MTV: Ensitreffit Riia puhuu suunsa puhtaaksi - Ero Aleksista muhi jo 3 vkoa häistä: "Mulle ei..."

Oho, aikamoinen ylläri tämä ero, Riia ja Aleksi tuntuivat olevan niin onnellisia... Nyt Riia on antanut haastattelun tapahtumien oikeista käänteistä, tätä et nähnyt tv:ssä.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-ensitreffit-riia-puhuu-suunsa-puhtaaksi-ero-aleksista-muhi-jo-3-vkoa-haista-mulle-ei?24

38

6310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei naista taaskaan kiinnostanut kilttimies.

      • Anonyymi

        Naisen pitää päästä rakastamaan mies ehjäksi, vaikkei se olekaan mahdollista. Siksi jännämies yleensä voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen pitää päästä rakastamaan mies ehjäksi, vaikkei se olekaan mahdollista. Siksi jännämies yleensä voittaa.

        Niin, pitää päästä muokkaamaan ja manipuloimaan mies mieleisekseen, eli pitää päästä alistamaan mies liekaan.

        Hyi hitto noita noitia


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­­y­­­m­­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niin kun ei niin natsaa miksi jatkaa! Ja ensihuuma menee ja arki tulee! Mutta tämä et ensirefit on alttarilla ja suoraan papin aammenelle niin en tätä ohjelmaa ymmärrä oikein! Sama maajussit moniko on enää yhdes tai eronnut!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Riia haluaa rillutella...pick me girl. Ikäero heillä oli käytännössä olematon ja merkityksetön. Voi joskus katua että lähti suhteesta pois. Elämä kun tahtoo näyttää lopulta ne tosiasiat.

    • Anonyymi

      Voi luoja näitä ohjelmia,kuka näitä katsoo????

    • Anonyymi

      Ei noin nirso saa miestä

    • Anonyymi

      Tuosta akasta näki heti, että ei suhde tule kestämään kun ei saa mitään kaulatatuoitua jännämiestä.

    • Anonyymi

      Ei Riialle kelvannut kiltti mies.

    • Anonyymi

      Olipa outoja akkoja, miksi hakee tällaiseen kun mikää ei kelpaa.

      Juulia oli oudoin ja itsekkäin nainen, hyvin kulmän ja itsekkään oloinen.
      Koppava ja ei mitenkään erikosien näköinen hän ollutkaan, pintaliitäjä.

      Tämä toinen nainen joka tiesi jo heti alussa, niin miksi meni koko ohjelmaan jos vaan mennään leikkimään tunteilla. Sitten niin itketään ja olaan niin pahoillaan.

      Minulle tuli sellainen olo, että tämä Aleksi ei naisista oikeasti välitäkään vaan myöhemmin löytää mies kumppanin.

    • Anonyymi

      Halutaan muka hyvä mies ja sitten ei kelpaakaan.Kyllä se vaan.on niin että lopettakaa naiset puhumasta paskaa.Haluatte jonkun tatuoidun kusipään joka murhaa teidät kun kaikki on sanottu!

      • Anonyymi

        No, no😂
        Tuo Waltteri olisi ainakin minulle unelmamies, ei huolen häivää, kaikessa täysillä mukana ja menossa, tollasia kun ois enemmän👌


    • Anonyymi

      Näiden ohjelmien nimiä sopisi muuttaa. Moneskos uhri narsisteille jotka ovat jo käyttäneet useita uhreja ja ne eivät osanneet palvella riittävän hyvin kukaan.

      Olisi oikeasti kivaa jos ohjelmissa käsiteltäisiin aitoja sinkkuja ja heidän kohtaamiaan murheita, mut ei kai ole mahdollista, kun vetäjinäkin on osa useissa parisuhteissa olleita narssuja.

    • Anonyymi

      Ikuisia etsijöitä, jotka eivät näe koskaan syytä itsessään.

    • Anonyymi

      Moikkaa

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Ei Julialle ja Rialle löydy miestä, vaikka julkisesti haettiin. Parempi kun pysyvät kotonaan, eikä kiusaa miehiä. Pauliina ja Matti on symppis pari, he haluaa panostaan parisuhteeseen. Tiesi jo ohjelman alusta noi kaksi paria, että ei tule mitään.

    • Anonyymi

      Aitous puuttuu naisilta. Ei kilttejä ja kunnollisia miehiä arvosteta naisten keskuudessa.

    • Anonyymi

      Sannan me too kampanja aloitus haukkuu suomalaiset miehet norjassa

      eikö tota sekopäätä saada pois , ei sellä ole oikeutta enää puuttua suomen politiikkaan kenen valtuuttamana sanna marin laukoo suomen asioita norjassa ja haukkuu suomalaiset miehet .

      sanna psykoosiss ei tiedä omaa paikkaansa eikä tilaansa selvät deliriumin oireet juoppo hulluus ukkaa ulos bilettäminen ja jauhoilu alkaa näkyä raadollisesti sanna juklisuuden hakuisessa harhaisessa maailmassa , ei ole enää osa politiikka miksi ja kene vat´ltuuttamana sanna marin laukoo yhä poliittsia kannan ottoja kuin olisi ulkoministerita muu ministeri . yms.. eikö tajua poistua vaan roikkuu ja tuhoaa koo suomen mainee ,, sen kylläkin jo tuhonnut laset köyhtyy niitä rasikataa ja ryöstetään kaduilla se on sanna marinin ja huulipuna hallituksen syy 50 miljardia ulkomaille mamuille rikollisille .
      sanna mari elä puutu asioihin mitä et ymmärrä tyttö ressuka ja yritä ede pitää vaatteet päällä sillä sulla ei ole mitään näytettävää miehille.

    • Anonyymi

      Nuo naiset on kaikki hirveän ronkeleita. Keksii miehestä jos jonkin sortin vikaa.
      Miehet ei kiinnosta tippaakaan vaan julkisuus. Eihän tässä voi muutakaan sanoa, kuin olivat vaan julkisuuden hakuisia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuollaiseen ajautunut henkilö ei liene aivan tasapinoinen ihmssuhteiden luoja .

    • Anonyymi

      Mies on komea ja fiksu, hän ansaitsee paljon nuoremman ja kauniimman kumppanin. Hyvä, että erosivat.

    • Anonyymi

      Näinhän tässä kävi Kesäsen Aleksille

    • Anonyymi

      poistakaa se leppäjärvi sieltä viihdeuutisita HETI

    • Anonyymi

      Tyhmänkin pitäisi tajuta, että kun sivullinen valitsee parit, kriteerinä on muut asiat kuin kemiat. Eli jos kemiat ja ihastuminen on vaatimuksena suhteelle, on väärässä ohjelmassa.

      Miksi noita tunteita vaativia (yleensä naisia) sitten hakee ohjelmaan, vaikka tietävät ettei tule onnistumaan? Julkisuus.

      Miksi noita tunteita vaativia (yleensä naisia) sitten valitaan ohjelmaan, vaikka tiedetään ettei tule onnistumaan? Draama myy paremmin.

    • Anonyymi

      Aleksia käy kyllä vähän sääliksi, oli niin täysillä mukana eikä ainakaan ohjelmassa Riia näyttänyt mitenkään, ettei suhde toimisi. Toisella kasvoi vain tunteet ja toinen nautti tv:n tuomasta julkisuudesta, matkoista ja kaikesta kivasta.

    • Anonyymi

      Naisia on niin vaikeaa vaan miellyttää. Miehet lähtevät ohjelmaan tosissaan ja tunteella mukaan laittaen kaiken peliin. Voivat olla jopa yli oman mukavuusalueen ulkopuolella. Ja naiset vaan odottelee tunteiden heräämistä herkkänä. Siis mun kone ei nyt vaan lämpeä kerta kaikkiaan. Ehkä ne tunteet joskus heräävät kun vähän ootellaan. . Ehkä kymmenen vuoden päästä sitten.

    • Anonyymi

      Odota sinä neitonen niitä tunteiden heräämistä ihan rauhassa niin mä lähden mun kavereiden kanssa juomaan kylmää olutta ja odottelen samalla, että mun kalu alkaa seisoa. Heippa.

    • Anonyymi

      Mitä nämäkin puivat tuolla suhdettaan kaikenaikaa!

    • Anonyymi

      Suomalainen nainen on sellainen prinsessa, että mitään ei tarvitse tehdä rakastuakseen vaan miehen on tehtävä kaikki. Ja mielellään jotain jännää ja erilaista mitä muut miehet ei ole. Sitä se tasa-arvo teettää. Kun olet kohtelias ja näytät naiselle että todella haluan sinut. Saat pitkän vaatimuslistan asioista jota sinun täytyy olla. Kiitos ei. Ole sitten yksinäsi vaan.

      • Anonyymi

        Ei nyt auta yleistää. Tosin tuossa ohjelmassa kaksi nirppanokkaa joille siunaantu kaksi tavis miestä tiesi jo heti alkuun, että jatkoa ei tule. Myötähäpeää oli seurata koko kausi, kun tiesi että ero tulee. Seksuaalinen markkina-arvo toimii kuin sveitsiläinen kello tuollaisissa tapauksissa. Kaulatatuoitu jykeväleukainen alfauros mielummin rikos tuomioilla, niin riiat sunmuut olisi olleet helisemässä.
        Raati valitsi liian nuoret akat, mutta ymmärrän formaatin. Yhdessäolo ja rakastuminen ei myy, vaan konfliktit ja riidat joten siksi on maailman helpoin valita päälle parikymppinen pissis ja vastaava pulleaposkinen kaveripoika remppamahalla niin draama on valmis, kun yllättäen "ei ole kemiaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt auta yleistää. Tosin tuossa ohjelmassa kaksi nirppanokkaa joille siunaantu kaksi tavis miestä tiesi jo heti alkuun, että jatkoa ei tule. Myötähäpeää oli seurata koko kausi, kun tiesi että ero tulee. Seksuaalinen markkina-arvo toimii kuin sveitsiläinen kello tuollaisissa tapauksissa. Kaulatatuoitu jykeväleukainen alfauros mielummin rikos tuomioilla, niin riiat sunmuut olisi olleet helisemässä.
        Raati valitsi liian nuoret akat, mutta ymmärrän formaatin. Yhdessäolo ja rakastuminen ei myy, vaan konfliktit ja riidat joten siksi on maailman helpoin valita päälle parikymppinen pissis ja vastaava pulleaposkinen kaveripoika remppamahalla niin draama on valmis, kun yllättäen "ei ole kemiaa".

        Just noin. Ei ne asiantuntijat ole niin tumpeloita, että vahingossa tekisi noin huonoja matcheja. Tuottaja varmaan ohjeistanut, että tehkää 1 hyvä pari ja ottakaa 2 nirppanokkaa niin saadaan sopivasti onnellinen loppu ja konflikteja pitkin matkaa.


    • Anonyymi

      Minua miehenä jopa vähän ärsyttää jos minua sanotaan kiltiksi ja tavalliseksi. Se jos olen ystävällinen muille ei tee minusta nössö kilttiä. Tavallinenkin on nimittelyä ja alistava kommentti. Luulen, että juuri näillä tavallisilla miehillä on useasti vähän enemmän munaa kun monella muulla jännämiehellä. Tämä sitten taas kertoo paljon Suomalaisten naisten tasosta.

    • Anonyymi

      Ei siitä mitää tule, jos ihminen ei edes tiedä mitä oikeasti haluaa.

    • Anonyymi

      ai riikka purra on eronnut voi ei :(

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe