Kun kirjoitan sinulle

Anonyymi-ap

🥰 teen itseäni todelliseksi sinua varten (elokuvasta haluan rakastaa)

Hyvää Yötä miehelle ❤

38

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voikun kaunista, minä haluan vastata tähän kun aiheutit lämpimän tulvahduksen jossakin. Hyvää yötä naiselle, uskon viestin hetken avaruudessa harhailtuaan tavoittavan kohteensa. 💖

• Anonyymi

Vader: You have failed me for the last time.

• You were meant to destroy the sith! Not to join them!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja sitten aamulla lähdet TÖIHIN.

• Anonyymi

En lähde! sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähde! sivusta

Yhteiskunnan elätti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunnan elätti.

Saatko sä yhteiskunnalta palkkaa veronmaksajien kukkarosta tohtorska? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sä yhteiskunnalta palkkaa veronmaksajien kukkarosta tohtorska? Sivusta

Menkää muualle riitelemään mun aloituksesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää muualle riitelemään mun aloituksesta!

Mennään mennään, runsaasti tuntuu olevan vapaa-aikaa, epäilen että leikattu on

• Anonyymi

Hyvää yötä ja kauniita unia.

• Anonyymi

Lisäys: Leffa Haluan rakastaa Peter tuli Teemalta. En halunnut kirjoittaa Peter kun se ei ole kaipaukseni nimi. Hänen nimensä ei ala edes P:llä.

En pitänyt siitä, että leffa kertoi yhden salasuhteen tarinan kiiltokuvamaisena. Nainen oli haihattelija ja miehellä vaimo sekä lapset. Tunteilleenhan ei mitään voi, mutta sille voi mitä niillä tekee. Salasuhteilu ei minulta onnistuisi.

• Anonyymi

True love kestää kaiken säässä kuin säässä,
      ei tarvii epäillä, eikä ihmetellä, puntaroida.

• Anonyymi

Omalta osaltani voin näin sanoa. Hänestä en osaa sanoa.

• Anonyymi

Ei kyl jaksaisi enäään tätä

• Anonyymi

Aloitus ei tainnut olla sulle!

• Anonyymi

Kyllä se mies näkyy verkkaisimmillekin, että ns teet mielikuvitusystäviäsi todeksi, nää jotka sinua niin ihanasti rakastaa

• Anonyymi

Aloittajanaisella ei ole mielikuvitusystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetaha se naisena esiintyminen,kaikkihan tääl tietää kuka sä olet ja myös ton toisen! Haluutte vaan mustamaalata täällä naisia, koska ette koskaan tule muuttumaan naisiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetaha se naisena esiintyminen,kaikkihan tääl tietää kuka sä olet ja myös ton toisen! Haluutte vaan mustamaalata täällä naisia, koska ette koskaan tule muuttumaan naisiksi!

Oon sanomattoman iloinen

Kun minulla on sinut

Kukkaan ei ole minua rakastanut niin kuin sinä

Min älskling

Rakkaus ei oo mikään keksitty juttu

Se ON

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistat vuodesta toisen mies samoja fraaseja, mutta on sinulla sentään edes tuo 1🦄 muiden kukkaroa kuppaava fani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistat vuodesta toisen mies samoja fraaseja, mutta on sinulla sentään edes tuo 1🦄 muiden kukkaroa kuppaava fani

Poistu sotkemasta aloitustani. Olet aika yksinkertainen tyyppi, kun et osaa muuta kirjoittaa.

Oletko muuten huomannut, että sinun elämäsi ei muutu yhtään siitä vaikka miten ahkeraan 24/7 käyt täällä haukkumassa tuntemattomia ihmisiä ja väittämässä naisia miehiksi?

Käyppä terveyskeskuksessa kertomassa, että sinulla on paha deluusio. Ehkä ne keksivät jotakin apua sinulle.

T: vieläkin nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että kaikki? Se on mahdotonta. Täällä Espoossa on satoja tuhansia ihmisiä. Kaikki eivöt mua millään voi tuntea. Vielä epätodennäköisemmin Suomen 5,5 miljoonaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistu sotkemasta aloitustani. Olet aika yksinkertainen tyyppi, kun et osaa muuta kirjoittaa.

Oletko muuten huomannut, että sinun elämäsi ei muutu yhtään siitä vaikka miten ahkeraan 24/7 käyt täällä haukkumassa tuntemattomia ihmisiä ja väittämässä naisia miehiksi?

Käyppä terveyskeskuksessa kertomassa, että sinulla on paha deluusio. Ehkä ne keksivät jotakin apua sinulle.

T: vieläkin nainen.

Kiitos mies tästä visiosta, eli ammatti-ilmoittautujana siis tiedät, että voit mennä asian kanssa yhtä kasuaalisti terkkariin kuin tenniskyynärpäänkin? Ei ole tarvetta, mutta jos jollain muilla vaikka olisi, niin kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos mies tästä visiosta, eli ammatti-ilmoittautujana siis tiedät, että voit mennä asian kanssa yhtä kasuaalisti terkkariin kuin tenniskyynärpäänkin? Ei ole tarvetta, mutta jos jollain muilla vaikka olisi, niin kerro lisää

Minulla ei ole harhaluuloja. Olen nainen , kun katson peiliinkin. Minulla on myös poika, miehethän tunnetusti eivät synnytä.

Harhaluuloisuutta lääkitään Alzheimer lääkkeillä ja psykoosilääkkeillä. Sinun kannattaa hakea apua, ennenkuin joudut laitoshoitoon.
        https://sumut.fi/muistisairaudet/kaytosoireet/harhaluulot/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole harhaluuloja. Olen nainen , kun katson peiliinkin. Minulla on myös poika, miehethän tunnetusti eivät synnytä.

Harhaluuloisuutta lääkitään Alzheimer lääkkeillä ja psykoosilääkkeillä. Sinun kannattaa hakea apua, ennenkuin joudut laitoshoitoon.
        https://sumut.fi/muistisairaudet/kaytosoireet/harhaluulot/

Tuo joutaisi kyllä hoitoon tuo jankkaaja joka asuu palstalla ja Sotkee kaikkien jutut täällä,nyt on jättänyt pedariksi haukkumisen vähemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo joutaisi kyllä hoitoon tuo jankkaaja joka asuu palstalla ja Sotkee kaikkien jutut täällä,nyt on jättänyt pedariksi haukkumisen vähemmälle.

Se on se sun toinen verbaalinen vastustaja, tämä ns miesluulija ttuilee muille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittäyt ilmoittaa ylläpidolle noita hänen loukkauksiaan, mutta eivät näytä häviävän täältä niinkuin eivät ne 9-13 vuotiaatkaan. Ihan tavallisia kommentteja kyllä häviää oudosti.

• Anonyymi

🤔 Rachel?
      T:mies ite

• Anonyymi

Jos tarkoitat kysyä, onko aloittaja Rachel, niin ei ole- Aloittajanaisen nimi alkaa vokaalilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat kysyä, onko aloittaja Rachel, niin ei ole- Aloittajanaisen nimi alkaa vokaalilla.

Ja päättyykö myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja päättyykö myös?

Siis v et ees moikkaa

Nolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja päättyykö myös?

Suomalaiset nimet päättyvät useammin vokaaliin kuin konsonanttiin. Eli kyllä. Erunimeni alkaa vokaalilla ja päättyy eri vokaaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset nimet päättyvät useammin vokaaliin kuin konsonanttiin. Eli kyllä. Erunimeni alkaa vokaalilla ja päättyy eri vokaaliin.

Kiitos, aivan näin suomalaisena itselläkin.

• Anonyymi

No itselläkin välähti, näin tyypillisesti vuorokausi jäljessä. Mitä jos haluaisin elokuvaan. Siinä olisi kyllä hyvä olla mukana myös henkilö naispääosassa, joka voisi rakastaa minua. Elokuva kertoisi rakastamisen vaikeudesta ja myös sen helppoudesta, intohimosta, no himostakin. Elokuvassa pyritään tuomaan esiin kokonaisvaltainen, henkinen ja fyysinen tunneyhteys ja erittäin intiimi kanssakäyminen. Tässä elokuvassa ei sitten suudella ohitse. Elokuvan nimi olisi: Viimeinen suudelma ennen ensimmäistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe