Tukirahoilla eläminen helppoa

Anonyymi-ap

Niin kolme pressu ehdokasta oli mieltä. Tiedän kyllä että jos niillä joutuu elämään, näkee pääosin nälkää , jatkuva epävarmuus ja huoli tulevasta. Kerjäläinen sitä on kun jotain tukia luukulta joutuu hakemaan ja voi olla että mitään ei saa jos kriteerit ei täyty. Mutta politiikoilla on liian helppoa rahaa kuukaudessa. Suurin piirtein turhaa päivää suurimman osan aikaa turhaa pulinaa.Tarttis tehdä jottain kans ja näyttää mitä yhteiskunnassa on tehty parannuksia muutakin kun alennuksia ja ajaa ihmisiä yhä syvemmälle ahdinkoon. Kertokaapa te hyvä osaiset mitä hyvää olette saaneet aikaiseksi.

25

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tehnyt tunnollisesti töitä 40 vuotta ja sen vuoksi olen hyväosainen.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­y­­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tukirahoilla elävät vain yhteiskunnan luopiot.

      • Anonyymi

        Jaa. No hyvä on. Sinähän sen sanoit. Minun paikka on sitten luopiona kun sinä kerran niin sanot. Olkoon sitten näin.


      • Anonyymi

        Aivan. Siksi pörssiyhtiöiden suorat yritystuet on lopetettava ja heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. No hyvä on. Sinähän sen sanoit. Minun paikka on sitten luopiona kun sinä kerran niin sanot. Olkoon sitten näin.

        Ok. Ihmisestä tulee siis heti luopio kun menee työpaikka alta ja heti ei ole hänelle uutta työpaikkaa saatavissa.


    • Anonyymi

      Katalat sosialistit nyhtävät yhteiskunnan rahoja.

    • Anonyymi

      SE on vuoden hyvä teko, että työeläkkeet nousevat 5,7 % sekä
      kansaneläkkeet 5,9 % . Tarkoittaa käytännössä 150 € lisää/kk.
      JIhaa !

    • Anonyymi

      Työtä vieroksuvat vain rellestävät tukirahoilla.

      • Anonyymi

        Varsinaista rellestämistä. Teetkö työtä jossa sairastut vai oletko terveempänä työttömänä ja haet töitä joita terveytesi kestää? Minä olen hyvällä omallatunnolla työtön, en sentään eläkkeellä vielä vaikka voisin sinnekkin jopa päästä mutta sekään tie ei ole mikään helppo ainakaan minun osatani. Ja niin on vielä kotiäitejä, toiset hoitaa vanhoja vanhempiaan vaikka ovat itsekkin sairaita, sairaita lapsiaan. Onko sittenkin loinen?


    • Anonyymi

      SUOMESSA konkursseja, työttömuuttä,irtisanomisia nimenomaan miesten töissä. MIHIN TARVITAAN MATUJA JOITA TÄNNE TUPPAA kielitaidottomia, kouluttamattomia, Varattomuutta.PALJON VELKASANEERAUKSESSA, SEKIN YHTEISKUNNALTA POIS. Paljon yhteiskunnan tuilla asuvia, Kalliit vuokrat pääkaupunkisuunnalla, tuilla elävien määrä kasvussa. Kouluissa osaamattomia, kirjoitustaidottomia, erikoisarvioinnin oppilaita eli päästetään luokalta vaikka ei mitään osaakaan.Nuoret, mielenterveys-, päihde- ja rikkollistaustaisia. Ei normaalia että kymmenen vuotiat kaduilla kännissä jahuumeissa. Vielä puhutaan että lääkkeet pitäisi tuoda marketeihin, varmasti helppoa saada nuppi sekaisin kaljalla ja pillereillä. Rahattomuus tuo yhteiskunnan pysähtymisen, Ryöstely ,varastaminen lisääntynyt. Nuorten työhaluttomuus , On loisijoita jotka kokevat että voi oleilla ilman työntekovelvoitetta. Huostaanotot monta vuotta ihan kaaosmaisessa tilassa, Vanhemmuus ihan hukassa, miksi ei huolehdi ehkäisystä kun tietää ettei pysty hoitamaan omia eikä lapsiensa asioita . Pieniä lapsia jätetään yksin kotiin ilman ruokaa, Joitain löydetään kaduilta vähissä vaatteissa.
      Koulussa moni saa ainoan aterian, Harmi vaan kun nykyään kouluruoka on aivan ala.arvoista kun kaikki tehdastoimintaa, Kuinka lainkaan ravintosuositukset tulee
      toteutuneeksi. Kotona lämmintä ruokaa saa harva. Liikkuumattomuus suuri ongelma, Kouluun mennään kyydillä, kotona ollaan läppäri ja puhelin kourassa, Lihavuus kansansairaus, painoindeksit ihan pilvissä, Eikö häiritse yhtään kun vaatekoot pyörii xxxl malleissa. Makkaraa vyötäröllä .isoja ahtereita ja reisiä.
      tämä tuo paljon sairautta, lisääntyneet diabetes, rasvamaksa, verenpaine, kolestroli. Nyt noussut suolistosyöpä tilastollisesti ESIIN, PIKARUOKA JA MAKEAT LIMUT JA ENERGIAJUOMAT tehneet tehtävänsä. Työmaailma kärsii myös paljoista saikuista.

    • Anonyymi

      Hämärät äpäperheet saavat vielä useanlaisia tukia ja oikein kerskuvat että
      ei kannata mennä töihin, kun tukiaisilla pärjää niin hyvin.
      Tälläisille eläteille pitää laittaa luu kurkkuun ja kulttuurin rahat on leikattava.

      • Anonyymi

        Onneksi vielä lapsiakin tehdään. Suurin osa Suomalaisista miehistä ei halua perhettä ja jo eronneet eivät halua enää lapsia. Näin jää sitten lapsettomaksi paljon lapsen haluavia naisia. Minua ei kiinnosta pelkkä seksi mutta joskus olen siihenkin sortunut kun ei tässä maassa muutakaan ole tarjolla. Se taas johtaa masennukseen kun haluaisi kunnon ihmisen ja kunnon suhteen ja kelpaa vain kännipanoksi.


    • Anonyymi

      Tuet nousivat taas vuodenvaiuhteessa. Nyt niillä voi oikein rellestää.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan rellestä. Jos rellestämistä on muutama olut jännitykseen tai piristeeksi niin olkoon sitten rellestämistä. Tällä hetkellä tili on täysi nolla ja rahaa työmarkkinatuki ja asumistuki. Perintätoimiston kirje odottaa maksua. Kun se ja muut laskut on maksettu niin seuraavasta tuesta jää käteen noin 170 euroa millä maksetaan myös auton pito ja puhelin/nettiliittymä sekä ruoka ja muu elämä. Että sellaista rellestämistä. Jos auto hajoaa niin ei sitä korjaamaan pysty näillä rahoilla ainakaan. Ja auto on vanha roju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan rellestä. Jos rellestämistä on muutama olut jännitykseen tai piristeeksi niin olkoon sitten rellestämistä. Tällä hetkellä tili on täysi nolla ja rahaa työmarkkinatuki ja asumistuki. Perintätoimiston kirje odottaa maksua. Kun se ja muut laskut on maksettu niin seuraavasta tuesta jää käteen noin 170 euroa millä maksetaan myös auton pito ja puhelin/nettiliittymä sekä ruoka ja muu elämä. Että sellaista rellestämistä. Jos auto hajoaa niin ei sitä korjaamaan pysty näillä rahoilla ainakaan. Ja auto on vanha roju.

        Vielä ankeampaa on työeläkeläisellä, kun ei saa edes asumistukea eikä muutakaan.
        Ihan vaan sillä eläkkeellä pitää sinnitellä ja maksaa isot laskut sekä tehdä kaikki
        hankinnat, joita ei pysty edes samassa kuussa tekemään vaan vyörytetään niitäkin
        eteenpäin seuraavalle kuulle tai jopa reilusti pitemmälle.
        Pitäs hommata sohvakalustokin, mutta taitaa jäädä haaveeksi tänä vuonna.
        JOs saisi vaikka ensi vuodeksi kerättyä sitä ostorahaa, kun korkoja tai suuria
        osamaksulisiä ei kannata maksaa. Kulutusluottojen korot on pikavippitasoa.
        Vanha auto se seisoo meidänkin pihassa, mutta pitää jonkin verran ajella, kun
        lapsenlapsia kuljettelee ja marketeissa marhaa tarjousten perässä (-30 %).
        Vaikka on kireää, niin muutamasta perinteestä en luovu. Lomareissuja tehdään
        syksyllä sekä keväällä, kun se on kesäsesongin ulkopuolella selvästi halvempaa.


    • Anonyymi

      Epävarmuus jo vahvasti kalvaa tukirahojen saajia. Jos alkaakin heille ne
      todella vaikeat ajat kun hupirahaa ei riitä loputtomiin jaettavaksi.

      • Anonyymi

        mutta yhä useampi hyvinvoiva ei pääse edes eläkeikään.
        ei se raha aina ratkaise


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta yhä useampi hyvinvoiva ei pääse edes eläkeikään.
        ei se raha aina ratkaise

        Totta, sillä juopottelevat, tupakkaa polttavat ja huonoa ruokaa syövöt kuolee
        selkeästi ennen aikojaan varsinkin jos hakkaa ruokarahat pelikoneisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, sillä juopottelevat, tupakkaa polttavat ja huonoa ruokaa syövöt kuolee
        selkeästi ennen aikojaan varsinkin jos hakkaa ruokarahat pelikoneisiin.

        Noita kuvattuja virheitä kun välttelee, niin pystyy eläkeläinenkin viettämään
        lähes samanlaista elämää kun aikanaan töissä ollessa.
        Paitsi että vapaa-aikaa on enemmän ja nettoansioita vähän vähemmän , mutta
        toisaalta eipä ole asuntolainaakaan vaan pienen säästämisen jälkeen voi vielä
        hymyssä suin viettää sitä ylimainostettua "kulutusjuhlaa".


    • Anonyymi

      On vielä niitäkin jotka haluavat tehdä töitä,mutta työpaikkoja ei vain ole.Nykypoliitikoista ei kukaan todellisuudessa edes välitä moisesta asiasta,riittää kun itsellä on huippupalkka ja vatsa voi hyvin.Leikkaukset,ihmisten kurjistaminen ja syyttely tilanteesta johon ei voi itse vaikuttaa millään tavalla,ei paranna asioita.Kukaan normaali ihminen ei halua kituuttaa millään tuella vaan hänkin kaipaa työtä ja toimeentuloa.

      • Anonyymi

        Mutta kun raju inflaatio ja korkeat korot on vienyt ihmisten ostovoiman.
        Lisäksi EU-johtajat vaan pitää korkoja ylhäällä vaikka olisi jo vähän varaa elvyttää
        laskemalla korkoja . Samalla talous vähän vilkastuisi, mutta nyt myymättömistä
        asunnoista syntyy jo sellainen puskuri, että kuluu vuosia rakennusalan elpymiseen.
        Kun työttömien määrä vahvasti lisääntyy, niin tukiaisten ehtoja pitää melkoisesti
        kiristää sillä muuten tulee eteen mahdoton yhtälö =
        Miljoonan työtä tekevän on aivan mahdotonta elättää miljoonaa jouten olijaa.


    • Anonyymi

      Röhnötetään vaan sohvalla ja nautitaan toisten ansaitsemia rahoja.
      Se on todella moraalitonta ja siihen pitää puuttua kovalla kädellä.

    • Anonyymi

      Punaiset ristit ja unicef porukat ovat niin rikkaita järjestöjä, että niillä on
      varaa ylläpitää valtava määrä korkeapalkkaisia johtajia.
      Eihän sellaiset rahassa rypevät tarvitse mitään köyhän eläkeläisen tukia.
      Niinpä olenkin keskittynyt tyystin sukulaisten eli lasten ja lastenlapsien
      tukemiseen eli ostelen heille kohtuudella tavaroita ja sponssaan heille
      vaikka lomamatkan. En siis tue millään lailla afrikan porukoita, sillä
      rahaa saatuaan he kuitenkin matkustavat tänne KELA-lomalle ja
      varmuudella vielä epämääräiseksi ajaksi. Sellaista ei suvaitse.

    • Anonyymi

      Tukirahoilla rehvasteleminen on kunniatonta ja alhaista toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe