhä. Joka nousee pahuudessaan, ylpeydessään ja omissa voimissaan Hänen hallintonsa auktoriteettia ja hallintoa vastaan, on vastuussa raskauttavasta synnistä: Majesteettirikoksen tasoisesta. Josta Jumala itse on säätänyt kuoleman rangaistuksen. On vaarallista leikitellä ja touhuta Pyhän Jumalan edessä.
Herra armahtakoon ja opettakoon Hänen Nimensä ja Pyhyytensä kunnioitusta!
Kyrie eleison! - Anonyymi
Tässä esimerkki siitä, että profetia oli valhetta:
Anonyymi-ap2023-02-28 18:14:21
"On parantunut kalevalan päivänä,helmikuun 28:na päivänä,2023.
Näin kertoi Suomen Profeetta,Henri Puumala."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17762156/antero-quotmoosesquot-laukkasen-als-sairaus--- - Anonyymi
Profetoimisen eksymys ja harhaisuus....
Eksymys ja pimeys voi harhautua niin, että alkaa julistaa ”kostoa” aivan sivullisille ja syyttömille ihmisille! Näin:
• Anonyymi 2023-12-22 21:06:08
”Syytön mies saanut paperit psykoosista ja pedofiliasta.
Hänen kuuluisi tehdä tuo sama 199 muullekin kansanedustajalle.”
• Anonyymi 2023-12-23 09:58:28
”Puumala sai Suomen valtiolta paperit psykoosista ja pedofiliasta,koska on rohveetta. Nyt Jumala Kostaa kansanedustajille.”
• Anonyymi 2023-12-23 18:27:47
”Mies,joka on saanut paperit psykoosista ja pedofiliasta,sekä sen lisäksi tekee töitä Krp:llekin,on mies jolla saattaa olla pääsy Ip-osoitteisiin.
Kannattaisi vähän varoa miestä,jolla valtaa enemmän kuin D.Trumpilla.”
Kommenttia, oikaisua:
Suomen valtio ei "kirjoita papereita" mistään sairauksista! Puumala on saanut diagnoosinsa sellaisista oireista, jotka ko. asioihin liittyvät. Taudinmäärityksen ovat tehneet laillistetut lääkärit. (2000, 20027)
Jumala ei "kosta" sivullisille, ei kenellekään!
Kansanedustajat eivät ole missään juridisessa taikka muussa tekovastuussa siitä, mitä Puumalan sekaviin asioihin tulee. Puumala ITSE vastaa omista ongelmistaan.
Eli? Kieroon karannut (profetoimisen) agenda on täysin sokeaa ja absurdia! Se on pahuuden voimista poikivaa vihaa ja kostonhalua!
Sen objekteina ovat milloin mikäkin taho? Kansanedustajat. Yksittäiset ihmiset. Täällä kirjoittavat, joita uhataan joka viikko ”esitutkinnoilla”. Vihjaillaan ”pääsystä ip-osoitteisiin”, ( = tietoturvarikos) . Uhitellaan ”vallalla” joka (muka) on…. Siis koetetaan vaientaa eriävät kannanotot pelottelulla.
Profetiaa vai koston enkelin agendaa?
Jokainen voi itse päätellä mistä on kyse? - Anonyymi
Todella ala-arvoista on ollut se puuhastelu, joka liittyy Antero Laukkasen sairauteen!
Omaa ITSEÄÄN profeetaksi mainostaen on otettu julkkiksen NIMI, jolla koetetaan todistaa "profeetan" titteliä!
Hyi olkoon mitä saastetta.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18177370/valheprofeettojen-royhkeys-julkeus-ja-julmuus!---23-12-2023 - Anonyymi
3.
Jos täyttyisikin maailma
nyt valheen enkeleistä,
niin pimeys ei voittoa
kuitenkaan saisi meistä.
Ne olkoot raivoissaan
ja syöskööt kiukkuaan.
Nyt valheen vallat on
jo saaneet tuomion.
Ne yksi sana kaataa.
4.
Se sana seisoo vahvana,
ne ei voi sitä kestää.
Kun kanssamme on Jumala,
ken meiltä voiton estää?
Jos veis he henkemme,
osamme, onnemme,
ne heidän olkohon,
vaan meidän iät on
Jumalan valtakunta.
Virren 170 säkeistöt 3-4 - Anonyymi
Joskus on epäselvää? Mutta toisinaan ei jää arvailun varaan , missä "hengessä" taikka voimassa profeetaksi itsensä nimittänyt toimii.
Kun dynaamisena voimana on viha - eli pimeyden ruhtinaan varustus - hedelmät ja tulokset ovat sen mukaisia.- Anonyymi
Kun kiroaa jo kuolleitakin -- alimpaan helvettiin, niin sellaista ei kukaan tee Jumalan Hengen vaikutuksessa!
Profeetta kirosi Martti Lutherin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin!!!
- Anonyymi
Mitä älytöntä tekstiä!
Tuo suomen rohveetaksi itseään mainostava kirjoittaa:
• Anonyymi 2023-12-23 09:58:28
”Puumala sai Suomen valtiolta paperit psykoosista ja pedofiliasta,koska on rohveetta. Nyt Jumala Kostaa kansanedustajille.”
Kommenttia:
Puumala itse kertoo saaneensa "paperit psykoosista ja pedofiliasta".
Psykoosista 2000 ja pedofiliasta 2007.
Älyttömyys nro 1
Oliko joku "Suomen valtio" (?) niitä tekemässä? No ei hyvänen aika.!
Suomen valtio ei tee "papereita" mistään sairauksista!
Laillistetut lääkärit tekevät diagnooseja. Perusteena kunkin sairauden oireet!
Älyttömyys nro 2
" Nyt Jumala kostaa kansanedustajille".
Aivan uskomattoman överiä juttua!
Jumalako muka "kostaisi" tämän ajan kansanedustajille jotakin? Johon asiaan heillä ei ole voinut olla MITÄÄN osaa eikä arpaa! Kun Puumalalla oli riitaa ja ongelmaa jossakin ( Kälviällä?) ja kun oireiden nojalla psykiatrit tekivät psykoosidiagnoosin v 2000. ( Puumala ITSE sn täällä julkisesti sen kertonut!)
Nyt? Puumalan "villin-viidakon-profeetta-tuomioistuimessa" on "koston ilmoitus".
Jumala (muka) kostaisi? Aivan sivullisille, syyttömille, asiassa osattomille?
Voit hyvät ihmiset tätä sekoilua!
Prohveetta saa toki olla katkera, kostonhimoinen, vihan vallassa.... mutta
RAJANSA sillä mihin ja miten tuota kostoa koettaa toimittaa!
"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa" - sanoo Sana. - Anonyymi
Nähty on. Tää rohveetta joka mainostaa olevansa jopa Kansojen profeetta!! on pelkkä huijaamista ja harhaisia visioita viljelevä haihattelija!
- Anonyymi
se on tullut kyllä selväksi
- Anonyymi
Se on hyvä, että tuo prohveetta on ihan omilla kirjoituksillaan näyttänyt mitä ja millainen on?!!
- Anonyymi
Kun tsekkaa edes osan tuon prohveetan kirjoituksista, joutuu toteamaan miten sairasta pimeyden agendaa se on!
- Anonyymi
Nio, katkeruuden koukkuun jäänyt ja paholaisen siteisiin joutunut.
- Anonyymi
No ei se mitään muuta kuin kirouksia ja kostoa vain lateli!!
- Anonyymi
tämä ei kuulu palstalle helluntailaisuus. meillä ei ole kyseistä profeettaa
- Anonyymi
No, rohveetta kyllä latelee juttujaan helluntailaisuuden palstalle!
- Anonyymi
x y zz
- Anonyymi
Nähty on tuo taso!
- Anonyymi
Tukholman profetian herätyksestä useita profetioita tullut.
Myöskin siitä,että Laukkanen perusti Majakka seurakunnan ilman Jumalamme Lupaa.
Kansanedustaja seurakunnan pastorina?!
Missä välissä hoitaa pastorin/kansanedustajan virkatyöt...HYVIN?!- Anonyymi
Törkeää jatkovalhetta ja saastaa tuolta rohveetalta!
- Anonyymi
Valhetta, valhetta, harhanäkyjä ja sairaita ennustuksia.....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18203071/katsausta-antero-laukkasta-koskevista-profetioista---08012024- - Anonyymi
Profeetasta on profetioita meillä Poliisissammekin.
- Anonyymi
Älkää viitsikö naurattaa. Tämä palsta kun ei ole mikään lasten satutunti!
- Anonyymi
asiaa on aloitus
- Anonyymi
Omilla teksteillään tuo rohveetta-satuilija on laatunsa todistanut!
- Anonyymi
Tuo "kostamisen" viha-agenda on vain nousemaan päin!
- Anonyymi
Niin...nehän" povaavat" jo perätikin yleislakkoakin innokkaimmat.
Vaan eikö Jumalammekin Ole Suojeluskuntalainen? - Anonyymi
Kenen (profeetta) on kuin ”koston enkeli”?
Edellinen, osa 1
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18182400/profeetta------vai-katkera-koston-enkeli--(-osa-1)
Tällä Suomi24 foorumilla on ollut näkyvissä ja tarjolla täysin uskomatonta kirjoittelua.
A)
Sisällöt ovat täynnä vihaa, kaunaa, katkeruutta, kateutta, valheita, valheprofetioita. Ja kostamisen uhoamista ( 19.1.2024) .
Sitten:
B)
Noita kirjoituksia on markkinoitu ja mainostettu ”Jumalan profetioina”. Jumalan nimissä. Pyhän Hengen tuotteina. Kuin ylimmän Profeetta-tason tuotteina. ( ”Suomen Profeetta – Kansojen Profeetta”…)
1) Pahuus ja pimeys eivät ole konsensuksessa Valkeuden Jumalan kanssa!
Kuten Raamatun Sana selkeästi osoittaa, on täysi ero:
• ”pimeydellä ja valkeudella”! ( 2 Kor 14-17)
Kun jonkun (profeetaksi) itseään mainostavan kirjoitusten sisältö on siis totaalista pahuutta, pimeyttä - on jokaisen normi-ihmisen ja uskovan, syytä hylätä sellaiset saasteet. Jumalan nimen liittäminen valheprofetioihin on Jumalan Pyhän asian pilkkaamista ja häpäisyä.
Siitä Jumala itse on varoittanut, 5 Moos 18:20.
2) Mitä todistaa se, kun (profeetta) on koston huutelija, kirouksia lateleva?
--------------------------------------------------------------------------------------
Kun (profeettaksi) mainostavan sisimmästä nousee tällaista sisältöä, mitä se todistaa?
• Kirosanaksi muutettu (kuolinhetkeen saakka)?
• Alimpaan helvettiin kirottu?
• ”Mimä,Evankelista Aili Ester Heinosen palvelustehtävän perijä,sekä Kansojen Profeetta, Henri Puumala, olen pysyvällä tavalla muuttanut Suomen Helluntaiherätyksen kirosanakseni suuhuni,kuolinhetkeeni saakka,enkä sanojani peruuta.” https://keskustelu.suomi24.fi/t/18168541/kansojen-profeetta-hylkasi-helluntaiheratyksen!!!
• -"Evankelista Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijänä,minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin. Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME. ”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin - Anonyymi
Kenen (profeetta) on kuin ”koston enkeli”?
3) Pahuus paisuu pahempaan suuntaan! ( 19.1.2024)
Tämä ”koston” ja vihan lähettilään uusimmat julkiset tekstit todistavat hän itseään vastaan.
Millä ja kenen asialla hän liikkuu? ( Tänään 19.1.2024)
• ”Tiedän,että viholliseni ovat käymässä jo liian vanhoiksi.
”Silti en aio sallia heille iloa.”
• ”Jumalani Vannoi minulle Poikansa ja Pyhän Henkensä Kautta,että Hän Kostaa vihollisilleni minun itseni kautta. Kuten Hän Sanoi Daavidille:
-"Saat nähdä,miten KOSTO KOHTAA jumalattomia".
• ”Olen painanut viholliseni erittäin VOIMAKKAASTI MIELEENI,enkä unohda heitä.
Olen jo nyt ryhtynyt katselemaan heidän miespuolisia perillisiään.
Tätä junaa EI ENÄÄ yksikään ihminen pysäytä.”
”Niinkuin Daavid SANOO,niin minäkin:
-"Minä ajan takaa minun vihollisiani,minä tallaan heitä kuin katujen lokaa ja palaan vasta sitten,kun heitä ei enää ole".
• ”Yksitellen...ilman pienintäkään kiirettä.”
LÄHDE: em:n tekstien lähde
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18218880/suomen-profeetta-sanoi-psykoosi-ja-pedofilia-papereistaan!!!
4) Pimeyden voimat ajavat liikkeelle! Käskikö Raamattu - Jumala – kostaa?
On täysin julkinen ja ”täysi näyttö” siitä, missä ”hengessä” ja millä energialla toiminta jyllää?
Vihaamisen mitta on jo niin mustaa ja ”pimeää” että se on sokaissut. Raamatun Sanan valo ei näytä enää tippaakaan loistavan? Nimittäin, Jumala ei käske ”kostaa”!
• ”Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako.” ( Sananl 24:29)
• ” Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on:
• ”Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä. ” ( Room 12:19-21)
• ”Älä sano: niinkuin hän teki minulle, niin minä teen hänelle: minä kostan jokaiselle hänen tekonsa jälkeen.”
• ”Älä sano: "Minä kostan pahan"; odota Herraa, hän auttaa sinua. ( Sananl 20: 22)
• ” Katsokaat, ettei joku pahaa pahalla kosta, vaan noudattakaat hyvää, sekä keskenänne, että jokaista kohtaan. ” ( 1 Tess 5:15)
• ”Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.” ( 1 Piet 3:9)
LOPUKSI
Jos ja kun JOKU rikkoo Jumalan Sanaa ja opetuksia vastaan? Jos antaa pahuudelle ja vihalle täyden vallan. Toimii vihalähettiläänä, koston enkelinä?
Sellaisessa ei Raamatun Pyhä Jumala ole mukana! Sellainen väitekin on valhetta valheen päälle.
Sellainen ihminen kaivaa itselleen onnettomuuden kuoppaa. Jumala ei ole hänen kanssaan. Varjelusta ei ole.
Siksi? Hyvät veljet ja sisaret! Kammokaa kaikkea pahaa ( sanoo Sana). - Anonyymi
Herra armahda tuota eksytettyä ja eksyttäjä-profeettaa!
Liian pitkiä pätkiä täällä rohveetta asijasta. Väärälle rohveetalle tehokas lääke on 9mm burana.
- Anonyymi
Hölökräättes ei nyt ole kartoilla.
Profeetta-asiasta kirjoitetaan miten kukin katsoo.
Hölökräättesiltä ei kysytä.
Vain laillistetut lääkärit saavat määrätä lääkkeitä. - Anonyymi
Jo tuo holokraateri ei jaksa lukea, eikä kirjoittaa muuta kuin paria sekavaa sanaa itse...
hm - ei taida olla oikeassa paikassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3272646Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.281861Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1291644Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511417- 68949
Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko159933Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69904- 62833
- 55830
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14799