Sillanpääasema

Anonyymi-ap

Forbes lehden mukaan Venäjä on tuhonnut noin 50 ukrainalaista alusta kuuden viikon aikana niiden ylittäessä Dnepr jokea Ukrainan huoltaessa sillanpäätä vastarannalla.

18

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Montakohan on kuollut hukkumalla ja kannattaako operaatio.

    • Anonyymi

      Semmoista se sotao n. Kenraalit päättää, sotilaat kuolevat.

      • Anonyymi

        Onneksi Venäjällä on viisaat kenraalit ja nerokas ylipäällikkö.
        Vain 300 000 - 500 000 sotilasta on menetetty ynnä valtavat materiaalimäärät.
        Muuten kaikki menee ihan suunnitelmien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Venäjällä on viisaat kenraalit ja nerokas ylipäällikkö.
        Vain 300 000 - 500 000 sotilasta on menetetty ynnä valtavat materiaalimäärät.
        Muuten kaikki menee ihan suunnitelmien mukaan.

        ukrainan menetyksiä ei meille kerrota ! -miksiköhän ?? -nato media vaikenee....


    • Antaako avaaja lähdettä? Joskin joka tapauksessa on tärkeää päästä joen yli sillä tällä tavalla saadaan katkaistua suuri osa Venäjän huoltolinjoista joka helpottaa sotaa tulevaisuudessa :)

    • Anonyymi

      Ukrainalla ei ole aluksia Dnepr joella varsinkaan 50 kpl puhutaan varmaankin joistakin muutamista pikku veneistä joilla huolletaan sillanpääasemaa joka on todella piikki venäläisten ahterissa.

    • Anonyymi

      Sitä paitsi venäläiset joutuivat perääntymään sen jälkeen kun heidän 3 hävittäjää ammuttiin alas mikä lukee siinä Forbesin jutussakin mutta aloittaja ei varmaankaan huomannut asiaa.....

      Tiltujen jutut pitää tarkastaa AINA!

      • Anonyymi

        Tiltuttelijoiden jutut ainakin on syytä tarkistaa.
        Mainittu kolmen hävittäjän alas ampuminen jutun loppukevennyksenä saattaa viitata yhden hävittäjän putoamiseen/pudottamiseen. Senkään tarkemmista tiedoista ole selvyyttä.
        Mutta itse jutussa ei missään edes väitetty venäläisten joutuneen perääntymään.
        Siinä väitettiin venäläisten lopettaneen (suspended) ilmaiskuista alueella "ainakin tilapäisesti".
        Mikäli on vähääkään seurannut läntisten lehtien yhä lisääntynyttä uutisointia ukrainalaisten tappioista, on nähnyt että jokaiseen uutiseen pitää lisätä loppukaneetti: "Mutta venäläiset kärsivät vielä suuremmat menetykset".
        Tällainen sinne aina kuuluu laittaa ja siinä, niinkuin hyvässä valehtelussa, olisi hyvä olla edes hiukan totuutta siteeksi.
        Vauhtiin päässyttä tiltuttelijaa ei tietysti haittaa enempää tahalliset kuin tahattomatkaan väärintulkinnat, kuinka vaan pahemmalta näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiltuttelijoiden jutut ainakin on syytä tarkistaa.
        Mainittu kolmen hävittäjän alas ampuminen jutun loppukevennyksenä saattaa viitata yhden hävittäjän putoamiseen/pudottamiseen. Senkään tarkemmista tiedoista ole selvyyttä.
        Mutta itse jutussa ei missään edes väitetty venäläisten joutuneen perääntymään.
        Siinä väitettiin venäläisten lopettaneen (suspended) ilmaiskuista alueella "ainakin tilapäisesti".
        Mikäli on vähääkään seurannut läntisten lehtien yhä lisääntynyttä uutisointia ukrainalaisten tappioista, on nähnyt että jokaiseen uutiseen pitää lisätä loppukaneetti: "Mutta venäläiset kärsivät vielä suuremmat menetykset".
        Tällainen sinne aina kuuluu laittaa ja siinä, niinkuin hyvässä valehtelussa, olisi hyvä olla edes hiukan totuutta siteeksi.
        Vauhtiin päässyttä tiltuttelijaa ei tietysti haittaa enempää tahalliset kuin tahattomatkaan väärintulkinnat, kuinka vaan pahemmalta näyttää.

        Lännen propaganda on niin vaikuttavaa kun se kertoi kaikkiaan 5 venäläisen hävittäpommittajan pudonneen viime viikolla että venäjä lopetti sen voimasta lentotoiminnan kyseisillä alueilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännen propaganda on niin vaikuttavaa kun se kertoi kaikkiaan 5 venäläisen hävittäpommittajan pudonneen viime viikolla että venäjä lopetti sen voimasta lentotoiminnan kyseisillä alueilla.

        Tämäkin siis ilmaisesti "tarkistamaton" tieto...


    • Anonyymi

      Sinne meni KAIKKI Ukrainan aluksetkin.

      • Anonyymi

        Jos kyseessä on "Venäjän ilmoitus" niin kannattaa suhtautua varauksella!


    • Anonyymi

      Venäläisiltä räjähti maihinnousualus,miehistöäkän lähemmäs sata ,niin iso oli räjähdys että missähän se miehistö on?Taisi olla nuoria varusmiehiäin kun sellaisia kellujia näkyi vedessä..

    • Anonyymi

      Ne oli nimenomaan hävittäjät jotka oli uhkana Ukrainan pienveneille.

      Lennot loppui siihen kun 3 konetta tuli alas.

    • Anonyymi

      Patriot tuli lähelle niin tiltujen lentely loppui siihen

    • Anonyymi

      Miksi venäjä tuhoaa Ukrainalaisten veneitä Ukrainassa? Onko venäläisillä nestettä päässä?

      • Anonyymi

        us nato, länsi raha uhraa ukrainalaisia länsi rahan tavoitteiden vuoksi.
        On menossa länsi rahan itään etenemis sota.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe