Rakastan nukkua sukkahousuissa ja aamulla herätä virkeänä ja kiihottuneena kova kalu nylonissa, runkata hitaasti nauttien ja lopuksi laueta housuun. Viime yönä minulla oli ihanan pehmeät ihonväriset 20 denin sukkikset ja t-paita. Löytyykö muita joilla samanlainen yöasu?
Sukkahousut yöllä
16
970
Vastaukset
- Anonyymi
Ei samanlainen, mutta rintaliivi ja pitsipöksyt kyllä.
- Anonyymi
Minä nukun stayupsukat sukkanauhaliivit ja rintsikat tekorinnoin olen 64v ihanaa
- Anonyymi
Sukkahousut ovat minulla kyllä enemmän päiväkäytössä, mutta joskus tulee myös nukuttua sukkahousut jalassa. Viimeksi muutama päivä sitten.
- Anonyymi
Minusta on jotenkin niin kutkuttavaa ja samalla turvallisen kotoisaa nukkua sukkahousuissa. Minullakin sukkahousut päiväsaikaan yllä, usein myös yöaikaan. Mieluiten olisin 24/7 sukkiksissa
- Anonyymi
Delaa daiju pelle sä et kelpaa edes sirkukseen.
- Anonyymi
Tykkäisitkö jos mies työntäisi kielensä pyllyysi aamulla?
- Anonyymi
En todellakaan.
- Anonyymi
Voisi tuntua aika hyvältä.
- Anonyymi
Kyllä tulee käytettyä. 15-20den ihonvärisiä , paksummat on liian kuumat.
- Anonyymi
Itse joudun myös käyttämään ohuempia sukkiksia nukkumiseen. Muuten herään siihen että on liian kuuma.
- Anonyymi
Nukun useinkin sukkahousut jalassa. 40 denierin sukkahousuissa on hyvä nukkua. Illan päätteeksi otan iltarunkut ja aamulla heti herättyä aamurunkut, sukkahousut tietysti jalassa. Siitä lähtee päivä aina mukavasti käyntiin.
- Anonyymi
Kiihottava ajatus olisi katsella kun sukkahousuissa pullottaa....😉
- Anonyymi
Kylmä yö tulossa ja kämppäkin vähän viileä. Päivä on menty 60 denierin sukkahousuissa ja jätän ne jalkaan yöksikin.
- Anonyymi
Minullakin denierluku on kasvanut sitä
mukaa kun lämpötila laskenut. Tänä yönä nukuin Oroblun 40 denierin vaaleanruskeissa (nude) sukkiksissa. Mukavaa olisi illalla kietoa sukkissääret yhteen toisten nylonsäärten kanssa ja vaipua uneen
- Anonyymi
Legginseissä tai sukkahousuissa, välillä molemmissa tai niin, että on pari kerrosta sukkahousuja. Käytän sukkahousuja myös päivällä housujen alla.
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211