Helposti höynäytettävät vanhukset ovat oiva kohde tässä höpöhybridikusetuksessa. Nämä kusetetut kun eivät osaa kyseenalaistaa mitään epäkohtia, kunhan kottero edes joskus lähtee käyntiin ja sillä pääseen Alepaan, terveyskeskukseen ja bingoon.
Mikä itselaavissa hybrideissä viehättää vanhuksia?
13
238
Vastaukset
- Anonyymi
Bensa-auto on bensa-auto. Hyvin yksinkertaista.
- Anonyymi
Heistä on aivan mahtavaa, kun auto kuluttaa bensaa vain 4,5-5 l/100 km. Ajomäärä alle 10 tkm vuozessa kerryttää heidän mielestään valtavan säästön. Huollossakaan ei tarvitse käydä kuin 12 kk välein.
- Anonyymi
Mutta korjaamolla täytyy käydä tämän tästä
https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit
- Anonyymi
Vaareille helppo ymmärtää ja myydä. Noin kävi aikanaan katalysaattorinkin kanssa kun vaarit ryntäsivät ostamaan samanlaisen Toyotan vanhan tilalle kun uudessa oli katylysaattori.
- Anonyymi
Tiedon puute.
- Anonyymi
Lipevät luottomyyjät vievät näitä vaareja kuin nigerialainen prinssi.
- Anonyymi
Lipevä luottomyyjä tarjoaa todella hyvän hyvityksen siitä vahnasta Tojosta. Paremman kuin mitä mistään muualta saa.
Sen vaarikin ymmärtää kun käy tarjoamassa tojoansa muualle ja saa alempia tarjouksia. Se mitä vaari ei ymmärrä on se että se korkeampi hyvitys vanhasta on leivottu sisään sen ostettavan vaihtotojon hintaan.
Välirahassa on panttimaksu. Näin tätä tojotakauppaa on aina käyty.
- Anonyymi
Vanhemmat miehet ostavat mieluusti itselataavia hybridi-Toyotia pelkästään auton laadukkuuden vuoksi. Monet heistä ovat nuorempana saaneet kylläkseen saksalaisten romujen korjaamisesta, joten eläkkeellä sitä haluaa ajella varmatoimisella autolla. Kun kerran on ostanut toimintavarman Toyotan, niin sen jälkeen merkkiä ei juuri kukaan vaihda.
Ostin ensimmäisen autoni vuonna 1976. Se oli käytetty saksalainen suurehko henkilöauto, jonka piti olla ihan laadukas ajopeli. Se auto oli toimintavarmuudeltaan heikohko, ja sitä joutui usein korjaamaan.
Toinen autoni (ostin sen 1978) oli myös saksalainen samanmerkkinen kuin ensimmäinen autonikin, mutta siinä oli automaattivaihteisto. Tämä auto oli toiminaltaan vieläkin huonompi kuin ensimmäinen autoni. Siitä autosta piti korjata melkein kaikki paikat. Moottorikin hajosi (mäntä meni poikittain) vain reilu 100000 km ajettuna. Ainoa toimiva osa autossa oli automaattivaihteisto (valmistettu ranskassa), jossa ei koskaan ollut mitään vikaa.
Tämän jälkeen vaihdoin auton toiseen saksalaiseen merkkiin, ja se auto toimikin huomattavasti paremmin. Remonttia siinäkin oli kohtalaisesti, mutta osaava mies pystyi kuitenkin sillä ajamaan.
Vuonna 1997 ostin sitten ensimmäisen käytetyn (6 vuotta vanha) Toyotan, ja vasta sen jälkeen aloin ymmärtää sen, että autoilu ei ole enää pelkkää remontintekoa. Tämä toyota Carina olikin erittäin varmatoiminen auto, jolla ajelin jokapäiväistä ajoa peräti 22 vuotta. Auto oli aina laakin peli, eikä sitä tarvinnut koskaan korjailla. Silloin päätin, että seuraava autonikin on satavarmasti Toyota.
Syksyllä 2019 vaihdoin 28 vuotta vanhan Carinan 2 vuotta vanhaan hybridi Aurikseen, ja tällä autolla edelleen ajelen. Olen ajanut hybridi-Toyotalla nyt vasta 50000 km, ja auto vaikuttaa yhtä varmatoimiselta kuin edellinen 91-mallinen Carinani. Nyt voin taas varmuudella sanoa, että automerkkiä en enää elämäni aikana tule vaihtamaan, sillä voin menettää ajokorttini vanhuuden vuoksi jo lähivuosina. Viimeiseksi autokseni siis jää varmatoiminen hybridi-Toyota. - Anonyymi
Luottomyyjän tarjoamat pullakahvit!
Kertokaa ensin, kuka on vanhus?
65, 70, 75 vai ehkä vasta yli 80 vuotias?
Hyvä, että ajokyvystä edes välillä on annettava joku näyttö!
Siitä huolimatta, välillä törmää uskomattomiin ajosuorituksiin.- Anonyymi
Vaarit uskoo kulutuslupauksiin ja pettyvät kovasti. Kulutus on näille vaareille elämän ja kuoleman kysymys, vaikka ajavat reilusti alle 10 000km vuodessa.
- Anonyymi
" Vaarit uskoo kulutuslupauksiin ja pettyvät kovasti. Kulutus on näille vaareille elämän ja kuoleman kysymys, vaikka ajavat reilusti alle 10 000km vuodessa "
Kirjoittajan ymmärrys näyttää olevat erittäin vähäinen. Eivät kaikki papparaiset pidä pientä kulutusta tärkeimpänä ominaisuutena, vaan kyllä auton varmatoimisuus on paljon tärkeämpää ainakin minulle. Minä pystyin aiemminkin maksamaan bensalaskuni ihan vaivatta, vaikka entinen suurehko saksalainen autoni ryysti kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km.
Nykyinen hybridi-Toyoani on varmatoimisempi auto kuin entinen saksalainen auto, ja sen lisäksi se on kaupunkiajossa paljon mukavampikin. Minusta ei ole ollenkaan paha asia, että saksalaisautoa varmatoimisempi hybridi-Toyota kuluttaa kaupunkiajossa vain 4 - 4,5 l/100 km. Kyllä jokainen ajaa silloin kaikkein mieluimmin hybridi-Toyotalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Vaarit uskoo kulutuslupauksiin ja pettyvät kovasti. Kulutus on näille vaareille elämän ja kuoleman kysymys, vaikka ajavat reilusti alle 10 000km vuodessa "
Kirjoittajan ymmärrys näyttää olevat erittäin vähäinen. Eivät kaikki papparaiset pidä pientä kulutusta tärkeimpänä ominaisuutena, vaan kyllä auton varmatoimisuus on paljon tärkeämpää ainakin minulle. Minä pystyin aiemminkin maksamaan bensalaskuni ihan vaivatta, vaikka entinen suurehko saksalainen autoni ryysti kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km.
Nykyinen hybridi-Toyoani on varmatoimisempi auto kuin entinen saksalainen auto, ja sen lisäksi se on kaupunkiajossa paljon mukavampikin. Minusta ei ole ollenkaan paha asia, että saksalaisautoa varmatoimisempi hybridi-Toyota kuluttaa kaupunkiajossa vain 4 - 4,5 l/100 km. Kyllä jokainen ajaa silloin kaikkein mieluimmin hybridi-Toyotalla.Kovin epäluotettavia ovat hybridi Toyotat:
https://www.kaleva.fi/hybridi-hyytyi-oulun-pakkasilla-alexey-zerkin-on-k/4207162#kommentit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684