Leijonat torilla Ilmajoella

Anonyymi-ap

Leijonat torilla Ilmajoella, keräyksen tuotto Ukrainaan.
Entäs sen jälkeen , kun Venäjä on vallannut Ukrainan?
Kerätäänkö Palestiinaan vai Suomeen ?

16

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. En todellakaan tiedä, usko nyt jo!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ne mitää valloota,tuhat työikäästä poistuu rivistä joka päivä ja kaikki kynnelle kykenevät valmistaa aseita ja ammuksia,ei se oo rajaton sietokyky heilläkään,autoteollisuus ja moni muu jumittaa tai sitte joudutaan ostamaan Kiinasta,ja nehän osaa pyytää ku on markkinarako

• Anonyymi

Jos väkeä on 170 miljoonaa, ei aivan heti lopu. Ranskalaiset 1milj sotilasta ja sakemannet 3-5 milj sotilasta kävivät jo kokeilemassa. Ranskassa ja Saksassa kävivät venäläiset pääkaupungissa vaihtamassa johtajan.

• Anonyymi

Hyvähän se on että Leijonat kerää myös, persuthan sinne on jo lähettäneet vaikka ja mitä.

• Anonyymi

No annetaan vaan afrikan kehitys apuun niinkuin tähänkin asti🤣🤣ja ketkäs ne avustukset siel taskuihinsa käärii🤔🤔no en tiä oisko veli venäläiset ja kiinalaiset🤣🤣helou!!!herätyys🤣🤣visasta sakkia🤣🤣mut hys hys!!ei tästä saa puhua🤣🤣

• Anonyymi

Tutkimuksen mukaan paljon hymiöitä käyttävät henkilöt ovat heikkoja itsetunnoltaan ja epävarmoja ihmisiä.

• Anonyymi

No laitappas sitten linkki kyseiseen 'tutkimukseen"ja tutkimus tuloksiin?!kiitos taas näit!possujokisten juttui "olemme kokoustaneet"ja kun pyytää asiakirjoja!ei kuulu ei näy! Urpo!

• Anonyymi

Empä oo kuullutkaan ,toki en tiedä edes mistä nuota hömiöötö saa tänne,Buumeri ku oon

• Anonyymi

Torijuhlaan,ihan hyvä meininki,kaunis sää ja väkeä paljon,näki tuttuja,Pekka juonsi huumorilla ja muutenkin hyvin.Ehkä tuo huutokauppa on silti turha,toki silläkin rahaa kertyy,mutta tilaisuus venyi,kun väki odotti arvontaa.SRK.n toivotus hyvä,jopa Juhan pyöreä puhe ok,toki mitäänsanomaton,,eipä ny toki Persuulla lupaa keulia,Riikka suuttuu ku tilanne herkkä.
      Järjestäjille kiitos,makkarakki oli lämpöösiä;)

• Anonyymi

Juhan puheesta ei saanut kunnolla selvää, oliko juonut simaa liikaa

• Anonyymi

Juha on työläisten ja työttömien viholinen jolle ei vapun vietto kuuluisi ensinnäkään. Vakuutusyhtö voisi laittaa etsivän perään tarkkailemaan miten pystyy sairaseläkkeellä jatkuvasti rempata autoja.

• Anonyymi

Kehuskelihan tuo Amerikanmatkallaan jonka puolustusvaliokunta järjesti.Paras anti oli kun pääsi käymään Lauri Törnin haudalla.Oli hänen pyynnöstään lisätty ohjelmaan.
        Toinen matka oli Irlantiin,näin sitä matkustetaan.

• Anonyymi

Mutta junalla ei pysty.Pitää Volsulla jotta saa km korvauksen,onpa edes siinä kärjes

• Anonyymi

15 000 bensarahaa viime vuonna,kelpaisi mullekki.Sitäpaitsi junassa netin sun muut että pystyy samalla tekemään työasioita,jos osaa vaan käyttää kannettavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe