Hopeinen kuu luo merelle siltaa

kenossa

Olen käynyt Veikkauksen tietokoneiden lähteillä.
Veikkaus kusettaa Kenon pelaajia. Veikkaus ei kerro sitä, että arvonta perustuu ei onneen vaan laskennalliseen voitonjakoon! Eli ohjelmointiin.!

Joukkokanne vireille, kaikki pelaajat jotka ovat pelanneet Kenoa sen pelihistorianajan saavat rahansa takaisin. Veikkaus ei kertonut "onnen"pellin arvontakäsittelystään.

11

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kastella kulkijan

      Tästä olisi hyvä saada lisää tietoa. Olen itse epäillyt samaa koko ajan mutta milläpä todistat?

      Jos sinulla on todellista tietoa asiasta niin uskon erittäin monen olevan hyvin, hyvin kiinnostunut asiasta?

      Kenossahan ei tarvitsisi huijata koska se tuottaa joka tapauksessa pitäjälleen hirmuiset tulot. Monopolin omistajan ahneus ja omahyväisyys saattaa kuitenkin houkutella "pikku vilppiin".

      • Janne

        Kun vaan tosiaan pystys todistaa ton huijauksen niin kyl menis veikkauksel vellit housuun ja loppus toi rahan lypsäminen.!!!!


      • Kenopelaaja
        Janne kirjoitti:

        Kun vaan tosiaan pystys todistaa ton huijauksen niin kyl menis veikkauksel vellit housuun ja loppus toi rahan lypsäminen.!!!!

        Olen pelannut kenoa siitä lähtien, kun se tuli Veikkauksen peleihin (2002) ja useasti. Suurin voittoni on ollut kai 10e. Tässä hyvä esimerkki miten rivilleni yleensä käy.

        3.6.05 KENO-7 : 6, 9, 15, 16, 17, 23, 30

        3.6.05 Oikeat numerot:

        03 12 14 18 19 32 44 50 51 52
        53 54 55 56 57 58 62 63 68 69

        Että on hauskaa, 0 oikein jälleen, enköhän lopeta Kenon pelaamisen kokonaan.


      • KimmoJ-9
        Janne kirjoitti:

        Kun vaan tosiaan pystys todistaa ton huijauksen niin kyl menis veikkauksel vellit housuun ja loppus toi rahan lypsäminen.!!!!

        Kyllähän nuo pitkät peräkkäiset numerosarjat jo sen laskennallisuuden paljastaa... On niitä ollut aikaisemminkin. Ohjelma arpoo peräkkäisiä numeroita kun kyseisellä rivillä veikkaus saa parhaimman katteen...
        Ps. Miettikääpä sitä miksi Keno-rivin julkituominen myöhästyy aina silloin tällöin......TV:n Keno arvontahan ei ole suora lähetys...


      • Kake_ra
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Kyllähän nuo pitkät peräkkäiset numerosarjat jo sen laskennallisuuden paljastaa... On niitä ollut aikaisemminkin. Ohjelma arpoo peräkkäisiä numeroita kun kyseisellä rivillä veikkaus saa parhaimman katteen...
        Ps. Miettikääpä sitä miksi Keno-rivin julkituominen myöhästyy aina silloin tällöin......TV:n Keno arvontahan ei ole suora lähetys...

        Joo mulderi ja scully paikalle selvittämään.

        Vaikka veikkaus voittaisi huijaamattakin todennäköisyyden mukaan, on niillä ihan varmasti salaliitto!

        Siellä veikkauksella on varmaan Elvis tehnyt huijausohjelman, sehän elää vielä! Eikä ne amerikkalaiset kuussa käyneet!


      • KimmoJ-9
        Kake_ra kirjoitti:

        Joo mulderi ja scully paikalle selvittämään.

        Vaikka veikkaus voittaisi huijaamattakin todennäköisyyden mukaan, on niillä ihan varmasti salaliitto!

        Siellä veikkauksella on varmaan Elvis tehnyt huijausohjelman, sehän elää vielä! Eikä ne amerikkalaiset kuussa käyneet!

        ...Niin väkisinkin tulee aina silloin tällöin sarjoja, mut niitä esiintymiskertoja pystyy peittämään...


      • Kake_ra
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Niin väkisinkin tulee aina silloin tällöin sarjoja, mut niitä esiintymiskertoja pystyy peittämään...

        "jos ohjelma laskee, ...Niin väkisinkin tulee aina silloin tällöin sarjoja, mut niitä esiintymiskertoja pystyy peittämään... "

        Mitä tuo tarkoittaa?? Mitä sarjoja ja miten niitä peitellään? Ihan sama, arvotaanko numerot koneella, palloilla, tai vaikka Aulis G. keksisi ne, kyllä siellä silti voi tulla "sarjoja".

        Voisit myös määritellä mitä tarkoitat "sarjalla". Onko 10 sarja? Entä 10,11? entä 10, 11, 12? 10, 11, 12, 13? jne. Entä 1, 3, 12, 48? Vai mikä? Onko se sinun "mutu-sarjasi", jonka näkee jo otsalla?

        -K


      • KimmoJ-9
        Kake_ra kirjoitti:

        "jos ohjelma laskee, ...Niin väkisinkin tulee aina silloin tällöin sarjoja, mut niitä esiintymiskertoja pystyy peittämään... "

        Mitä tuo tarkoittaa?? Mitä sarjoja ja miten niitä peitellään? Ihan sama, arvotaanko numerot koneella, palloilla, tai vaikka Aulis G. keksisi ne, kyllä siellä silti voi tulla "sarjoja".

        Voisit myös määritellä mitä tarkoitat "sarjalla". Onko 10 sarja? Entä 10,11? entä 10, 11, 12? 10, 11, 12, 13? jne. Entä 1, 3, 12, 48? Vai mikä? Onko se sinun "mutu-sarjasi", jonka näkee jo otsalla?

        -K

        Onhan se noloa, jos arvotaan liian paljon peräkkäisiä numeroita...Uusi arvonta ja numerot hajoaa...se ottaa aikaa...


      • Kake_ra
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Onhan se noloa, jos arvotaan liian paljon peräkkäisiä numeroita...Uusi arvonta ja numerot hajoaa...se ottaa aikaa...

        Tosi noloa, jos tulee peräkkäisiä sarjoja. Ei meinaa ulkona julkisilla paikoilla kehdata liikkua, niin noloa se on!

        Uusi arvonta, se ottaa aikaa. Mitäköhän aikaa se ottaa? Uskoisin, että 20 numeron arvontaan ei monta millisekuntia mene arvontakoneella.


      • KimmoJ-9
        Kake_ra kirjoitti:

        Tosi noloa, jos tulee peräkkäisiä sarjoja. Ei meinaa ulkona julkisilla paikoilla kehdata liikkua, niin noloa se on!

        Uusi arvonta, se ottaa aikaa. Mitäköhän aikaa se ottaa? Uskoisin, että 20 numeron arvontaan ei monta millisekuntia mene arvontakoneella.

        ...Mut, jos se arvontakone tykittää kokoajan vaan sarjaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe