Petteri Sihvonen - säälittävä ja surkea

Anonyymi-ap

Petteri Sihvonen on kyllä kova äijä arvostelemaan muita valmentajia, vaikka hänellä ei ole itsellä minkäänlaista osaamista eikä tietotaitoa. Petteri Sihvonen on surkeimmalla voittoprosentilla operoinut SM -liiga valmentaja. Ihmetyttää vain, että mitä varten hän arvostelee muita valmentajia ja vaati potkuja muille, kun itse ei osaa valmentaa käytännössä ollenkaan. Pelaajaurakaan ei ollut kovinkaan kummoinen, ns. tusinapelaaja vain. Hänen kannattaisi lopettaa muiden arvostelu ja kertoa vaikka siitä, miten surkea hän oli itse valmentajana ja pelaajana.

Pelaajana SM -liigassa: 99 peliä ja 10 maalia + 9 syöttöä.

Valmentajana SM -liigassa: 41 peliä, 6 voittoa, 3 tasapeliä ja 32 tappiota

Suomisarjassa ja Mestiksessä (1.div.) myöskin aivan yhtä surkea.

9

850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä kritiikkiäsi koska mitä sillä on väliä jos ei ole juuri mitään meriittejä hänellä koska se ei voi olla edellytyksenä missä asemassa hän on. Hän on oman alansa asiantuntija kommentaattorina ja asiantuntijana ja tietääkseni hän on lukenut &kouluttautunut ihminen.

• Anonyymi

Niin että viittaan siis siihen että kun hän on kommentaattori-asiantuntija niin se meinaa myös sitä että hän ei ole mikään lätkäpelaaja eikä valmentaja vaikka on joskus ollut mutta ei ole nykyään vaan on asiantuntija. Nuo asiat pitää niinku osata hahmottaa erilleen eli miten tuo on muka niin vaikea sun tajuta täh häh?

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Onhan sillä enemmän osaamista kuin suurimmalla osalla meistä. Hän on sentään pelannut ja valmentanut sm liigassa.

• Anonyymi

Ei pitäisi kritisoida ja arvostella muiden valmennustyötä, jos ei itsekään osaa valmentaa. Osaa kyllä lätkästä puhua.

• Anonyymi

Kaikkihan me osataan valmentaa. Osa paremmin osa huonommin

• Anonyymi

Sihvonen hän on telkussa selostajana. Homma kunnossa kunhan tarinaa tulee suusta.

• Anonyymi

Yllättävän junttia tuo mediapeli kuitenkin on noin maisteriksi. Vaikea sanoa, onko lajikeskustelun kohentaja vai madaltaja lopulta?

• Anonyymi

Sihvonen pitää itseään jääkkiekkoanalyytikkona mutta ei hän on jääkiekkokriitikko. Aina kun hän puhuu tai kirjottaa vaatii hän päävalmentajille tai urheilutoimenjohtajille potkuja. Kritiikkiä tarvitaan tarvittaessa mutta sihvosella se menee yli.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4744
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      254
      1416
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1151
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe