Tule vain siihen ovipieleen nojailemaan jatkossakin. Mitä tästä vielä seuraa mene ja tiedä. En minä siitä pahoillaan ole, vaikka voi olla että saan vaan surua. Sitä minä pelkään että hajotat minut. Vuosiin en ole tuntenut mitään ketään kohtaan, viimeksi sydän särkyi ja matka jatkui kun näin tunsin. Sitä en halua kokea uudelleen. Ennen kuin mitään tapahtuu haluan tietää miten vakavasti olet pohtinut asiat, sen sinulta tulen kysymään, parempi olla vastaus valmiina.
Hymy jonka annat ei mene pois mielestä
14
929
Vastaukset
- Anonyymi
Mieluusti tulen siihen nojailemaan ja höpöttelemään. Pidän sinusta, senhän olen jo kertonutkin.
En ole minäkään vuosiin tuntenut näin...
Miksi särkisin sinut? En halua sinua satuttaa. Minua on sattunut, tiedän mitä tuska on.
Minä haluaisin vain rakastaa.
Mutta olen tietyllä tavalla aika vanhan aikainen ja se saattaa sinut yllättää.
No jaa...miksiköhän lähdin tähän vastaamaan. Kuinka todennäköistä olisi, että tässä keskustelimme juuri me...? Minkäkaiselle ihmisille aloitus oli- Anonyymi
Mukavalle herrasmiehelle pohjoisesta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Miehelle joka saattaa kyllä höpöttääkin.
- Anonyymi
Ovea pidemmälle en ole tullut.
- Anonyymi
Et jos ei ole ollut varsinaista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et jos ei ole ollut varsinaista asiaa.
Mikä ovenpieli kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ovenpieli kyseessä
Väliovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliovi
Tulee siis kotiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee siis kotiisi
Ei, on niitä väliovia muuallakin.
- Anonyymi
Ne rankkaa huonoksi ketkä ei ole sellaista koskaan jostain syystä nähny
- Anonyymi
Varo etten ota kädestä kiinni ja vedä sisälle. Ei muutakun housut allas lopun jo tiedätkin .....
- Anonyymi
Aloitus on naisen käsialaa ja noin nopeasta toiminnasta saa pikkuväännön alakertaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346