Kelaetuudet

Anonyymi-ap

KOIVUKYLÄSSÄ ASUU NELJÄNLAPSEN ÄITI ISOT LAPSET KOULUSSA JA PIENET LAPSET PÄIVÄKODISSA UKKO TÖISSÄ AKKA MAKSAA PÄIVÄT PITKÄT KELA RAHOILLA KAIKKI MITÄ KELASTA IRTISSA JAKEHUU OIKEIN PIHAPIIRISSÄ ETTEI TARVII MENNÄ TÖIHIN KUN SAA NIIN HYVÄT TUET JA AUTOKIN ON HURSTELEE SOPPAILEMAAN RAHAA RIITTÄÄ KAIKKEEN KUN KELA MAKSAA MIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!

7

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunkeutujien kohdalla yksinhuoltaja on ammatti. Ja näille apinoille tuottava sellainen..

      • Anonyymi

        Isukki viettää paikassa joka yön vaikka ollaan virallisesti erottu. Vääräuskoisilta voi ottaa maksimäärän tukiaisia.


    • Anonyymi

      Aina joku vaan jaksaa näitä iänikuisia kaupunkilegendoja toistella…. Kai se jollain tapaa on hyödyksi kirjoittajan mielenterveydelle…

      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.

        14 vuotta vanha linkki, mutta totta on , että neljän perheen elättäminen Suomessa on ylivoimaista yhdelle miehelle, oli sitten kotoisin mistä hyvänsä. Moniavioisuudessa saattaa kuitenkin olla jotain hyviäkin puolia, kuten vaikkapa lastenhoidon järjestäminen perheiden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/a/3-5920865

        Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.

        Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
        No ei kai muuta voi odottaakaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
        No ei kai muuta voi odottaakaan…

        suvakki voi itse kuuklettaa vaikka somalien työssäkäynti. Tai älä sittenkään, siellä lukee että näiden haitakkeiden työssäkäynti% on noin 20. Se on sitten eri asia kuin työllisyystilasto joka on huikeat 45-50.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe