Suristimien melu?

Anonyymi-ap

Ne kaikki tekopenikset, klitoriskiihottimet, suihinottokoneet, panokoneet ja mitkä ikinä moottorilla toimivatkin. Häiritseekö niiden surina ja melu?

13

847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mua ainakaan. Aika pientä ääntähän ne pitää. Tuskin kuuluu edes viereiseen huoneeseen. Enempi se oma voihkinta kuuluu.

    • Anonyymi

      se ei ole niin iso aihe ... ja laadukkaat tuotteet toimivat paremmin.

    • Anonyymi

      Tätyy varoa, ettei käy niin, kuin kävi meillä; Vierashuoneessa, jossa harrastelemme vaikka mitä, oli "vieras" nukkumassa, oli vieras herännyt hemmetinmoiseen surinaan. Yksi vibra oli lähtenyt käyntiin kaapissa, ja siinä oli vieressä jotain, joka vahvisti sitä ääntä. Tämä "vieras" oli vähän iäkkäämpi naishenkilö, joka oli sen sitten sammuttanut. Aammulla kertoi herätyksestä parilla sanalla.

    • Anonyymi

      Ei häiritse melu.
      Ne hieman kalliimmat lelut ovat hyvin hiljaisia

    • Anonyymi

      Onko nuo suihinottokoneet toimivia laitteita orgasmin saamiseen? Äänellä ei niin merkitystä koska se ei häiritse vaimoa.

      • Anonyymi

        Puhutko nyt parin sadan pikkuvehkeistä vai noin tuhannen euron lypsykoneista?


      • Anonyymi

        Siksikö sinä käytät sitä kun se n äänetön. Mitä nyt ite möliset.


    • Anonyymi

      Eiköhän se melu ole riippuvainen asunnosta. Jos kaikki kuuluu viereisistä asunnoista, niin varmasti voi olettaa kuuluvan myös toisinpäin.

    • Anonyymi

      Sellainen tens laite on liivien alla hiljainen,kirpparilla kävelessä saa kalun kivasti sykkimään,orgasmin saaminen kestää.
      Toisaalta kunnon värinäkuula sidottuna kaluun saa mällin lentämään.Ne vaan pitävät aina ääntä.Noitakin on tullut pidettyä kun on tyttöilemässä kirpparilla tai puistossa.
      Ainakin mattorannassa on saanut mahtavia orkkuja kun muijat jynssää mattoja tissit heiluen perse pystyssä.
      Kerran puiston penkillä istuessani,olin laittanut liivit ja tekotissit liiveihin ja suristelin siinä niin viereeni istui nainen ja sanoi että kun näin sinut piti tulla viereen istumaan.
      Ihmettelin että tunnetaanko entuudestaan mutta hän sanoi että on nähnyt minut tyttöilemässä.Hän kysyi suristimesta ja nostin mekon helmaa ja hän katsoi.Laitoin suristemen kakkosvaihteelle ja kohta spermat ruikki suoraan ylos.Sen jälkeen hän kysyi haluaisinko häneltä alusvaatteita ja kyllähän minä halusin.Lähdettiin siis hänen asuntoonsa päiväkahveilla.Siellä hän kyseli että kiinnostaako lainkaan naiset ja minä siihen että etenkin leveäpyllyiset ja painavatissiset.Siitä tulikin paikka jossa oli kiva käydä,sylin täydeltä leveää perää ja käsin sai nostella takaapäin painavia riippuvia tissejä

      • Anonyymi

        Hyi saatana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi saatana

        Mitäs olet tommonen.


    • Anonyymi

      Kuulemma vibraattorin katkonainen ääni ottaa pidemmän päälle korviin, tasainen surina ei niinkään. Kyse ei siis ollut volyymista vaan äänen laadusta. Yhteisessä seksihetkessä tokaisi, kun mulla ei meinannut orkku tulla suristimellakaan.

      • Anonyymi

        Siis mieheni mielipide tämä.


    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe