Suomessa avoimesta yhteiskunnastamme nauttivat venäläiset ja suomalaiset putinin "hyödylliset idiootit" ovat valittaneet korkeimpaan oikeuteen rajojemme sulkemisesta. He kun eivät suostu matkustamaan viron kautta venäjälle! Kuinka röyhkeitä nämä maamme hyvinvoinnissa loisivat hyväksikäyttäjät ovatkaan. Kaksoiskansalaisuus on poistettava. Toivottavasti tämä luopioiden lauma saa korvattavaksi edes oikeudenkäyntikulut. Ei suomalaiset veronmaksajat halua maksaa näiden marisijoiden päähänpistoja. Paras ratkaisu olisi vähentää minimiin näiden venäläisten kaksoiskansalaisten ja muiden putinistien määrää Suomessa. Esimerkkinä hämmästyttävä mielenosoitus eduskuntatalon edessä!
Ongelmat ovat selvästi lisääntyneet ja tulevat lisääntymään...
Suomi ja venäläiset kaksoiskansalaiset Suomessa
Anonyymi-ap
6
184
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksoiskansalaiset ovat ryssii kun rajan taakse menee ei ole paluuta takaisin
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18190338C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
russakat pois Suomesta.
- Anonyymi
Oikea osoite valituksille on Venäjä ja siellä lähemmin itse Putte.
- Anonyymi
Ihmetyttää kyllä miksi ne asuvat Suomessa vaikka Venäjä on putinistien mukaan lähes paratiisi. Epäloogista 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249