Iäkkäämpää paria Päijät-hämeessä?

Anonyymi-ap

Olen 49v.Mukava ja luotettava normaalivartaloinen mies.Aina kiehtonut ajatus olla pariskunnan kanssa kolmantena.Olen bi-henkinen joten myös isännälle osansa niin halutessa.Ja ainahan voi ehdottaa omat fantasiansa, olen hyvinkin kokeilu haluinen.Joten, olisikohan täällä kiinnostuneita?T.Jari

34

1128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä olisi +60pari, vaimo rehevä ja minä normikokoinen, kokemusta ei ole 3pyörästä mutta haaveillut ja fantasoinut olen usein kuiskaten vaimolleni rakastellessamme että nyt saat vierasta kullia ja minäkin saan nauttia samalla kanssasi kaverista, tunnen kuinka vaimoni kiima ja halut lisääntyy saaden orkkuja helpommin, samoin kyllä itsekkin laukean fantasoiden......

      • Anonyymi

        Moi, kuulostaa hyvältä 🙂 Olisin kyllä Kiinnostunut.Miten saisin teihin yhteyden? Jari


    • Täällä vanhempi mies kantahämeessä,riihimäellä joka tahtoisi myös löytää kivan pariskunnan,iällä ei niin väliä

      • Anonyymi

        Tavattaisko oot niin fiksu, huomaa viesteistä ja vieläpä fossiili. Aah eii kiihotun susta rakas oot ylivoimainen hörhö täällä. Suukkoja💋💋👹☠️💀👽


      • Anonyymi

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kol.enkimppaa.
        Olisiko halukkaita mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kol.enkimppaa.
        Olisiko halukkaita mukaan

        Olisi


      • Anonyymi
        topazio kirjoitti:

        Olisi

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kol.enkimppaa.
        Olisiko halukkaita mukaan?
        Rouvan tekisi mieli kahta tai kolmea miestä.
        Löytyisikö jaksavia ja innokkaita miehiä kimppaseksiin ja miksei myös pareja parinvaihdon merkeissä?


      • Anonyymi

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kol.enkimppaa.
        Olisitko halukas mukaan?


    • Anonyymi

      Täällä olis kiinnostunut pari N55v ja M53v. Vaimoa saisit naida mielin määrin ja minua vain käsin runkata. Kiinnostaako ?

      • Anonyymi

        Kiinnostais oon ukm bi ja terve, hyvä kuntoinen sekä sopu suhtainen. M 60v


      • Anonyymi

        Moi, kiinnostaa kyllä 🙂 Oletteko missä päin? Jari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, kiinnostaa kyllä 🙂 Oletteko missä päin? Jari

        Hyvinkäällä kokenut 50+ pari. Vaimon tyydytys tärkein mua saa imeä myös itse imen kalua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä kokenut 50 pari. Vaimon tyydytys tärkein mua saa imeä myös itse imen kalua.

        Itse Päijät-Hämeen suunnalta, kyllä kiinnostaa 🙂 Miten saisi yhteyden? Jari


      • Kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse Päijät-Hämeen suunnalta, kyllä kiinnostaa 🙂 Miten saisi yhteyden? Jari

        Juuri odotamme Perttiä joka tulee Soramäestä, ekaa kertaa vaimoa hoitaa. Näkisitpä miten kiihottavan näköinen asu vaimolla, vaimo näytti kuvia Pertistä mikä kyrpä miehellä, varmaan yli 20cm. Pari 50


      • Anonyymi

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kolmenkimppaa.
        Olemme ainoastaan heteromielellä mukana.
        Vaimo voisi kokeilla myös naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri odotamme Perttiä joka tulee Soramäestä, ekaa kertaa vaimoa hoitaa. Näkisitpä miten kiihottavan näköinen asu vaimolla, vaimo näytti kuvia Pertistä mikä kyrpä miehellä, varmaan yli 20cm. Pari 50

        Edelleen olen kiinnostunut🙂 Jari


      • Anonyymi

        Mistä päin olette? Terv pari 50 Turku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kolmenkimppaa.
        Olemme ainoastaan heteromielellä mukana.
        Vaimo voisi kokeilla myös naista.

        Olette hyvän matkan päässä, mistä päin suunnilleen. Vaimo ollut myös naisen kanssa kun pari tavattu. Pertti lähti juuri äsken kotiaan koko yön huudatti vaimoa, juuri jutskattiin miten hyvää teki vaimolle. Pari 50v


      • Anonyymi

        Kyllä Pertti pani kakkoseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette hyvän matkan päässä, mistä päin suunnilleen. Vaimo ollut myös naisen kanssa kun pari tavattu. Pertti lähti juuri äsken kotiaan koko yön huudatti vaimoa, juuri jutskattiin miten hyvää teki vaimolle. Pari 50v

        Olemme melko keskustassa Riihimäellä Kontiontiellä.
        T. N 29-vuotias M 32-vuotias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme melko keskustassa Riihimäellä Kontiontiellä.
        T. N 29-vuotias M 32-vuotias

        Olemme tosi aktiivisisa seksin suhteen, juuri neljätuntia keskenään nautimme. Lisä puustia tulee jos vieras pari tai yksittäinen mies mukana sänkyssä, kuten nyt Pertti vaimon kanssa kahden. Onko teillä kotona ala ikäisiä lapsia, meillä lapset aikuisia olemme kahden. Olemme Riksulaisen suunnilleen saman ikäisen parin kanssa harrastaneet parin vaihtoa noin kaksi vuotta, myös viikon lopuja puolisot vaihdossa tahoillaan. Sovitaan missä käydään kahvilla, tutustutaan ja keskustellaan. Hyvää Uutta Vuotta teille. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme melko keskustassa Riihimäellä Kontiontiellä.
        T. N 29-vuotias M 32-vuotias

        Meidän tietomme rouva 52v 162cm 70 kg D
        Mies 57v 186cm 87kg 19 paksuhko. T. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tietomme rouva 52v 162cm 70 kg D
        Mies 57v 186cm 87kg 19 paksuhko. T. Pari 50v

        Huom! Rouvan pituus tuli painettuu väärin on 172 cm muuten oikein, vaimo käski kertoo kuppi koko C ja D väliltä, ovat kiinteät vaikkakin muhkeat, Pertti kehui nännejä miten hyvät imeä. T. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
        Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kolmenkimppaa.
        Olemme ainoastaan heteromielellä mukana.
        Vaimo voisi kokeilla myös naista.

        Olem myös Riihimestä ukm 60v luotettava urheilullinen. Kolmen kimpasta muutama kokemus, vaimo tekee matka töitä välillä joten yötäkin voisin olla luonanne. Pidempi ystävyys kiinnostaa, naisen nautinto etu sijalla. T. Fiksu mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme melko keskustassa Riihimäellä Kontiontiellä.
        T. N 29-vuotias M 32-vuotias

        Milloin tavataan. m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinkäällä kokenut 50 pari. Vaimon tyydytys tärkein mua saa imeä myös itse imen kalua.

        Riihimäellä Kontiontiellä olisi halukas aviopari heterohommiin.
        Hyvinkää olisi hyvän matkan päässä ja voisi tavata milloin haluaisimme.
        T. N 29v M32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä Kontiontiellä olisi halukas aviopari heterohommiin.
        Hyvinkää olisi hyvän matkan päässä ja voisi tavata milloin haluaisimme.
        T. N 29v M32v

        Kiinnostaako lähteä mökkeilemään...m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riihimäellä Kontiontiellä olisi halukas aviopari heterohommiin.
        Hyvinkää olisi hyvän matkan päässä ja voisi tavata milloin haluaisimme.
        T. N 29v M32v

        Haluatteko tulla meille vai toisin päin, tietenkin jos mietitte miltä näytämme voimme tavata myös kahvilla jossakin kahvilassa. Meillä ei näkö vaatimuksia, terveys yleensä pareilla kunnossa joten emme sano ei vaikka kotona tapaamme. Tietenkin musta sukkaisuus kuulu parin vaihtoon, halunsa voi näyttää avoimesti vaikka heti tavatessa. Vaimo kyllä puketuu paljastavasti juuri parin miestä miellyttääseen. Pari 50v


    • Anonyymi

      Nuolisin takaa parin 50 vaimoa samalla kun oma imee teillä miestä...

    • Anonyymi

      Hei olemme siisti fiksu luotettava pari, M44v N42v halumme on saada kiva osaava mieskaveri yhteisii sexi hetkii,olethan päättäväinen kaveri, niin ottamaa naista ,naiselta että nainen saisi tuntea mitä tehdää.
      Mä olen ihan kiva,mieskaveri noi 185cm 78kg
      Mulkkuni on 21,8 cm jopa ollut noi 22 ,6 cm kun turvoksissa seisoo.
      Kuten haluat voimme,kimpassa ottaa naistamme aivan mielin määrin kui naiselta haluat.
      Että tämä miesten väline juttu kyrpäni seisoo kestävästi jäykkänä,sitä haluaa kyrvän kovaa käsittelyä puristeluaa saa kiskoo, käsitellä niin että kyrpä turpoo. Olen halukas myös sinun kyrpääsi käsittelemää hiromaa kiskomaa rajusti runkkaamaa.
      Tämä on tärkeintä olemme terveitä, nainen käy säännöllisesti gynekoloki tarkistus,vittu on terve,huoletta voi suu sxiä nuolemista vitun imemistä tehdä siitä pidämme, kuten nainen on myös kiivas ottaa kyrpää suuhun imemää ,runkkaama hinkkaama kyrpää että kyllä limat kyrvästä pruuttaa varmasti.
      Kui sekin naiselta pitää myös orgut imee nuolla hinkata hieroo vitusta. Tälläistä olisi kiva vieraamiehe kanssa tehdä tätä halutaa.

    Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe