on sään ja ilmaston kestävä , Suomen pitää olla turvallinenen, suomalaiset Suomessa ovat aina etusijalla, muualla maan tavan mukaan jne.
Kukahan se voisi olla. tietenkin Jussi-Halla-aho.
Meridän ei tarvitse nuolla ketään ei Saksan, ei Ransakan persettä vaan luottaa ystäviimmem USA ja Britannia ja niihinkin varauksin. Suomen on turha kuvietella muiden valtioiden "solidaarisuuteen" sen pitempää aikaan kuin pieru haju haihtuu huoneesta.
Hslla-aho tuntee realiteetit ja faktat. Tosin ei kaikkea, kuten sitä, että Putinin syrjäyttämien ei muuttaisi Venäjän politiikaa. Olen eri mieltä. Jos Putinista aika vaihtuu, seuraavalla johtajalla menee oma aikansa meittiä mitä tehdää tai olal tekemättä. Halla-aho ei ole Soini, eikä voi päätelläoman logiikkansa mukaan niin, että Soinin jälkeen tulee uusi Halla-aho Soinij ja hän jälkeensä uusi Soini- Halla-aho- Purra. Eihän se niin mene vaan muutos merkitsee muutosta myös perusajattelussa. Niin myös tapahtuu Venäjällä.
Onhan meillä yksi ehdokas, joka on aina Suomen ja suomalsiten puolella, ei säikähdä arvostelusta.
Anonyymi-ap
2
104
Vastaukset
- Anonyymi
Totta turiset. Tässä H-A varoittaa valitsemasta presidenttiä, joka ei ole Suomen asialla:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-aho-kritisoi-kilpakumppaneitaan-mielestani-tallainen-henkilo-ei-ole-suomen-asialla-vaan-han-on-jollakin-muulla-asialla/8848404#gs.2bo7lr - Anonyymi
Ainahan minä totta turisen. Ei ole mitään syytä ja vielä vähemmän järkeä kirjoitella puuta heinää, kun ei muistaisi sitä mitä sanoi eilen. Totuus on ainoa oikea tie päämäärään,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403586- 743363
- 1123010
- 1452727
- 1582144
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201988Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281866- 401609
- 621193
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261095