KOIVUKYLÄSSÄ ASUU NELJÄNLAPSEN ÄITI ISOT LAPSET KOULUSSA JA PIENET LAPSET PÄIVÄKODISSA UKKO TÖISSÄ AKKA MAKSAA PÄIVÄT PITKÄT KELA RAHOILLA KAIKKI MITÄ KELASTA IRTISSA JAKEHUU OIKEIN PIHAPIIRISSÄ ETTEI TARVII MENNÄ TÖIHIN KUN SAA NIIN HYVÄT TUET JA AUTOKIN ON HURSTELEE SOPPAILEMAAN RAHAA RIITTÄÄ KAIKKEEN KUN KELA MAKSAA MIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!
Kelaetuudet
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Tunkeutujien kohdalla yksinhuoltaja on ammatti. Ja näille apinoille tuottava sellainen..
- Anonyymi
Isukki viettää paikassa joka yön vaikka ollaan virallisesti erottu. Vääräuskoisilta voi ottaa maksimäärän tukiaisia.
- Anonyymi
Aina joku vaan jaksaa näitä iänikuisia kaupunkilegendoja toistella…. Kai se jollain tapaa on hyödyksi kirjoittajan mielenterveydelle…
- Anonyymi
https://yle.fi/a/3-5920865
Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/a/3-5920865
Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.14 vuotta vanha linkki, mutta totta on , että neljän perheen elättäminen Suomessa on ylivoimaista yhdelle miehelle, oli sitten kotoisin mistä hyvänsä. Moniavioisuudessa saattaa kuitenkin olla jotain hyviäkin puolia, kuten vaikkapa lastenhoidon järjestäminen perheiden kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/a/3-5920865
Suvakki voi ensin tutustua tosiasioihin ennen kuin alkaa väittämään. Tosin nämä luvut ja todellisuus niiden taustalla vaativat vähän reaalimaailman tajua. Ihme ettei tähän kusetukseen kukaan uskalla puuttua.Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
No ei kai muuta voi odottaakaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, ääripersu on kiinnostunut historiasta, kun sieltä kaivelee ikivanhoja tarinoita. Ja niitäkin vielä tulkitsee miten sattuu.
No ei kai muuta voi odottaakaan…suvakki voi itse kuuklettaa vaikka somalien työssäkäynti. Tai älä sittenkään, siellä lukee että näiden haitakkeiden työssäkäynti% on noin 20. Se on sitten eri asia kuin työllisyystilasto joka on huikeat 45-50.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514