onko täällä joku mielipide suodadin. Presidedtti Sauli Niinistö.?

Anonyymi-ap

Kirjoitin kommentin jokavuotisen Sauli Niinistö leipäjonot ja avustustyö. Muistutin Valtionvarain ministeri ja sitten Presidentti NIINISTÖN KOMMENTEJA LEIPÄJONOISTA. Kaipa se SALE NYT NÄKEE NÄLKÄÄ JA KEHUU HURSTIEN TYÖTÄ JOO MUTTA MUISTAKAA MITEN ENNEN KUIN PRESIDENTTI.?

8

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä jos opettelisitte itse pitämään aikuisten lailla huolta asioistanne ettet tarvitse presidenttiä syöttämään lusikalla ja pyyhkimään pyllyn.

      • Anonyymi

        Kuule, jos ei ole syötävää, ei presidenttikään pysty lusikalla syöttämään.

        Sale oli kokoomuksen puoluejohtajana neuvottelemassa Lipposen 1. ja 2. hallituksen leikkauksista ja pääsi niitä konkreettisesti toteuttamaan valtiovarainministerinä 1996-2003.

        Sellaista viikatteen jälkeä ei ole nähty ennen eikä jälkeenkään. Stubb/Sipiläkin jäi hieman jälkeen. Luonteessa täytyy olla vahvasti sadistisia piirteitä, että sellaista pystyy tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, jos ei ole syötävää, ei presidenttikään pysty lusikalla syöttämään.

        Sale oli kokoomuksen puoluejohtajana neuvottelemassa Lipposen 1. ja 2. hallituksen leikkauksista ja pääsi niitä konkreettisesti toteuttamaan valtiovarainministerinä 1996-2003.

        Sellaista viikatteen jälkeä ei ole nähty ennen eikä jälkeenkään. Stubb/Sipiläkin jäi hieman jälkeen. Luonteessa täytyy olla vahvasti sadistisia piirteitä, että sellaista pystyy tekemään.

        Stubb ei ihan ehtinyt kahdessa vuodessa samaan kuin Niinistö ja Lipponen, kun sai potkut.

        Stubb ehti silti kannattamaan esim. Nord Stream -kaasuputkea, Fennovoimaa ja ajoi Rehnin kanssa voimalla ja painostuksella Rosatom-ydinvoimalan rakentamista Suomeen.
        - Sehän on vain energiaa. Muu on russofobiaa.


    • Anonyymi

      minä olen itse pyyhkinyt perseeni itse siitä lähtie kuin äitini sanoi polven korkuisena koti talommeulko paskahuussissa ... tee näin se meidän läänin valtalehti oli paperi sanoi, että tästä tulee pehmeämpää kun rypyttää.
      Sauli Niinistö on vastuussa, että moni pienyrittäjä joutui leipä jonoihin ja asumaan jopa veneen tai teltan alla. Sanoi aikoinaan nämä leipäjonot pitää lakkautta ,kun ihmiset tykkää jonottaa jos jotain ilmaisesi saa.??? Mitä VITTUA Siellä käy nykyään moni köyhä vähävarainen ilman, että olisi alkoholisti tai narkki.

    • Anonyymi

      No kiitos myötä näkemisestä ,. Sanotaan Lipponen ja Niinistö olivat hirviöitä jotka sai talouden raiteilleen. Joo oli rahaa ei velkaa tuli kataisen ym. Hallituksia jotka sössi a
      siat päin persettä ja nyt ei ole rahaa ja kaikki ei ole Marinin Hallituksen syytä oli tupla tai tripla kriisi ja jopa kokoomuksen petterinOrpo määki Ravintolat ja paljon muuta tulee konkurssi ja paljon työttömiä jotta pitää tukea saADA. Näin kävi säästettiin monta konkurssia ja työtöntä mikä on palkka nyt Kokoomus ja PERUS-SUOMALAISET Syyttää Marinin Hallituksen Virheitä JOITA OLIVAT ITSE HYVÄKSYMÄSSÄ VAALEIJIN ASTI. Perkele olisi kai pitänyt kaiken syöksyä kai oltaisiin kaikki melkein kaikki paska jamassa. ja velat on hoidedtava muttei aina köyhien kustannuksella kuten ennen ja kenenkään tuloja pienentämällä ei tule työllisi eikä työssä käyviä vaan SOSKUN NYT LEIKATTU JONO PITENEE.

    • Anonyymi

      no tämä täsr´tä sanon en oole kommunisti enkä sano mulla on tää hakaristi jonka toiset mun rintaan pisti,=???? Olen secPerkeleen SUVAKKI Joka Ajattelee laajasti ja Ei heti TUOMION KELLOT SOI.

    • Anonyymi

      No valitkaa Stub saatte kaikkien kaverin. haavisto mies diblomatian takaa mutta eihän naismainen en ole pride ihminen mutta suvaitsen erillaisuutta, renh ok. kunhan ei pyydedä turkkia tai ukrainaa serbiata tai kosovoa EU.- jäseneksi kas, kun niissä vanhoissakin on kysymysmerkkejä, Aaltola Sota tietäjä jossakin hyvä mutta toisessaan tavattoman Naivi ei tätä ja jono jatkuu ei tätä j.halla-aho urpilaine hjallis, li anderson ja minä sano EN ÄÄNESTÄ KETÄÄN NÄISTÄ.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe