Pina colada

Anonyymi-ap

Sain lopultakin aikaiseksi kokeilla, eipä ole erityisemmin minun makuuni. Ainakin tuon halvan rommin kanssa aivan liian vahvan makuista, tuplasti ananasmehua niin pystyy juomaan.

4

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pina colada on parhaimpia drinkkejä peittämään viinan maku kun siinä on sopivasti makeaa (ananas, ja myös kookos) ja hapanta (ananas) sekä rasvaa (kookos). Mitä sekoitussuhdetta käytit juomaan? Pitäisi olla suunnilleen 1 osa ananasmehua, 1 osa kookosmaitoa ja 1 osa 40% alkoholia.

      • Anonyymi

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita joka lähtöön, yleisimpänä noiden lisäksi 2 osaa jäitä ja tehosekoittimeen. Jäädytin puolet ananasmehusta, mutta oli pakko lisätä mehua tuplasti. Usein onkin ohjeissa enemmän mehua, mutta ravintoladrinkit vahvempia.

        Kookos ei minusta vaan sovi ollenkaan tuohon ja tuskin mihinkään drinkkiin, aika heikosti ananaskin peittää alkoholin maun. Nuorempana tuli juotua Cabanaa (ja Bacardia) cokiksen kanssa, mutta ei cokis maistu enää minkään kanssa, persikkajäätee peittää ainakin viinan/vodkan maun hyvin.

        Ananaslonkero on yksi parhaita juomia, mutta kookos maistuu tuossa tosi omituiselle ja pikemminkin pahentaa alkoholin makua. Keitoissa ja leivonnaisissa kookos ok, mutta todennäköisesti ei kovinkaan terveellistä, koska 90% kovia rasvoja. Tölkissä myytävää pina coladaa toiset kehuu ja toiset haukkuu, voisihan sitäkin joskus maistella. Ei ainakaan ole sakeaa kuten drinkki.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18192606n

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      516
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe