On Jumalan tahto, että evankeliumia julistetaan, sillä sana rististä on pelastukseksi jokaiselle, joka uskoo.
JUMALAN TAHTO
35
379
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa ainakaan ei juuri kukaan pääse sanomaan, että ”me ei tiedetty”.
- Anonyymi
Suomi on moneen kertaan evankelioitu satojen vuosien ajan. Onko kenties käynyt niin, että suomalaiset ovat jo turtuneet evankeliumin pelastussanomalle sen tuttuuden takia?
- Anonyymi
Se on totta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18192552V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olemattomalla ei ole tahtoa.
- Anonyymi
Aivan. Mutta maailmankaikkeuden Luojalla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Mutta maailmankaikkeuden Luojalla on.
Ai niin, Allahilla!
- Anonyymi
Yksi, risti, kaksi!
Markat miljoonaksi!
Sellaista on usko ristiin.- Anonyymi
Jumala voi siunata myös maanpäällistä elämää, mutta Jeesuksen ristin työ avaa häneen uskovalle ennen kaikkea iankaikkisen elämän.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala voi siunata myös maanpäällistä elämää, mutta Jeesuksen ristin työ avaa häneen uskovalle ennen kaikkea iankaikkisen elämän.
”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”
Joh 3:16Kyllä mielikuvitus taas lentää. "Taivaan pojan tulivat ja naivat maan tyttäriä". Joku muinaisjuutalainen on keksinyt kätevän jutun sille että jos alussa oli vain Eeva ja Aatami niin jatko oli hirveää sukurutsausta kun sisarukset naivat toisiaan. Siitä päästiin tällä keksinnöllä. Olisi voinut antaa Nobelin palkinnon .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh 3:16Mitä iankaikkisella elämällä tekee?
Aika järjetöntä, jos se on Jumalan ylistämistä ikuisesti.
Diktaattorit olisivat kateudesta vihretä.
- Anonyymi
Helppohan se on toisia käskeä mutta eipä pössö antanut homman suorittamiseksi edes kirjapainotaitoa enduromoposta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Jumala antoi PELASTUKSEN. Pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ilman sitä olisimme kaikki tuhon omat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala antoi PELASTUKSEN. Pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ilman sitä olisimme kaikki tuhon omat.
Suomalaisille on oma Ukko Ylijumala, ei tarvita aasialaisia satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten meidän kävisikään ilman pelastusta!
- Anonyymi
Apostolien saarnoissa totuus kerrottiin päin näköä :
"Tämä Jeesus jonka TE ristiinnaulitsitte on noussut kuolleista ja Hänen nimensä kautta tämä 40 vuotta rampana ollut nyt kävelee. Kääntykää siis pois pahuudesstanne ja antakaa kastaa itsenne Jeesuksen Kristuksen nimeen".
Silloin kerrottiin suoraan ratkaisu ja evankeliumi, kuinka pelastua.
Mutta nykyään selitellään henkilökohtaisia historioita "kuinka Minä olin ja paha ja nyt olen pelastunut". Ei mainita paljoo Jeesuksesta.
Se ei ole evankeliumia, jossa olisi voima pelastaa muita. Se on tarinaa omasta itsestä. - Anonyymi
Juutalaisten jumala saa vapaasti tahtoa ihan mitä vaan. Ei vaikuta Eurooppaan millään lailla.
- Anonyymi
Eikös raamatun kirjoitukset ole syntyneet suuren innoituksen vallassa?
Sitä sanotaan luovaksi kirjoittamiseksi. Siis mielikuvituksen tuottamaksi.
Ei tällaisten luomusten Jumala voi tehdä yhtään mitään. - Anonyymi
Jeesusta meidän on kuunneltava ja toteltava.
Jeesus käski ensin kastamaan syntisen ihmisen omakseen, jotta ihmisestä ensin tulisi Jumalan lapsi, ja sitten vasta opetetaan käskyt.
Ensin kaste kristityksi, sitten opetus, on Jeesuksen järjestys, johon hän delegoi oikeat opetuslapset viimeisellä Ylipäällikön päiväkäskyllä helatorstaina ennen taivaaseen nousemista.
Kastekäsky, imperatiivi, käskymuotoinen.
Matt.28:18-20
"Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni 1) kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja 2) opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti." - Anonyymi
Lahkolaiset on käännyttäjiä, jotka yrittää käännyttää kristityn oman lahkonsa maksavaksi jäseneksi.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli ja varoitti lahkosaarnaajien käyttämistä keinoista saada ihminen tulemaan lahkon uskoon. - Anonyymi
”Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.”
1 Kor 1:18- Anonyymi
Me siis julistamme Jeesusta herjoista ja vääristelyistä ja valheista ja väärinkäsityksistä huolimatta!
Miksi?
Koska Jeesus Kristus on iankaikkinen elämä, eikä hän tahdo, että kukaan joutuisi kadotukseen.
- Anonyymi
Paavalin mukaan Jumalan taho on kaikkien tuleminen totuuden tuntoon ja pelastuminen.
Raamatusta saa myö sen käsityksen, että minkä Jumala tahtoo, sen Hän myös toteuttaa.. - Anonyymi
Niin me teemme seurakuntana Jumalan tahdon.
Paavo Väyrynen resitentiksi poikkeuslailla tämä on jumalan tahto.😇👍
- Anonyymi
Vae että sillä tavalla! Minusta Väeno Molone o paljo paremp miäs. Usot sie hemmo?
Anonyymi kirjoitti:
Vae että sillä tavalla! Minusta Väeno Molone o paljo paremp miäs. Usot sie hemmo?
Mummos on Väenö Molone.
- Anonyymi
Holokrates kirjoitti:
Mummos on Väenö Molone.
No eepä satu tuota olemaa.
- Anonyymi
2.Kor.5:
18. Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
21. Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
6:1. Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. - Anonyymi
Missä vietät iankaikkisuutesi, jos et hyväksy Jeesuksen suorittamaa lunastusta itsellesi. Kuoleman jälkeen meille kaikki on myöhäistä. Siksi valitse Jumalan Rakkaus ja Armo täällä eläessäsi.
Jeesus on ainut tie meidän vapauttamiseksi meidän pahoista teoistamme.
Tie, totuus ja elämä
Joh. 14:
1. "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.
2. Minun Isäni kodissa on monta huonetta - enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan.
3. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen.
4. Te tiedätte kyllä tien sinne minne minä menen."
5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?"
6. Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
7. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet."
8. Filippus sanoi hänelle: "Herra, anna meidän nähdä Isä, muuta emme pyydä."
9. Jeesus vastasi:
"Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: 'Anna meidän nähdä Isä'?
10. Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? Kun puhun teille, en puhu omissa nimissäni: Isä on minussa, ja minun tekoni ovat hänen tekojaan.
11. Uskokaa, kun sanon, että minä olen Isässä ja Isä on minussa. Ellette muuten usko, uskokaa minun tekojeni tähden.
12. "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo,
13. ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa.
14. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. - Anonyymi
Ei kyllä rasvatun papin kainalo ja sänky taivaassa kiinnosta tippaakaan.
Eikä oma lammas haaremi taivaassa.
Eikä jatkuva jumalan ylistys. - Anonyymi
Siunattu pelastus Jeesuksessa Kristuksessa! 😁
- Anonyymi
Muista rasvata.
- Anonyymi
Jos eivät Jeesukseen uskovat kertoisi Jeesuksen voitosta, ketkä sitten?
- Anonyymi
Jumalan tehtävä suoritetaan maailmanlaajuisesti loppuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982