Vaimon uudenvuoden lupaus

Anonyymi-ap

Ollaan jo jonkin aikaa puhutta kimppa seksistä, jossa mukanaolisi vieras mies. Vaimoni ei oikein ole syttynyt vielä ajatuksella. Eilen siin uudenvuoden aattona, vaimoni teki lupauksen. Aikoo suostua kimppaan tämän vuoden aikana. Sanoi, että ajatus vieraasta on aökanut kiinnostamaan. Sovittiin myös, että minä saan etsiä miehen ja vaimoni viimekädessä päättää kenet päästää pillulleen. Katsotaan ja odotellaan koska kimppa toteutuu.

18

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä on myös mies kärttänyt tuota vierasta miestäukaamme jo 1,5v. Aluksi ajatus oli kammottava, mutta pikku hiljaa olen päässyt akatulsen kanssa sinuiksi fantasian tasolla. Siksi olenkin sanonut miehelleni, että ehkäpä joku päivä suostun.
      N51

      • Anonyymi

        Olin samassa tilanteessa kun mies halusi jatkuvasti minua antamaan miesten panna minua.
        Olin alussa vastaan mutta suostuin lopulta yhdelle meidän kaverille.
        Mieheni meinasi kiukutella jälkeenpäin olin kuulemma (liian kiimaisen) oloinen.
        Sanoin miehelleni jos haluat minun antavan muillekkin miehille niin haluan myös nauttia jos tuntuu hyvältä.
        Vieraamme nuoli pilluani niin annoin suuhoitoa hänelle eikä mieheni tykännyt tästä.


    • Anonyymi

      Olen myös houkutellut vaimoani kimppaseksiin tai parinvaihtoon.
      Vaimo on tehnyt pikkumyönnytyksiä suostumisen saralla.
      Vaimo kysyi kenen haluaisin meidän mukaan?
      Kukaham olisi innokkain tulemaan mukaan?
      Kenet vaimo haluaisi mukaan?
      Vaimo kertoi Mikan ja veljeni olevan ainakin halukkaita.
      Tykkäsin vähän huonoa kun vaimoni kertoi heidän käsitelleen rintoja ja puristelleen pakaroista.
      Vaimoni mielestä tuossa ei ole hermostumisen aineksia jos kerran haluan toisen miehen panemaan häntä.
      Mökillä ollessamme vaimo ottaa aurinkoa yläosattomissa ja molemmat ovat kyllä nähneet vaimoni rinnat ja saunassa myös alasti useasti mutta seksiä ei tietääkseni ole ollut mutta en tiennyt kosketteluistakaan aiemmin.
      Kumpi miehistä kannattaisi valita vai molemmat.
      Vaimoni mielestä ainakin vain yksi mies kerrallaan.

      • Anonyymi

        Älä ota veljeäsi, ota se toinen


      • Anonyymi

        Mika oli meillä iltaa istumassa niin vaimoni kysyi "vieläkö haluat että annan Mikan panevan minua"? Vastasin haluavani.
        Vaimo kysyi Mikalta haluaako hän tulla mukaan kolmenkimppaan?
        Mika halusi niin vaimo kävi kylppärissä ja tuli läpinäkyvässä yöasussa ja avasi Mikan housut ottaen täysin paraatikunnossa olevan kalun esiin ja alkoi imeä, Mika kielsi sanoen tulevansa heti jos ei lopeta.
        Siirryttiin sänkyyn ja Mika nuoli vaimoni pillua ja minä imin rintoja.
        Mika sai panna ensin vaimoani jaminä pääsin liukkaille ja Mika tuli paraatikuntoon ennen kuin lopetin.
        Miehet tuli 3 kertaa ja vaimo kahdesti ensin pikkuorgasmi ja sitten iso jonka jälkeen vaimo halusi huili tauon.
        Saimme vaimolta pitkin iltaa ja yötä.
        Oltiin tosi kiimassa kaikki ja vaimo nautti kun kaksi miestä pani häntä.
        Tätä halutaan kyllä lisää mahdollisimman nopeasti.


      • Anonyymi

        Mika kertoi olevansa todella mielissään kun pääsi panemaan vaimoani.
        Ei olisi kuulemma koskaan kuvitellut saavansa ollacvaimoni kanssa.
        Kysyi myös miten jatkossa?
        Pääseekö hän jatkossa mukaan?
        Kerroin Mikalle vaimoni ja minun mielestä uusitaan lähitulevaisuudessa.
        Sanoin Mikalle myös että voimme aina kun saadaan vaimo suostumaan niin pannaan häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika oli meillä iltaa istumassa niin vaimoni kysyi "vieläkö haluat että annan Mikan panevan minua"? Vastasin haluavani.
        Vaimo kysyi Mikalta haluaako hän tulla mukaan kolmenkimppaan?
        Mika halusi niin vaimo kävi kylppärissä ja tuli läpinäkyvässä yöasussa ja avasi Mikan housut ottaen täysin paraatikunnossa olevan kalun esiin ja alkoi imeä, Mika kielsi sanoen tulevansa heti jos ei lopeta.
        Siirryttiin sänkyyn ja Mika nuoli vaimoni pillua ja minä imin rintoja.
        Mika sai panna ensin vaimoani jaminä pääsin liukkaille ja Mika tuli paraatikuntoon ennen kuin lopetin.
        Miehet tuli 3 kertaa ja vaimo kahdesti ensin pikkuorgasmi ja sitten iso jonka jälkeen vaimo halusi huili tauon.
        Saimme vaimolta pitkin iltaa ja yötä.
        Oltiin tosi kiimassa kaikki ja vaimo nautti kun kaksi miestä pani häntä.
        Tätä halutaan kyllä lisää mahdollisimman nopeasti.

        Annan vaimolleni täydet pisteet.
        Uudenvuoden vietosta.
        Vaimo on ollut tosi aktiivinen ja osallistuva ja tasapuolinen meitä miehiä kohtaan.
        Lupasi Mikalle yöpaikan vieressään jo tulevana viikonloppuna ja pani Mikan kanssa kaksistaan ennen Mikan lähtöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika kertoi olevansa todella mielissään kun pääsi panemaan vaimoani.
        Ei olisi kuulemma koskaan kuvitellut saavansa ollacvaimoni kanssa.
        Kysyi myös miten jatkossa?
        Pääseekö hän jatkossa mukaan?
        Kerroin Mikalle vaimoni ja minun mielestä uusitaan lähitulevaisuudessa.
        Sanoin Mikalle myös että voimme aina kun saadaan vaimo suostumaan niin pannaan häntä

        Mika on käynyt tänä vuonna joka päivä samalla kun on käyttänyt koiraa ulkona.
        Olen käyttänyt Mikan koiran lenkillä kun Mika itse on pannut vaimoani.


    • Anonyymi

      Näytin tämän omalle vaimolleni niin hän sanoi tekevänsä saman uudenvuoden lupauksen.
      Tämä lupaus on helppo pitää ja on mielekäs toteuttaa..

      • Anonyymi

        Olet huora. Laitappa hinnasto palveluksistasi ja yhtetystietosi.


    • Anonyymi

      Hyvä lupaus. Itse lupasin vaimolleni etsiväni pariskunnan tai pariskunnan naisen yksin kokemaan.uutta. Saa nähdä onko realpareja yhteystietoineen liikkeellä. Asun enempi pohjoisen suunnalla.

    • Anonyymi

      Mä ainakin suostuisin heti, jos se hoidettaisi parin vaihtona. Mä en niinkään välitä kahdesta miehestä yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Minä suostun oli kyse parinvaihdosta tai kahdesta miehestä kun oma mies sitä haluaa.


      • Anonyymi

        Missä päin sopisi tutustelun jälkeen yhteistä aikaa viettää? Kuinka priva olisi mukavin? Asun edelleen enempi pohjoisen puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin sopisi tutustelun jälkeen yhteistä aikaa viettää? Kuinka priva olisi mukavin? Asun edelleen enempi pohjoisen puolella.

        Missäpäin vaikutat ja haluaisitko/haluaisitteko tulla kaveriksi kimppaan tai parinvakhtoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat ja haluaisitko/haluaisitteko tulla kaveriksi kimppaan tai parinvakhtoon?

        Pohjoi-pohjanmaalla. Kuhanen7 gmaililla jatkoon. 😀


    • Anonyymi

      Turusta löytyis mies parille.

      Löytyykö paria?

    • Anonyymi

      Pari löytyy, paria etsitään

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2433
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      85
      1931
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      149
      1399
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1175
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe