JUMALAN TAHTO

Anonyymi-ap

On Jumalan tahto, että evankeliumia julistetaan, sillä sana rististä on pelastukseksi jokaiselle, joka uskoo.

30

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa ainakaan ei juuri kukaan pääse sanomaan, että ”me ei tiedetty”.

      • Anonyymi

        Suomi on moneen kertaan evankelioitu satojen vuosien ajan. Onko kenties käynyt niin, että suomalaiset ovat jo turtuneet evankeliumin pelastussanomalle sen tuttuuden takia?


      • Anonyymi

        Se on totta.


    • Anonyymi

      Olemattomalla ei ole tahtoa.

      • Anonyymi

        Aivan. Mutta maailmankaikkeuden Luojalla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mutta maailmankaikkeuden Luojalla on.

        Ai niin, Allahilla!


    • Anonyymi

      Yksi, risti, kaksi!
      Markat miljoonaksi!
      Sellaista on usko ristiin.

      • Anonyymi

        Jumala voi siunata myös maanpäällistä elämää, mutta Jeesuksen ristin työ avaa häneen uskovalle ennen kaikkea iankaikkisen elämän.

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala voi siunata myös maanpäällistä elämää, mutta Jeesuksen ristin työ avaa häneen uskovalle ennen kaikkea iankaikkisen elämän.

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16

        Kyllä mielikuvitus taas lentää. "Taivaan pojan tulivat ja naivat maan tyttäriä". Joku muinaisjuutalainen on keksinyt kätevän jutun sille että jos alussa oli vain Eeva ja Aatami niin jatko oli hirveää sukurutsausta kun sisarukset naivat toisiaan. Siitä päästiin tällä keksinnöllä. Olisi voinut antaa Nobelin palkinnon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala voi siunata myös maanpäällistä elämää, mutta Jeesuksen ristin työ avaa häneen uskovalle ennen kaikkea iankaikkisen elämän.

        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
        Joh 3:16

        Mitä iankaikkisella elämällä tekee?
        Aika järjetöntä, jos se on Jumalan ylistämistä ikuisesti.
        Diktaattorit olisivat kateudesta vihretä.


    • Anonyymi

      Helppohan se on toisia käskeä mutta eipä pössö antanut homman suorittamiseksi edes kirjapainotaitoa enduromoposta nyt puhumattakaan.

      • Anonyymi

        Jumala antoi PELASTUKSEN. Pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ilman sitä olisimme kaikki tuhon omat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antoi PELASTUKSEN. Pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ilman sitä olisimme kaikki tuhon omat.

        Suomalaisille on oma Ukko Ylijumala, ei tarvita aasialaisia satuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala antoi PELASTUKSEN. Pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ilman sitä olisimme kaikki tuhon omat.

        Voi miten meidän kävisikään ilman pelastusta!


    • Anonyymi

      Apostolien saarnoissa totuus kerrottiin päin näköä :
      "Tämä Jeesus jonka TE ristiinnaulitsitte on noussut kuolleista ja Hänen nimensä kautta tämä 40 vuotta rampana ollut nyt kävelee. Kääntykää siis pois pahuudesstanne ja antakaa kastaa itsenne Jeesuksen Kristuksen nimeen".

      Silloin kerrottiin suoraan ratkaisu ja evankeliumi, kuinka pelastua.
      Mutta nykyään selitellään henkilökohtaisia historioita "kuinka Minä olin ja paha ja nyt olen pelastunut". Ei mainita paljoo Jeesuksesta.
      Se ei ole evankeliumia, jossa olisi voima pelastaa muita. Se on tarinaa omasta itsestä.

    • Anonyymi

      Juutalaisten jumala saa vapaasti tahtoa ihan mitä vaan. Ei vaikuta Eurooppaan millään lailla.

    • Anonyymi

      Eikös raamatun kirjoitukset ole syntyneet suuren innoituksen vallassa?
      Sitä sanotaan luovaksi kirjoittamiseksi. Siis mielikuvituksen tuottamaksi.
      Ei tällaisten luomusten Jumala voi tehdä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Jeesusta meidän on kuunneltava ja toteltava.

      Jeesus käski ensin kastamaan syntisen ihmisen omakseen, jotta ihmisestä ensin tulisi Jumalan lapsi, ja sitten vasta opetetaan käskyt.

      Ensin kaste kristityksi, sitten opetus, on Jeesuksen järjestys, johon hän delegoi oikeat opetuslapset viimeisellä Ylipäällikön päiväkäskyllä helatorstaina ennen taivaaseen nousemista.

      Kastekäsky, imperatiivi, käskymuotoinen.

      Matt.28:18-20
      "Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni 1) kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      ja 2) opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

    • Anonyymi

      Lahkolaiset on käännyttäjiä, jotka yrittää käännyttää kristityn oman lahkonsa maksavaksi jäseneksi.

      Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.

    • Anonyymi

      ”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
      1 Kor 1:18

      • Anonyymi

        Me siis julistamme Jeesusta herjoista ja vääristelyistä ja valheista ja väärinkäsityksistä huolimatta!
        Miksi?
        Koska Jeesus Kristus on iankaikkinen elämä, eikä hän tahdo, että kukaan joutuisi kadotukseen.


    • Anonyymi

      Paavalin mukaan Jumalan taho on kaikkien tuleminen totuuden tuntoon ja pelastuminen.
      Raamatusta saa myö sen käsityksen, että minkä Jumala tahtoo, sen Hän myös toteuttaa..

    • Anonyymi

      Niin me teemme seurakuntana Jumalan tahdon.

    • Paavo Väyrynen resitentiksi poikkeuslailla tämä on jumalan tahto.😇👍

      • Anonyymi

        Vae että sillä tavalla! Minusta Väeno Molone o paljo paremp miäs. Usot sie hemmo?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vae että sillä tavalla! Minusta Väeno Molone o paljo paremp miäs. Usot sie hemmo?

        Mummos on Väenö Molone.


      • Anonyymi
        Holokrates kirjoitti:

        Mummos on Väenö Molone.

        No eepä satu tuota olemaa.


    • Anonyymi

      2.Kor.5:
      18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
      19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
      20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
      21. Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
      6:1. Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.

    • Anonyymi

      Missä vietät iankaikkisuutesi, jos et hyväksy Jeesuksen suorittamaa lunastusta itsellesi. Kuoleman jälkeen meille kaikki on myöhäistä. Siksi valitse Jumalan Rakkaus ja Armo täällä eläessäsi.

      Jeesus on ainut tie meidän vapauttamiseksi meidän pahoista teoistamme.

      Tie, totuus ja elämä
      Joh. 14:
      1. "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.
      2. Minun Isäni kodissa on monta huonetta - enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
      3. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.
      4. Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen."
      5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?"
      6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
      7. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet."
      8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä."
      9. Jeesus vastasi:
      "Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: 'Anna meidän nähdä Isä'?
      10. Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan.
      11. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
      12. "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo,
      13. ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
      14. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.

    • Anonyymi

      Ei kyllä rasvatun papin kainalo ja sänky taivaassa kiinnosta tippaakaan.
      Eikä oma lammas haaremi taivaassa.
      Eikä jatkuva jumalan ylistys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe