Pina colada

Anonyymi-ap

Sain lopultakin aikaiseksi kokeilla, eipä ole erityisemmin minun makuuni. Ainakin tuon halvan rommin kanssa aivan liian vahvan makuista, tuplasti ananasmehua niin pystyy juomaan.

4

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pina colada on parhaimpia drinkkejä peittämään viinan maku kun siinä on sopivasti makeaa (ananas, ja myös kookos) ja hapanta (ananas) sekä rasvaa (kookos). Mitä sekoitussuhdetta käytit juomaan? Pitäisi olla suunnilleen 1 osa ananasmehua, 1 osa kookosmaitoa ja 1 osa 40% alkoholia.

      • Anonyymi

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.

        Ananaslonkero on yksi parhaita juomia, mutta kookos maistuu tuossa tosi omituiselle ja pikemminkin pahentaa alkoholin makua. Keitoissa ja leivonnaisissa kookos ok, mutta todennäköisesti ei kovinkaan terveellistä, koska 90% kovia rasvoja. Tölkissä myytävää pina coladaa toiset kehuu ja toiset haukkuu, voisihan sitäkin joskus maistella. Ei ainakaan ole sakeaa kuten drinkki.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18192606n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe