Pina colada

Anonyymi-ap

Sain lopultakin aikaiseksi kokeilla, eipä ole erityisemmin minun makuuni. Ainakin tuon halvan rommin kanssa aivan liian vahvan makuista, tuplasti ananasmehua niin pystyy juomaan.

4

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pina colada on parhaimpia drinkkejä peittämään viinan maku kun siinä on sopivasti makeaa (ananas, ja myös kookos) ja hapanta (ananas) sekä rasvaa (kookos). Mitä sekoitussuhdetta käytit juomaan? Pitäisi olla suunnilleen 1 osa ananasmehua, 1 osa kookosmaitoa ja 1 osa 40% alkoholia.

      • Anonyymi

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.

        Ananaslonkero on yksi parhaita juomia, mutta kookos maistuu tuossa tosi omituiselle ja pikemminkin pahentaa alkoholin makua. Keitoissa ja leivonnaisissa kookos ok, mutta todennäköisesti ei kovinkaan terveellistä, koska 90% kovia rasvoja. Tölkissä myytävää pina coladaa toiset kehuu ja toiset haukkuu, voisihan sitäkin joskus maistella. Ei ainakaan ole sakeaa kuten drinkki.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18192606n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe