Kelaetuudet

Anonyymi-ap

KOIVUKYLÄSSÄ ASUU NELJÄNLAPSEN ÄITI ISOT LAPSET KOULUSSA JA PIENET LAPSET PÄIVÄKODISSA UKKO TÖISSÄ AKKA MAKSAA PÄIVÄT PITKÄT KELA RAHOILLA KAIKKI MITÄ KELASTA IRTISSA JAKEHUU OIKEIN PIHAPIIRISSÄ ETTEI TARVII MENNÄ TÖIHIN KUN SAA NIIN HYVÄT TUET JA AUTOKIN ON HURSTELEE SOPPAILEMAAN RAHAA RIITTÄÄ KAIKKEEN KUN KELA MAKSAA MIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!

7

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunkeutujien kohdalla yksinhuoltaja on ammatti. Ja näille apinoille tuottava sellainen..

      • Anonyymi

        Isukki viettää paikassa joka yön vaikka ollaan virallisesti erottu. Vääräuskoisilta voi ottaa maksimäärän tukiaisia.


    • Anonyymi

      Aina joku vaan jaksaa näitä iänikuisia kaupunkilegendoja toistella…. Kai se jollain tapaa on hyödyksi kirjoittajan mielenterveydelle…

      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.

        14 vuotta vanha linkki, mutta totta on , että neljän perheen elättäminen Suomessa on ylivoimaista yhdelle miehelle, oli sitten kotoisin mistä hyvänsä. Moniavioisuudessa saattaa kuitenkin olla jotain hyviäkin puolia, kuten vaikkapa lastenhoidon järjestäminen perheiden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.

        Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
        No ei kai muuta voi odottaakaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
        No ei kai muuta voi odottaakaan…

        suvakki voi itse kuuklettaa vaikka somalien työssäkäynti. Tai älä sittenkään, siellä lukee että näiden haitakkeiden työssäkäynti% on noin 20. Se on sitten eri asia kuin työllisyystilasto joka on huikeat 45-50.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe