Ikä ja summa.
Itse 59 vuotias ja eläkettä kertynyt 3100 euro kuussa.
Paljonko eläkettäsi on kertynyt?
14
515
Vastaukset
- Anonyymi
Ehditköhän saada sitä ollenkaan.
- Anonyymi
Varhennetulle 62-vuotiaana. Syö muutaman satasen lopullisesta eläkkeestä, mutta eipä tunnu missään.
- Anonyymi
Keskimääräinen eläke on muuten noin 1800 euroa. Suuri osa pärjää pienemmälläkin.
- Anonyymi
Ikää 15 vuotta eläkekertymä 456000 euroa kk.
- Anonyymi
Kova palkkanen herra,aika vähän kuitenkin kuuskymppisenä kertynyt.Oisko ollu vuosia vähän alipalkattuna.
- Anonyymi
ompas vanha mies. en panisi.
- Anonyymi
tv tietojen mukaan, 60v syntyeet ovat uusin eläkeläis ryhmä,
- Anonyymi
Tarkoittanet 1960 syntyneet..
- Anonyymi
Ikää 61v.
Eläkekertymä 7800.
Ja siihen se jää (paitsi indeksikorotukset) koska lopetin palkkatyöt tarpeettomana. - Anonyymi
Täällä 3600€/kk ja siihen sitten yksityisestä eläkevakuutuksesta vähän päälle.
- Anonyymi
Ittellä n. 14 euroa/kk tulossa, kun tulen varsinaiseen eläkeikään. Ilmarisesta tark.
Nyt olen takuueläkeläinen. - Anonyymi
Kiäh kiäh.
Ketällä on eläkettä 17800 rublaa kuukaudessa ja päälle laskiämpärillinen pottuja porkkanoita ja yksi sibuli. Lisäksi uusin prnolehti.- Anonyymi
Laskiämpäri on jätesanko
- Anonyymi
Entinen tehtaantyöläinen, kohta kahdeksankymppinen, n.4500€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145