Koska turvaa Herraansa.
Silloin häneltä EI MITÄÄN PUUTU.
Uskonelämä toki on taistelua,mutta EI KOSKAAN PIENINTÄKÄÄN HÄVIÖTÄ.
Todellinen uskovainen KOHTAA AINOASTAAN VOITTOJA.Hallelujaa.
"Viisauden Tie On Turvallisin,jumalattomien poluille älä lähde".
Mooses kasvoi Voitosta Voittoon,hänestä,entisestä hemmotellusta "prinssistä" kasvoi erätaitoinen mies,joka kesti kylmyyttä,hellettä,sekä nälkää ja janoa.
Vaan ei hän milloinkaan hävinnyt.
Kun sinä rukoilet,saat voittoja.
"Jos vVisaasti elät,hyödyt Viisaudestasi itse.
Jos holtittomasti elät,holtittomasta elämästäsi kärsit itse".
Rukoile,vie täydet kymmenykset Jumalasi Varastohuoneeseensa.
Koettele Häntä tällä tavoin.
Et voi voittaa Jumalaasi antamisessa.
Rukoileva kristitty saa aina Voittoja Kristuksessa.
54
336
Vastaukset
- Anonyymi
Sekakäyttö tosin näkyy myös uskossa.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä : kuljemme uskossa voitosta voittohon. Tästä voisin pitää raamattutunnin. Ei täällä. Jeesus on ylösnoussut. Kuljen ainakin jotenkin Elian, Elisan hengessä ja voimassa. En ole mato matkamies maa, pyydellen olemassaoloani anteeksi. En edes kuolinvuoteella. Det är allt sant.
- Anonyymi
Jobi oli koiran kirppu ja maanmato
samoin Daavid!
älä ole samaa mieltä aloittajan kanssa vaan tutki ja ole samaa mieltä Jumalan kanssa!
Kun jokaiselle tulee se viikate-mies eli kuolema vierelle kyllä se avaa suun anomaan! - Anonyymi
Elia Elisa ajalta ENNEN Jeesusta ja varastetut vaatteet tavarat huijatut. Hyi helvetti mikä eksytys. Omavanhurskaus haisee kun sisältö on täynnä ryöstöä.
- Anonyymi
Et ole kaukana Jumalasta,mielipiteesi perusteella.
- Anonyymi
Toivotan menestystä, suuria voittoja kaikille vilpittömille uskoville v. 2024. 3. Joh. 2. Sieltä se vaan löytyy.
- Anonyymi
niin vähään on uskova tyytyväinen, pelkkään mielikuvaan "onnesta", vaan liekö tuo pilvien päällä eläminen onnea lainkaan. liekö jumalan majatalossa huoneessa makaaminen sen parempaa kuin maailmassa eläminen? liekö sinkku miehen paras paikka jeesuksen morsiammena vai sittenkin maailmassa oikean kumppanin kainalossa?
kannattaako noita ongelmia kuiskata tyhjyyteen? kun eine sillä korjaannu. - Anonyymi
"Rukoileva kristitty saa aina Voittoja Kristuksessa."
Tietysti.
Tuli heti mieleen, Korintin seurakunta, jossa KAIKKI armolahjat toimivat.
toki Paavali sanoo muutakin, joten lukekaa.
Jobi sai suuria voittoja? lopulta.
Elia sai suuria voittoja? lopulta.
Jeremia sai suuria voittoja? lopulta.
ja Paavali sai suuria voittoja? lopulta.
Joten, vaikka on "satoja" Herran lupauksia, että KAIKKI saavat vastausken niin se ei kuitenkaan ole niin.
ainakaan edellä mainittujen henkilköiden kohdalla.
TÄMÄ on tätä HELLuntai uskoa, että me menemme tansien sisälle ja mikään paha ei kohtaa meitä!
ei vaan me olemme, kuten on Kirjoitettu, MONEN AHDISTUKSEN KAUTTA, monet sitten tapettuina ja pahoinpideltynä.
Mieti, Intian ja arabi maiden ja varsinkin kiinan uskovia.
ovatko he kaikki nyt sitten voittaneet kaiken!
TOKI mutta ei tässä elämässä!
aina te eksytty ja eksytätte!
AINA!- Anonyymi
Paavali sai PISTIMEN lihaansa,
"Siksi olen saanut ruumiiseeni pistävän piikin , jotten YLPISTYISI." 2 Kor: 12: 7
ketjun otsikko myös vaikuttaa YLPEILEVÄLTÄ , > "saamme voittoja . . .. - Anonyymi
Todellinen uskovainen SAA AINA PELKÄSTÄÄN VOITTOJA.
Tosiuskovaista näyttelevä,kohtalonsa nurkuja SAA AINA ANSAITSEMANSA SELKÄSAUNAN JUMALALTAMME.
Herramme Sanoo Sanassaan:
-"Mihin teitä vielä On Lyötävä,kun te yhä edelleenkin pilkkaatte"? - Anonyymi
Noi on kaikki kuollut. Olette nyt kuolleiden kirjassa .
- Anonyymi
"Mooses kasvoi Voitosta Voittoon,hänestä,entisestä hemmotellusta "prinssistä" kasvoi erätaitoinen mies,joka kesti kylmyyttä,hellettä,sekä nälkää ja janoa.
Vaan ei hän milloinkaan hävinnyt."
Mooses sitten ei ollut todellinen uskovainen eikä saanut voittoja?
Paras lahja ja voitto jäi saamatta:
5. Moos. 32:
52 Niin, sinä saat katsella sitä maata matkan päästä, mutta sinne sinä et pääse, siihen maahan, jonka minä annan israelilaisille."
5. Moos. 34:
4 Ja Herra sanoi hänelle: "Tämä on se maa, jonka minä valalla vannoen olen luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, sanoen: 'Sinun jälkeläisillesi minä annan sen'. Minä olen nyt antanut sinun omin silmin nähdä sen, mutta sinne sinä et mene."
Joten MOOSES taistelee, rukoilee ja anoo, mutta ei saa!
5. Moos. 3:
23 Ja silloin minä anoin Herralta armoa sanoen:
24 'Herra, Herra, sinä olet alkanut näyttää palvelijallesi valtasuuruuttasi ja väkevää kättäsi; sillä kuka on se jumala taivaassa tai maassa, joka voi tehdä sellaisia töitä ja niin voimallisia tekoja kuin sinä?
25 Niin salli minun nyt mennä katsomaan sitä hyvää maata, joka on tuolla puolella Jordanin, tuota ihanaa vuoristoa ja Libanonia.'
26 Mutta Herra oli julmistunut minuun teidän tähtenne eikä kuullut minua, vaan sanoi minulle: 'Riittää! Älä puhu minulle enempää tästä asiasta.
27 Nouse Pisgan huipulle ja kohota katseesi länteen ja pohjoiseen, etelään ja itään ja katsele silmilläsi; sillä tämän Jordanin yli sinä et mene.
Joten eikö Mooses uskonut?
ei ollut oikea uskova?
aina te eksytte!
AINA!
Miksi?
Herran varoitus:
Matt. 22:
29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Joten LUE, itse Jumalan Sanaa ja opi, se mitä yleensä HELLuntai kokouksissa, HUOM en laittanut Herran huoneessa tai en laittanut, Seurakunnassa , vaan mitä lie yleisä kokouksia, joissa on seka sorto ja kaaos,
siell' yleensä opetettaan yhden jakee perusteella eikä, mukamas 'opettaja' edes tunne Kirjoituksia.
sokeita jotka taluttavat sokeita.
JOTEN LUE ITSE JUMALAN SANAA!
älälä kuuntele HELL-saarnoja.- Anonyymi
En kuuntele,kuuntelen Pyhän Hengen Ääntä.
Mooses VOITTI.
Hän oli kuollessaan jo yli satavuotias ja näki luvatun maan vuorelta,välittömästi melkein heti tämän jälkeen,vieläkin paremman maan.
Mooses lähti Iäisyyteemme. - Anonyymi
Kuollut Mooses niin judet teki kultavasikoita
- Anonyymi
"Todellinen uskovainen KOHTAA AINOASTAAN VOITTOJA.Hallelujaa."
Totta puhut, kuin Jobin ystävät:
Job 13:
4 Sillä te laastaroitte valheella, olette puoskareita kaikki tyynni.
7 Tahdotteko puolustaa Jumalaa väärällä puheella ja puhua vilppiä hänen puolestaan;
8 tahdotteko olla puolueellisia hänen hyväksensä tahi ajaa Jumalan asiaa?
Joten lue koko Jobin kirja ja OPI.
Joten tässä on Jobin voitto-laulu!
Job 7:
16 Olen kyllästynyt, en tahdo elää iankaiken; anna minun olla rauhassa, sillä tuulen henkäystä ovat minun päiväni.
aina te eksytte!
AINA!
Lukekaa Jumalan Sanaa ,alkaen nyt JOBISTA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Annamme sinun olla rauhassa,ellet kerran tahdo rukoilla.
- Anonyymi
"Rukoile,vie täydet kymmenykset Jumalasi Varastohuoneeseensa.
Koettele Häntä tällä tavoin."
EI Jumala ole pajasto, josta saa voittoja!
(Toki on mutta ei meidäm tahdomme mukaan)
eikä Paavali antanut kymmenyksiä ja vieläpä kolme kertaa eli 3x10%
Nyt mitä Paavali sanoo?
Fil. 4:
OLEN OPPINUT!
11 Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
12 Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
14 Kuitenkin teitte hyvin, kun otitte osaa minun ahdinkooni.
ja
2. Kor. 12:
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
KOLME KERTAA ja HERRA ei vastaa!
eikö Paavalilla ole uskoa! eikä ole oikea uskova, joka kulkee voitosta voittoo?
Toki Paavali kulki voitosta voittoo:
10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
tämä on se vanha tie!
ensiksi RISTI sitten kruunu, jos sen voisi saavuttaa:
Paavali ei ollut varma omasta pelastuksesta kuin vasta maali-viivalla!
Nyt Jumala on MEIDÄN HERRAMME ja me teemme mitä Jumala tahtoo tai itkemme ja teemme!
Jumala on se joka meitä johdattaa ja kädestä pitäen vie vaikeuksiin ja pelastaa meidät niistä.
ME itkemme jos saisimme, mitä on luvattu.
no sa,a se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
Kun kristittyä raiskataan ryöstetään hän nukkuu siitä nousee jatkaa matkaa sillä kristityt on Jeesuksen omia.
- Anonyymi
"Koettele Häntä tällä tavoin."
ÄLÄ KIUSAA, koettele Herraa!
Matt. 4:
7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
MIKÄ ON ASIA yhteys?
1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
2 Ja kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä.
3 Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".
4 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'."
5 Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
6 ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
7 Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
Heti on sanottu/kirjoitettu, kuka tätä tekee:
1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
JUMALA ON HENKI!
Joten
vaikka vetoaa Jumalan OMAA SANAA, se voi olla kiusausta eli koettelemista!
joten esim jos annat sinulle annetaa 30tai 100 kertaa takaisin!
eli anna 10 ja saa 1000 euroa!
Tosi on että on Kirjoitettu:
Mal. 3:
10 Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen, että minun huoneessani olisi ravintoa, ja siten koetelkaa minua, sanoo Herra Sebaot: totisesti minä avaan teille taivaan akkunat ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.
Tämä om totta ja tulee tapahtumaan. KUN
KUN
Sydän, ajatukset ja aivoitukset ovat OIKEAT ja olet rehellinen.
AHNEUS ei pääse taivaaseen!
1. Kor. 6:
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Joten tämä on kirjoitettu Korintin Seurakunnalle jossa KAIKKI armo-lahjat toimivat!
Mutta, sydän ei ollut oikea, eli ajatukset ja teot!
aina te eksytty ja eksyttätte!
AINA!- Anonyymi
HYVÄ KOHTA JUUDAS HYVÄ KOHTA SAATANA puhui Jumalan Pojalle psalmia 91 HYVÄ KOHTA ylistyksen johtaja saatana puhuu psalmeilla! Juudas.
- Anonyymi
Korinttolaiset hei teidän varkaat ei pelastu 1 kor 6
- Anonyymi
"Et voi voittaa Jumalaasi antamisessa."
ja loppu on täyttä alhetta!
Mitä me voimme antaa Jumalalle?
tarviiko Jumala meitä tai meidän lahjoja jotka Jumala on meille antanut!
Jos minulle tai sinula on jotain etkä ole saanut sen Jumalalta!
Joten lopeta se "opettaminen" olet ymmärtämätön tomppeli!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
Niin totuus kuolevan ihmisen on saatava kaikki luojalta ja palautettava varastetut.
- Anonyymi
Nykyuskovalla on myös taisteluita. Jos niitä ei ole, ollaan väärällä tiellä. Esim. Elia, Elisa, Daavid jne. Mutta nykyuskova kokee myös suuria voittoja kuten edellämainitut henkilöt. Elia, Elisa, Paavali herättivät kuolleita. Itse olen näynyt monen sairaan parantuvan jne. jne. Sanokoot kuka professori mitä tahansa. Totuus ei vain muutu.
- Anonyymi
David on kuollut nyt voit käydä haudalla Jerusalemissa
- Anonyymi
Yx Elisa oli prostituoitu oliko se voitto jostain ?
- Anonyymi
Paavali ei herättänyt kuolleita vaan pojassa joka putosi oli vielä sielu henki.
- Anonyymi
>>Uskonelämä toki on taistelua,mutta EI KOSKAAN PIENINTÄKÄÄN HÄVIÖTÄ.
Todellinen uskovainen KOHTAA AINOASTAAN VOITTOJA. Hallelujaa.<<
Tuo usko ei edusta rehellisyyttä. En tiedä mihin tai kehen (aavistus kyllä on) uskova on noin lihallisesti voitokas, mutta Jeesus Tietä tuo ei edusta, tästä olen varma.
Aito Jeesuksen seuraaja kohtaa myös tappioita. Näiden kolhujen syyt ovat monesti mm. ajoittainen epäusko, lihallisuus, lankeemukset, Jumala koettelee vanhurskaan uskoa...
Snl. 24:16 Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen, mutta jumalattomat suistuvat onnettomuuteen. (Snl = VT, Sananlaskut)
Kun siis joudut kiusauksiin ja lankeemuksiin, älä niistä masennu. Ei Jumala ole sinua hylännyt, vaan kouluttaa sinua, monien kolhujen kautta.
- "Vanhurskas lankeaa." Moni lihallinen epävanhurskas luottaa itseensä, eikä koskaan näe itsessään syntiä tai lankeemusta. Hän kuitenkin on langennut juuri tähän syntiinsä.
- "Mutta nousee jälleen." Vanhurskas huutaa Jumalan puoleen, rukoilee armoa, parannuksen mieltä sekä Pyhän Hengen Voimaa. Vanhurskas siis myös nousee. Joskus vanhurskas saattaa lankeemuksessaan juuttua epäuskoonsa, hän Luciferin "saarnoja" kuullessaan saattaa vajota entistä syvemmälle: "Katso nyt itseäsi. Eikö sinua hävetä? Noin sinä vain hylkäsit Jumalan tahdon, etkä voi enää pelastua. Jumala hylkäsi sinut. Voi, voi. Parempi, että ammut itsesi."
Älä usko tuota perkelettä. Äläkä ammu itseäsi. Hyväksy itsesi syntisenä, sillä tälle tosiasialle et mitään voi. Vastaa sille: "Siinä sanot totuuden, että olen syntinen ja olen hylännyt Jumalan sanan ja tahdon. Mutta siinä sinä Prkl valehtelet, että Jumala olisi minut hylännyt, enkä voisi pelastua. Sillä juuri tästä syystähän Jumala lähetti Poikansa maailmaan, pelastamaan - ei omavanhurskaita - vaan SYNTISIÄ! Jeesus on syntisten Vapahtaja, Pelastaja!
Vade retro, Prkl! Minä tahdon turvata vain Jeesukseen ja Hänen sovitustyöhönsä!" - Anonyymi
Niin uskova ampuu itseään jalkaan jos ei toimi kuten Jeesus kun saatana kiusasi Häntä vuorella ja näytti kaiken loiston mitä maailmassa on. Jos kumarrat minua, saat tämän kaiken. Jeesus ei tietenkään kumartanut eikä uskonut saatanan opetuksia.
- Anonyymi
No kun saatana ei omista mitään. Sehän on pahuuden henki ja demonien johtaja ylistyksen johtaja joka lankesi Juudas pois armosta. Varastelee vaan.
- Anonyymi
Koska Jeesus EI SUOSTUNUT KOMPROMISSEIHIN,Hän Oli Voittamaton.
Hän On Esikuvamme.
Kun vaeltaa nuhteettomasti,kohtaa ainoastaan Voittoja.
Vastoinkäymiset tulevat,kun ihminen ENSIN LANKEAA SYNTIN!!! - Anonyymi
Itse olen kohdannut pelkkiä voittoja,kuten Daavid.
- Anonyymi
Miten Saul sinua vainoaa tappaakseen kateudesta ? Oletko murhannut sotapäällikkösi ja naiset sen vaimon. Vai niin millaiset hautajaiset davidilla oli. Ainakin se yksi David on luineen Jerusalemin haudassa.
- Anonyymi
Jeesukselle tuli vastoinkäyminen siinä kun paransi sairaan sapattina ja fariseukset alkoivat tavoitella tappaakseen Hänet. Ja vastoinkäyminen realisoitui siinä että Hänet ristiinnaulittiin. Kaikki hänen vaatteensa jaettiin tuomitsijoiden kesken ja vietiin myös se kallein ihmisen omaisuus, henki.
Joskin koko uskon idea on uskoa siihen mitä tapahtui. Siihen ilosanomaan että Jeesus tosiaan ristillä sovitti meidän rikkomukset ja lain kirouksen. Ja niin meillä on voitollinen pääsy Jumalan valtakuntaan armon kautta Henkessä. Tosin armosta että se suuri voittopalkinto ei olisi kuin itsestäämme, vaan Jumalasta.
Sitä voittoa ei voi liiaksi korostaa ja kaikki muu on roskaa Paavalin sanoin. Ja kuka nyt roskaa korostaa.- Anonyymi
Toisaalta sapattina ei saa painaa ovikelloa laittaa hellaa päälle sytyttää valoja koska se on työtä.
- Anonyymi
Kristus EI KOKENUT vastoinkäymisiä.
Hän Meni vapaaehtoisesti Ristille.- Anonyymi
Ilman turhaan Juudas rabbeille myi Jeesuksen toisaalta juutalaiset ruoskitti Jeesuksen toisaalta rabbit tarjosi 30 hopea shekeliä oikeastaan ainoat joka katui pahuuttaan oli Juudas. Toinen ryöväri varas sentään tunnusti Jeesuksen messiaana. Jeesus oli myös vangittuna ennen ristiä syyttömänä siellä.
- Anonyymi
Siksi meillä On Elämä.
- Anonyymi
Siksi meillä on vapaus lain kirouksesta sekä älyttömästä uskonnollisuudesta.
Meitä ei sidota orjuuden ikeeseen kavalilla juonilla eikä petetyillä lupauksissa, vaan saamme Kristuksen aivan henkilökohtaiseksi vapahtajaksi ilman muiden luomaa painolastia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi meillä on vapaus lain kirouksesta sekä älyttömästä uskonnollisuudesta.
Meitä ei sidota orjuuden ikeeseen kavalilla juonilla eikä petetyillä lupauksissa, vaan saamme Kristuksen aivan henkilökohtaiseksi vapahtajaksi ilman muiden luomaa painolastia.Vapauttanut tuomioista
- Anonyymi
Minun uskonelämäni on lepoa. Oman epätäydellisyyden ymmärtämistä ja Kristuksen tuntemisessa kasvamista. Jumalan suuressa armossa lepäämistä. Luottamusta, että Hän pitää minusta kiinni silloinkin, kun en jaksa itse sormea nostaa.
- Anonyymi
Ihmisen pitää kuitenkin ahkeroida hyviä tekoja auttaa perhettään sukuaan ja koko kylää missä asuu.
- Anonyymi
Rukoileva Kristitty pyytää rukousvastauksia!
Kuten Paavali kertoo - ei kieltävä vastaus ole "rukousvastaus"
"olen jo kolmesti rukoillut" tämän asian puolesta ja vieläkään ei mitään vastausta ole tullut!
Taivaallinen Isämme kyllä kuulee kaikki pyyntömme ja tarpeemme kun rukoilemme, mutta ei halua antaa pyytämiämme rukousvastauksia!
Eli paljon jää kysyttävää siihen kun olemme perillä Taivaan Ilossa! - Anonyymi
Martti Parham-Olsen on tehnyt suurta hallaa Pohjolallemme,mutta Lalli turvasi helluntailaisuuden.
Kaikki on suhteellista ja riippuu sitä, mitä rukoilee.
- Anonyymi
Älkää kuunnelko nimimerkki "Henkeä", koska hän on tunnustuksellinen saatananpalvoja.
Asiasta on esitetty pitävät todisteet täällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18177859/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastonhoitaja-henri-hiljander
Perkeleen Temppeli ry on aktivoitunut ja alkanut levittää somessa kaikenlaista sontaa. Nimimerkki "Hengellä" on hillitön tarve vääristellä toisten sanomisia ja valehdella.
Hänen kommentteja ei kannata lukea eikä hänen kanssa ei kannata keskustella ollenkaan. Anonyymi kirjoitti:
Älkää kuunnelko nimimerkki "Henkeä", koska hän on tunnustuksellinen saatananpalvoja.
Asiasta on esitetty pitävät todisteet täällä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17992903/jeesuksen-synnittomyys---osa-3#comment-122835492
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18177859/perkeleen-temppeli-ryta-johtaa-kirjastonhoitaja-henri-hiljander
Perkeleen Temppeli ry on aktivoitunut ja alkanut levittää somessa kaikenlaista sontaa. Nimimerkki "Hengellä" on hillitön tarve vääristellä toisten sanomisia ja valehdella.
Hänen kommentteja ei kannata lukea eikä hänen kanssa ei kannata keskustella ollenkaan.Päivä olikin vähän hymytön, kunnes luin edellisen kommentin.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Päivä olikin vähän hymytön, kunnes luin edellisen kommentin.
Sinä naurat kuin piru. Siinä ei ole mitään yllättävää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä naurat kuin piru. Siinä ei ole mitään yllättävää.
Kun näet valon, saatat toivoa ettet olisi nähnyt.
- Anonyymi
Kristus On maailman Valo.
Pontsit aloittajalle osuvasta kärjistyksestä ja kritiikistä! Kyllä täältä monen ahdistuksen kautta mennään Jumalan valtakuntaan eikä tämä uskovan elämä maallisesti ole mikään helppo nakki. Toki se on asia joka on varmasti monelle pettymys.
- Anonyymi
helluntailaisuuden käännytys taktiikka , lupaavat lähes kuun taivaalta , kun vaan liityt heihin.
helluntailaisuus:
"He lupaavat näille vapautta , vaikka itse ovat turmeluksen orjia" 2 Piet: 2: 19
"lupaavat , - pelkkiä voittoja . ..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850