Nainen jolla mielestäsi paras peppu.
Sastamalan paras peppu
17
2539
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluuko Illo vielä Sastamalan puolelle? Saako sieltä olevat naiset tulla tähän kisaan mukaan.
- Anonyymi
Kyllä illan naiset on vanhoja osa kyllä tuttuja ja liian vanhoja ovat
- Anonyymi
Eikka tietää, mutta herrasmiehenä pidättyy kertomasta.
T: Eikka- Anonyymi
Eikka on vanha silmät päässä on mutta ei näe eikä kuule .
- Anonyymi
Mun vaimo on kyllä ykkönen, ei löydy vertaista🫠
- Anonyymi
Ihan ok se sinun vaimosi on. Tyttäresi on kyllä parempi.
- Anonyymi
Taitaa olla jokin tietokoneen ruudulla näkyvä 2D waifu.
- Anonyymi
Ei uskota ennen kun laitat kuvan.
- Anonyymi
Tubettaja TM ihana look..Sastamalan kaunein nainen ...
- Anonyymi
🤮🤮
- Anonyymi
Mahtava pehva on.
- Anonyymi
Illossa ei taida olla hyviä.
- Anonyymi
Jöördis täti on aika hottis😄
- Anonyymi
Hän jo vanha kulahtunut milf
- Anonyymi
Ainoa hyväpeppuinen tällä kylällä on Janita
- Anonyymi
Ei muuten ole kyllä eräs tumma jolla on isompi.nimeä em mainitse mutta asuu lähellä varikonkatua
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881