Elämässä tapahtuu pienen pieniä ihmeitä... Tänään perjantaina 3.6. on ollut tähän astisen elämäni vittumaisin päivä lähiomaisen sairauden takia. Kun olin matkalla lähimpään kauppaani, ajattelin ostaa sixpäkin. Mietin kauppaan mennessä että siellä ei ole mitään muuta kuin Lapparia kylmässsä. Ihme ja kumma, joku oli nostanut yhden ja ainoan Karjala sixpäkin (paras Suomalainen olut)kylmähyllyyn. Sillä hetkellä tuntui hyvältä.
Tätä tarinaa ei moni varmaan ymmärrä, mutta hyvältä se tuntui. Kiitos sinulle tuntemattomalle joka sen päkin sinne hyllyyn kannoit!:)
Ihmeitä tapahtuu
3
530
Vastaukset
- poika
No, itse en oikein usko olisiko sinun elämä siihen kaatunut, mutta jos ja kun olisi päässyt käymään niin on pienistä asioista sinun elämä kiinni, mutta sehän ei nyt tässä ole tärkeintä vaan se että, sinä sait haluamasi, ja toivottavasti nautit kylmästä
- Matilda
Miun mielestä on kiva, että osataan iloita juuri pienen pienistä asioista. Itse ilahduin tänään siitä kun ajattelin kaivaten erästä ystävääni ja samalla hetkellä tuli tekstiviesti, jossa juuri se ystäväni kysyi voisiko tulla kyläilemään. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa.
- kaljakunkku
kyllä oot hakoteillä jos otat karjalan rapaa lapparin sijasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734