Ikävä juttu! Pilkkaajat eivät lopeta pilkkaamistaan.

Anonyymi-ap

Eivät pahimmissakaan olosuhteissa, jotka heitä tulevat kohtaamaan!
”Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.”
Ilmestyskirja 16:9

26

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtunee pilkkaajien paatuneisuudesta. Eivät enää kykene mielenmuutokseen.

      • Anonyymi

        Siis Pyhän Hengen pilkka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Pyhän Hengen pilkka?

        Sen tietää varmuudella vain Jumala.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­y­m­­­f­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18184080F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ateistit ovat vain tietämättömiä ja sen on aivan ymmärrettävää. Toisaalta jos viitsii pilkata, niin joku asiassa kytee. Joku pieni epäilys mielessä on, että jos sittenkin elämässä on korkeampi voima, joka ohjaa meitä ja voi muuttaa elämän suunnan.

      Sitten on tietenkin uskovat joilla on uskona herjausteologia.

    • Anonyymi

      Tälläkin palstalla se on kyllä hyvin nähty.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että normaali ihminen, jolla on omat asiat kunnossa, ei pilkkaa. Pilkkaajilla on selvittämättömiä asioita, usein katkeruutta. Sen takia heillä on jatkuva tarve purkaa mieltään pilkkaamalla. Toivotaan heille tervehtymistä.

      • Anonyymi

        Monella pilkkaajalla on pahoja hoitamattomia traumoja. Purkavat näillä palstoilla niitä.


    • Anonyymi

      Normaali ihminen ei uhkaile kuten uskonlahkoihin kuuluvat tekevät täällä.

      • Anonyymi

        Jenkkilahkoissa pilkataan ja herjataan jopa Kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]


      • Anonyymi

        Sekoitat varoituksen ja uhkailun. Varoitus on vastuunottoa lähimmäisistä ja vieraistakin. Sitä ei tarvitse pyytää anteeksi. Uhkailu on väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkilahkoissa pilkataan ja herjataan jopa Kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Paina mieleesi nämä Jeesuksen sanat.

        ”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
        Matt 12:36


      • Anonyymi

        Mihin lahkoon sinä sitten kuulut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkilahkoissa pilkataan ja herjataan jopa Kristittyjen lapsien saamaa pyhää kastetta.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

        Jumalan lapset surmaavat kiihkossaan viattomia lapsia Gazassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paina mieleesi nämä Jeesuksen sanat.

        ”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.”
        Matt 12:36

        Pyrkii tekemään tuppisuita meistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan lapset surmaavat kiihkossaan viattomia lapsia Gazassa.

        2. Moos. 23:31

        Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.] [1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]


    • Anonyymi

      Ikäville on olemassa arvoisensa palkka. Se on tulossa vastustamattomasti. Turha kiire pois.

    • Anonyymi

      Se on heille ikuiseksi häpeäksi.

    • Anonyymi

      Suurin häpeä on papin kainalo taivaassa.
      hyi...

    • Anonyymi

      Pahalta näyttää heidän kannaltaan.

    • Eivät myöskään usko vaikka kuolleet nousisi haudoistaan kävelemään kadulle.
      Peli siis on selvä.

      • Anonyymi

        Aivan. Äärimmäisen huono päätös lukita mahdollisuus pelastua iankaikkisesti.


    • Anonyymi

      Se on heille sanoinkuvaamattoman kohtalokasta!

    • Anonyymi

      Ihan kauheata! Miten tähän on tultu!

    • Anonyymi

      Sekaantumalla uskonlahkoihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe