Kimppa vaimon kanssa. Miten alkoi?i?

Anonyymi-ap

Meillä minä halusin vaimoa kimpassa.
Minä kysyin vaimoltani, haluaisiko hän toisen miehen mukaan sänkyyn?
Vaimo tiedusteli etteikö minua häiritse jos toinen mies panisi häntä?
Kerroin että olisi kiihoittavaa panna häntä toisen miehen kanssa.
Juttelimme ketä pyydetään mukaan niin vaimoni mainitsi yhden kaverini joka kiinnostaa häntä ja hänen haluaisi antaa panna.
Sovittiin että kutsun kaverin meille ja olen itse pois kun hän tulee ja vaimo iskee kaverin ja panevat ekana kertana kaksistaan ja sopivat kimppajutusta silloin.
Näin tehtiin kaveri ja vaimo pani 5-6 kertaa lkaksistaan ja nyt olen ollut 3 kk mukana.
Kaveri ei tiedä minun tietävän heidän panemisesta kaksistaan.

10

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan pirun kiihoittava ajatus katsella tyttöystävää toisen miehen kanssa harrastamassa seksiä. Olen tätä myös kumppanille ehdottanut, mutta homma on vielä työn alla.

      • Anonyymi

        Meidän Kimppa ei olisi toteutunut jos en olisi antanut vaimon ja kaverin panna ensin kaksistaan.
        Parinvaihto kiinnostaisi minua myös mutta vaimoni ei halua vielä toista naista mukaan.


      • Anonyymi

        Omaa kumppania on hienoa katsella kun vieras nuolee pillua.
        Tykkään panna takaapäin hänen imiessä vieraan kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa kumppania on hienoa katsella kun vieras nuolee pillua.
        Tykkään panna takaapäin hänen imiessä vieraan kullia.

        Se on todella kiihoittavaa katsella kun oma puoliso saa vierasta kullia


    • Anonyymi

      Meillä lähti ajatus kun yhdyimme yhdessä, aloimme kiihottaa toisiamme puheilla vieraasta yhtymässä. Sitten vaimo suostui tantra hierontaan menee miehen kotia, mies hoiti homman niin hyvin että pääsi panee vaimoo ekalla kerralla. Nykyään vaimo etsii pano kaverit itse. Pari 50v

    • Anonyymi

      Vietettiin vuonna 2020 uuttavuotta kaveriporukassa ja yksi kaveri jäi meille yöksi.
      Kiusasin vaimoa yöllä siitä että haen kaverin mukaan panemaan häntä ja pannaan kimpassa.
      Yllätyksekseni vaimoni sanoi että hae vain saatte molemmat.
      Kävin hakemassa kaverin olkkarista ja tulimme makkariin niin vaimo oli alasti odottamassa peittojen päällä.
      Kaveri heitti vaatteensa pois tullen toiselle puolen vaimoani.
      Hieroimme ja silittelimme vaimoa yhdessä kunnes keskityin vaimoni rintoihin ja kaveri nuoli vaimon pillua.
      Kaveri sai myös ensin panna vaimoani.
      Tykkäsimme tästä niin paljon että kaveri on ollut jatkossa todella usein yökylässä meillä ja olemme panneet vaimoani kimpassa tuosta ensikerrasta asti.

      • Anonyymi

        Upeeta ystävyyttä teillä kolmella👍👍


    • Anonyymi

      Meillä kävi vahinko kun olimme järvellä soutelemassa vaimolla kevyt kesämekko.
      Käytiin uimassa ja vaimoni kävi ottamassa märät bikinit pois ja oli kesämekossa.
      Alussa kaveri oli perässä ja minä keulassa.
      Kävimme saaressa katselemassa ja vähän jaloittelemassa.
      Kun jatkoimme matkaa niin istuin itse taakse ja kaveri eteen ja vaimoni halusi soutaa.
      Ihmettelin kun kaverimme oli jotenkin oudon oloinen ja mainitsi että takana on parempi istua.
      Kun lähdimme liikkeelle näin ja tajusin mitä kaverin ilkikurinen olemus tarkoitti oli suora näköyhteys vaimoni paljaaseen posliiniin pilluun.
      Vaalea kesämekko päästi valon läpi ja vaimoni souti haarat levällään niin oli tosi hyvä näkymä.
      Näkyi selvästi kun pillu aukesi ja supistui samaan tahtiin kuin soutu eteni.
      Illalla kun lämmitin saunan niin pyysin vaimoani meidän miesten kanssa yhtä aikaa ettei tarvitse yksin saunoa.
      Vaimoni kieltäytyi tulemasta miesten katseltavaksi.
      Kerroin meidän jo veneessä nähneen kaikki.
      Mikäli ei olisi ollut niin kirkas auringon paiste niin näkymä ei olisi ollut niin selvä.
      Mentiin kaverin kanssa saunaan niin tulihan vaimoni myös.
      Vaimoni sanoi että olette tänään jo kaiken nähneet.
      Samana iltana oltiin kolmistaan sängyssäkin ensi kertaa mutta ei viimeistä kertaa

    • Anonyymi

      Olihan siitä puhuttu. Olin sanonut että ei lähellä kotia eikä tuttuja.
      Sitten yhtenä kertana kapakassa,tanssin nuoren miehen kans.
      Tunsin kuinka kaverilla seisoi.
      Rohkaisin mieleni ja kysyin suoraan että haluaako.
      Halusi ,ja mukaan lähti vielä hänen kaveri.
      Hän ei ollut ikinä naisen kanssa.
      Se teki mielen ihan hulluksi kiimasta .
      Olihan se hullu tunne kun minut riisuttiin,näin heti että mieheni häiritsi hieman nuorten miesten oloa.
      Mutta kun pääsivät maistamaan kiimaista naista,niin sain ,ja sain kunnolla.
      Oli uutta se kuinka kovana voi mies olla,vaikka oli vasta lauennut. En saanut hetken rauhaa ,sain tauotta. Kiltisti mies katsoi kun mua maitoon.
      Pojista tuli minulle vakkareita,myös muutama heidän kavereitaan pääsi kokeilemaan mua.
      Useammat poikuudet sain.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      300
      2697
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      100
      2108
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      171
      1472
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe