Olen 49v.Mukava ja luotettava normaalivartaloinen mies.Aina kiehtonut ajatus olla pariskunnan kanssa kolmantena.Olen bi-henkinen joten myös isännälle osansa niin halutessa.Ja ainahan voi ehdottaa omat fantasiansa, olen hyvinkin kokeilu haluinen.Joten, olisikohan täällä kiinnostuneita?T.Jari
Iäkkäämpää paria Päijät-hämeessä?
Anonyymi-ap
311243
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 102 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 31
Vanhimmat
Täällä olisi +60pari, vaimo rehevä ja minä normikokoinen, kokemusta ei ole 3pyörästä mutta haaveillut ja fantasoinut olen usein kuiskaten vaimolleni rakastellessamme että nyt saat vierasta kullia ja minäkin saan nauttia samalla kanssasi kaverista, tunnen kuinka vaimoni kiima ja halut lisääntyy saaden orkkuja helpommin, samoin kyllä itsekkin laukean fantasoiden......
Moi, kuulostaa hyvältä 🙂 Olisin kyllä Kiinnostunut.Miten saisin teihin yhteyden? Jari
Täällä vanhempi mies kantahämeessä,riihimäellä joka tahtoisi myös löytää kivan pariskunnan,iällä ei niin väliä
Tavattaisko oot niin fiksu, huomaa viesteistä ja vieläpä fossiili. Aah eii kiihotun susta rakas oot ylivoimainen hörhö täällä. Suukkoja💋💋👹☠️💀👽
Riihimäellä olisi 29-vuotias rouva 166cm 54kg mies 32-vuotias 177cm 82kg.
Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kol.enkimppaa.
Olisiko halukkaita mukaan
Olisi
Olisiko halukkaita mukaan?
Rouvan tekisi mieli kahta tai kolmea miestä.
Löytyisikö jaksavia ja innokkaita miehiä kimppaseksiin ja miksei myös pareja parinvaihdon merkeissä?
Olisitko halukas mukaan?
Täällä olis kiinnostunut pari N55v ja M53v. Vaimoa saisit naida mielin määrin ja minua vain käsin runkata. Kiinnostaako ?
Kiinnostais oon ukm bi ja terve, hyvä kuntoinen sekä sopu suhtainen. M 60v
Moi, kiinnostaa kyllä 🙂 Oletteko missä päin? Jari
Hyvinkäällä kokenut 50+ pari. Vaimon tyydytys tärkein mua saa imeä myös itse imen kalua.
Itse Päijät-Hämeen suunnalta, kyllä kiinnostaa 🙂 Miten saisi yhteyden? Jari
Kiinnostaa
Juuri odotamme Perttiä joka tulee Soramäestä, ekaa kertaa vaimoa hoitaa. Näkisitpä miten kiihottavan näköinen asu vaimolla, vaimo näytti kuvia Pertistä mikä kyrpä miehellä, varmaan yli 20cm. Pari 50
Olemme aviopari ja olisi kiva harrastaa parinvaihtoa ja tai kolmenkimppaa.
Olemme ainoastaan heteromielellä mukana.
Vaimo voisi kokeilla myös naista.
Edelleen olen kiinnostunut🙂 Jari
Mistä päin olette? Terv pari 50 Turku
Olette hyvän matkan päässä, mistä päin suunnilleen. Vaimo ollut myös naisen kanssa kun pari tavattu. Pertti lähti juuri äsken kotiaan koko yön huudatti vaimoa, juuri jutskattiin miten hyvää teki vaimolle. Pari 50v
Kyllä Pertti pani kakkoseen
Olemme melko keskustassa Riihimäellä Kontiontiellä.
T. N 29-vuotias M 32-vuotias
Olemme tosi aktiivisisa seksin suhteen, juuri neljätuntia keskenään nautimme. Lisä puustia tulee jos vieras pari tai yksittäinen mies mukana sänkyssä, kuten nyt Pertti vaimon kanssa kahden. Onko teillä kotona ala ikäisiä lapsia, meillä lapset aikuisia olemme kahden. Olemme Riksulaisen suunnilleen saman ikäisen parin kanssa harrastaneet parin vaihtoa noin kaksi vuotta, myös viikon lopuja puolisot vaihdossa tahoillaan. Sovitaan missä käydään kahvilla, tutustutaan ja keskustellaan. Hyvää Uutta Vuotta teille. Pari 50v
Meidän tietomme rouva 52v 162cm 70 kg D
Mies 57v 186cm 87kg 19 paksuhko. T. Pari 50v
Huom! Rouvan pituus tuli painettuu väärin on 172 cm muuten oikein, vaimo käski kertoo kuppi koko C ja D väliltä, ovat kiinteät vaikkakin muhkeat, Pertti kehui nännejä miten hyvät imeä. T. Pari 50v
Olem myös Riihimestä ukm 60v luotettava urheilullinen. Kolmen kimpasta muutama kokemus, vaimo tekee matka töitä välillä joten yötäkin voisin olla luonanne. Pidempi ystävyys kiinnostaa, naisen nautinto etu sijalla. T. Fiksu mies
Milloin tavataan. m55
Riihimäellä Kontiontiellä olisi halukas aviopari heterohommiin.
Hyvinkää olisi hyvän matkan päässä ja voisi tavata milloin haluaisimme.
T. N 29v M32v
Kiinnostaako lähteä mökkeilemään...m55
Haluatteko tulla meille vai toisin päin, tietenkin jos mietitte miltä näytämme voimme tavata myös kahvilla jossakin kahvilassa. Meillä ei näkö vaatimuksia, terveys yleensä pareilla kunnossa joten emme sano ei vaikka kotona tapaamme. Tietenkin musta sukkaisuus kuulu parin vaihtoon, halunsa voi näyttää avoimesti vaikka heti tavatessa. Vaimo kyllä puketuu paljastavasti juuri parin miestä miellyttääseen. Pari 50v
Nuolisin takaa parin 50 vaimoa samalla kun oma imee teillä miestä...
Hei olemme siisti fiksu luotettava pari, M44v N42v halumme on saada kiva osaava mieskaveri yhteisii sexi hetkii,olethan päättäväinen kaveri, niin ottamaa naista ,naiselta että nainen saisi tuntea mitä tehdää.
Mä olen ihan kiva,mieskaveri noi 185cm 78kg
Mulkkuni on 21,8 cm jopa ollut noi 22 ,6 cm kun turvoksissa seisoo.
Kuten haluat voimme,kimpassa ottaa naistamme aivan mielin määrin kui naiselta haluat.
Että tämä miesten väline juttu kyrpäni seisoo kestävästi jäykkänä,sitä haluaa kyrvän kovaa käsittelyä puristeluaa saa kiskoo, käsitellä niin että kyrpä turpoo. Olen halukas myös sinun kyrpääsi käsittelemää hiromaa kiskomaa rajusti runkkaamaa.
Tämä on tärkeintä olemme terveitä, nainen käy säännöllisesti gynekoloki tarkistus,vittu on terve,huoletta voi suu sxiä nuolemista vitun imemistä tehdä siitä pidämme, kuten nainen on myös kiivas ottaa kyrpää suuhun imemää ,runkkaama hinkkaama kyrpää että kyllä limat kyrvästä pruuttaa varmasti.
Kui sekin naiselta pitää myös orgut imee nuolla hinkata hieroo vitusta. Tälläistä olisi kiva vieraamiehe kanssa tehdä tätä halutaa.