Tekoäly ja tulevaisuus siitä johtuen.

Näky tulevasta 4251 v. Maan tulevaisuudesta.

Enemmän kun näky/ siirto ajasta- aikaan.

Tämä asiakirja on vakaa.

Olen käynyt tulevassa maassa, näky on oikea. Olin kerran ollut maassa ja lähdin sieltä tulevaan maahan, nähdäkseni tulevan maan kehityksen.

Olen keskimaassa. Maa on tyhjäksi tullut. Asukasluku on vain 3254 aikuista ja kennossa on 6100 kehittymässä , jotka otetaan poi myöhemmin, kasvatusta varten. Kasvatetaan luontaismehuilla.

Ihmiset eivät enää kävele, vaan liikkuvat liitolaudoilla. Ihmisillä ei ole enää nimiä, vaan koodit.

Minun koodini on C11 Kaht. Korkein koodi on A 3254 Pihtn. Johtaja on 3A7 21 Trimon.

Tiede on jumalan sijaan kohdennettuna. Ajat he määräävät ja asetuksen lait. Tiede on kehittynyt pitkälle. Tieteen vallassa on kaikki, syntyvyyttä ei ole eikä enää tarvita, sillä maa on saastunut SÄTEILYSTÄ, joka tulee suur-avaruudesta ja polttaa hetkessä kaiken, jonne tulee. Säteilysuojat on mallinnettuna, käytössä aina.

Miehet ja naiset on neutraloitu jo pieninä, eivät tuota enää jälkeläisiä. Naisten pyörylät tehdään laboratoriossa valmistaen, kennoasennusta varten. Lapsituotantoa on 5 eri lajia 2 poikaa Cii A11 ja K15 A 17. Ja 3 tyttömallia ovat Neutriino 121 ja 727 ja 424 mallit.

Kiinteä maa ( jossa nyt olemme2021 v. ) ja näkymätön ns. sisäfääri ts. ulottuvaisuudet tai Henkitaivas, ovat yhtyneet yhdeksi alueeksi, jo kauan sitten noin 574 v. sitten. (3667)

Ihmiskato ja lajikuntakato johtui ajoista, jolloin suur-avaruuden säteily hävitti kaikkialla olleet.

Olen kuullut infossa. Aiemmin ollen jo kolmella planeetalla käynyt, aluksella: Trach ET Tree 16/74 Phoent 4/21 C5

Johtokuntia, A 3 ryhmät olivat muka siellä käyneet?

Ei ole varmaa, sillä säteilyvirtaus avaruuksissa on vahva ja läpipääsemätöntä.

0

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        98
        6128
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        349
        5587
      3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        52
        2639
      4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        104
        2046
      5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        107
        1768
      6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        121
        1667
      7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        19
        1603
      8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
        Kotimaiset julkkisjuorut
        180
        1267
      9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
        Ikävä
        73
        1177
      10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
        Maailman menoa
        188
        998
      Aihe