Leijonat torilla Ilmajoella, keräyksen tuotto Ukrainaan.
Entäs sen jälkeen , kun Venäjä on vallannut Ukrainan?
Kerätäänkö Palestiinaan vai Suomeen ?
Leijonat torilla Ilmajoella
16
477
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. En todellakaan tiedä, usko nyt jo!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ne mitää valloota,tuhat työikäästä poistuu rivistä joka päivä ja kaikki kynnelle kykenevät valmistaa aseita ja ammuksia,ei se oo rajaton sietokyky heilläkään,autoteollisuus ja moni muu jumittaa tai sitte joudutaan ostamaan Kiinasta,ja nehän osaa pyytää ku on markkinarako
- Anonyymi
Jos väkeä on 170 miljoonaa, ei aivan heti lopu. Ranskalaiset 1milj sotilasta ja sakemannet 3-5 milj sotilasta kävivät jo kokeilemassa. Ranskassa ja Saksassa kävivät venäläiset pääkaupungissa vaihtamassa johtajan.
- Anonyymi
Hyvähän se on että Leijonat kerää myös, persuthan sinne on jo lähettäneet vaikka ja mitä.
- Anonyymi
No annetaan vaan afrikan kehitys apuun niinkuin tähänkin asti🤣🤣ja ketkäs ne avustukset siel taskuihinsa käärii🤔🤔no en tiä oisko veli venäläiset ja kiinalaiset🤣🤣helou!!!herätyys🤣🤣visasta sakkia🤣🤣mut hys hys!!ei tästä saa puhua🤣🤣
- Anonyymi
Tutkimuksen mukaan paljon hymiöitä käyttävät henkilöt ovat heikkoja itsetunnoltaan ja epävarmoja ihmisiä.
- Anonyymi
No laitappas sitten linkki kyseiseen 'tutkimukseen"ja tutkimus tuloksiin?!kiitos taas näit!possujokisten juttui "olemme kokoustaneet"ja kun pyytää asiakirjoja!ei kuulu ei näy! Urpo!
- Anonyymi
Empä oo kuullutkaan ,toki en tiedä edes mistä nuota hömiöötö saa tänne,Buumeri ku oon
- Anonyymi
Torijuhlaan,ihan hyvä meininki,kaunis sää ja väkeä paljon,näki tuttuja,Pekka juonsi huumorilla ja muutenkin hyvin.Ehkä tuo huutokauppa on silti turha,toki silläkin rahaa kertyy,mutta tilaisuus venyi,kun väki odotti arvontaa.SRK.n toivotus hyvä,jopa Juhan pyöreä puhe ok,toki mitäänsanomaton,,eipä ny toki Persuulla lupaa keulia,Riikka suuttuu ku tilanne herkkä.
Järjestäjille kiitos,makkarakki oli lämpöösiä;) - Anonyymi
Juhan puheesta ei saanut kunnolla selvää, oliko juonut simaa liikaa
- Anonyymi
Juha on työläisten ja työttömien viholinen jolle ei vapun vietto kuuluisi ensinnäkään. Vakuutusyhtö voisi laittaa etsivän perään tarkkailemaan miten pystyy sairaseläkkeellä jatkuvasti rempata autoja.
- Anonyymi
Kehuskelihan tuo Amerikanmatkallaan jonka puolustusvaliokunta järjesti.Paras anti oli kun pääsi käymään Lauri Törnin haudalla.Oli hänen pyynnöstään lisätty ohjelmaan.
Toinen matka oli Irlantiin,näin sitä matkustetaan.
- Anonyymi
Mutta junalla ei pysty.Pitää Volsulla jotta saa km korvauksen,onpa edes siinä kärjes
- Anonyymi
15 000 bensarahaa viime vuonna,kelpaisi mullekki.Sitäpaitsi junassa netin sun muut että pystyy samalla tekemään työasioita,jos osaa vaan käyttää kannettavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559