Koronan kanssa ei ole leikkimistä

Anonyymi-ap

17

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menomatkalla olivat jo sairaina oujeah.

      • Anonyymi

        Kuinkahan moni sai tartunnan? Silloin kun korona tuli niin bussista sairastui suurinpiirtein jokainen.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­m­­f­­o­­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Taas on päivän Ilkassa että korona aiheuttaa edelleen ongelmia sairaaloille.

      • Anonyymi

        suomi voitti jääkiekossa tänään


    • Anonyymi

      autossa on moottori

    • Anonyymi

      Ilkka-Pohjalainen huomenna.
      "Ihmisiä on kuollut lintuinfluenssaan".

    • Anonyymi

      Influenssan ja RS-viruksen löydökset nousivat ja koronaviruksen löydökset pysyivät korkealla. Niiden lisäksi meillä on parisataa muuta hengitystieinfektioita aiheuttavaa virusta, joita liikkuu paljon, Järvinen kertoo MTV Uutisten haastattelussa.

      Loppuvuosi ja vuodenvaihde ovat tyypillistä hengitystieinfektioiden aikaa.

      Tällä hetkellä nousussa näyttäisi olevan myös talvioksennustaudit eli norovirustaudit, Järvinen toteaa lisäyksenä tautilistaan.

      Joulunpyhät sukuloimisineen ovat takana päin. Se on otollista aikaa tiettyjen tautien lisääntymiselle, Järvinen toteaa.

      Taudit lisääntyvät
      Pian loppuvat myös koulujen joululomat. Nähdäänkö kohta siis tautipiikki?

      – Kun koulut jatkuvat ja lapset kasaantuvat ja on sukuloitu, niin tietyt taudit lisääntyvät.

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ei-vain-influenssaa-ja-koronaa-nama-virukset-kiertavat-nyt-pahin-on-vasta-edessa/8850540#gs.33l0ej

      • Anonyymi

        liittykö Lapuaan mitenkään HÄ??


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        kylmää ilimaa pitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylmää ilimaa pitää

        Niin, saattaahan se kylmä ilma hidastaa aivotoimintaa itte kullakin, haitat vaan on eri kokoiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, saattaahan se kylmä ilma hidastaa aivotoimintaa itte kullakin, haitat vaan on eri kokoiset.

        sodassa kuoli enemmän ihmisiä eikä taloutta laitettu kiinni,,


    • Anonyymi

      Jeeeeeee pakkasta -33. Ihanan ihanaa tämä ilmaston lämpeneminen. Sisällä +24.

      • Anonyymi

        Mulla 12.


    • Anonyymi

      Taas on ilikas piitkä juttu longkoviirista, vuaren kestäny eikä meinaakkaa loppua.

    • Anonyymi

      Sukari kertoo kuuluvansa riskiryhmään sepelvaltimotaudin ja ikänsä vuoksi. Hän toteaa IS:ssä:

      – Olen riskiryhmäläinen ja se hermostuttaa. Nyt kaduttaa, etten ottanut uusinta koronarokotetta enkä influenssarokotetta. Mietin niiden ottamista kuukausi sitten, mutta jäivät ottamatta, vaikka olisi varmaan kannattanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe