Tekoäly ja tulevaisuus siitä johtuen.

Näky tulevasta 4251 v. Maan tulevaisuudesta.

Enemmän kun näky/ siirto ajasta- aikaan.

Tämä asiakirja on vakaa.

Olen käynyt tulevassa maassa, näky on oikea. Olin kerran ollut maassa ja lähdin sieltä tulevaan maahan, nähdäkseni tulevan maan kehityksen.

Olen keskimaassa. Maa on tyhjäksi tullut. Asukasluku on vain 3254 aikuista ja kennossa on 6100 kehittymässä , jotka otetaan poi myöhemmin, kasvatusta varten. Kasvatetaan luontaismehuilla.

Ihmiset eivät enää kävele, vaan liikkuvat liitolaudoilla. Ihmisillä ei ole enää nimiä, vaan koodit.

Minun koodini on C11 Kaht. Korkein koodi on A 3254 Pihtn. Johtaja on 3A7 21 Trimon.

Tiede on jumalan sijaan kohdennettuna. Ajat he määräävät ja asetuksen lait. Tiede on kehittynyt pitkälle. Tieteen vallassa on kaikki, syntyvyyttä ei ole eikä enää tarvita, sillä maa on saastunut SÄTEILYSTÄ, joka tulee suur-avaruudesta ja polttaa hetkessä kaiken, jonne tulee. Säteilysuojat on mallinnettuna, käytössä aina.

Miehet ja naiset on neutraloitu jo pieninä, eivät tuota enää jälkeläisiä. Naisten pyörylät tehdään laboratoriossa valmistaen, kennoasennusta varten. Lapsituotantoa on 5 eri lajia 2 poikaa Cii A11 ja K15 A 17. Ja 3 tyttömallia ovat Neutriino 121 ja 727 ja 424 mallit.

Kiinteä maa ( jossa nyt olemme2021 v. ) ja näkymätön ns. sisäfääri ts. ulottuvaisuudet tai Henkitaivas, ovat yhtyneet yhdeksi alueeksi, jo kauan sitten noin 574 v. sitten. (3667)

Ihmiskato ja lajikuntakato johtui ajoista, jolloin suur-avaruuden säteily hävitti kaikkialla olleet.

Olen kuullut infossa. Aiemmin ollen jo kolmella planeetalla käynyt, aluksella: Trach ET Tree 16/74 Phoent 4/21 C5

Johtokuntia, A 3 ryhmät olivat muka siellä käyneet?

Ei ole varmaa, sillä säteilyvirtaus avaruuksissa on vahva ja läpipääsemätöntä.

0

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
        Seinäjoki
        144
        8369
      2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
        Suomalaiset julkkikset
        46
        2318
      3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
        Maailman menoa
        26
        2162
      4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
        Ikävä
        95
        1738
      5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
        Maailman menoa
        181
        1687
      6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
        Ikävä
        34
        1546
      7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
        Ikävä
        108
        1103
      8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
        Ikävä
        5
        1019
      9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
        Ikävä
        53
        1005
      10. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
        Tunteet
        16
        917
      Aihe