Olen epäonnistunut kaikessa ja elämässä etenkin

Anonyymi-ap

En osaa mitään hyödyllistä olen luuseri minusta ei ole mitään hyötyä kellekkään

14

405

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se tuntuu ikävältä olla pelkkä vitsi
      Muilla samoja kokemuksia fiiliksiä?

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­­N­­y­­­m­­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18195366i

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aina voi harjoitella pienin askelin ei mikään ole kiveen hakattua mitä osaa ja mitä ei. Mitähän tarkoitat hyödyllisyydellä kohdallasi.

• Höpö höpö. Osaat varmasti jotakin. Wt ole vain löytänyt sitä ehkä vielä. Tsemppiä äläkä luovuta.

• Anonyymi

Kerro millä tavalla sinun pitäisi olla hyödyllinen muille ollaksesi arvokas ihminen?

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla hyödyllinen muille? Etkö voisi itse yrittää hyötyä muista? Vaikutat mielisairaalta.

• Anonyymi

Sinähän se vasta vaikutatkin skitsolta kun haukut muita mielisairaiksi pelkkien anonyymien tekstien perusteella.

• Anonyymi

Tuohonko minun kysymykseen vastasit? Halusin vaan lähinnä aloittajan miettivän että ihminen on arvokas huolimatta siitä onko hän mielestään hyödyllinen muille. Ja mitä hänen mielestään pitäisi tehdä tunteaa itsensä arvokkaaksi. Moni kokee itsensä arvottomaksi vaikka kaikilla meillä on jakamaton ihmisarvo. Jokainen kuitenkin meistä tarvitsee toisiaan. Tää oli kuitenkin vissiin liian syvällisesti pohdittua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohonko minun kysymykseen vastasit? Halusin vaan lähinnä aloittajan miettivän että ihminen on arvokas huolimatta siitä onko hän mielestään hyödyllinen muille. Ja mitä hänen mielestään pitäisi tehdä tunteaa itsensä arvokkaaksi. Moni kokee itsensä arvottomaksi vaikka kaikilla meillä on jakamaton ihmisarvo. Jokainen kuitenkin meistä tarvitsee toisiaan. Tää oli kuitenkin vissiin liian syvällisesti pohdittua.

Niin se on makuasia mtä kukakin pitää arvokkaana. Minun mielestäni upseerit ovat yhteiskunnan loisia ja käyttävät muita hyväkseen. Myös aseteollisuuden mulkut ovat samaa pohjasakkaa. Joku metsästykseen liittyvä on siinä rajoilla vaikka sekin on vastenmielistä. Jos oikeasti itse saisi päättää niin jyrkkä ei sillekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on makuasia mtä kukakin pitää arvokkaana. Minun mielestäni upseerit ovat yhteiskunnan loisia ja käyttävät muita hyväkseen. Myös aseteollisuuden mulkut ovat samaa pohjasakkaa. Joku metsästykseen liittyvä on siinä rajoilla vaikka sekin on vastenmielistä. Jos oikeasti itse saisi päättää niin jyrkkä ei sillekkin.

Niin no kysymysen tarkoitus ei ollut kyllä mitenkään tarkoitus miettiä ketkä muut eivät ole mielestäsi arvokkaita ihmisiä. Vaan enemmänkin sitä omaa elämää ja sen ratkaisuja eikä muiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin no kysymysen tarkoitus ei ollut kyllä mitenkään tarkoitus miettiä ketkä muut eivät ole mielestäsi arvokkaita ihmisiä. Vaan enemmänkin sitä omaa elämää ja sen ratkaisuja eikä muiden.

Juu mutta todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä kun armeijan mulkkujen tahdon mukaan toimitaan jokatapauksessa. Niillä on rauhanaikanakin valtaa hyppiä silmille ja sotatilanteessa täysivalta ilman rajoituksia eikä kukaan mahda mitään. Koulussa puhuttiin paskaa tasavallasta.

• Anonyymi

Älähän nyt. Tärkeää ei ole se mitä sinä osaat vaan millainen olet läheisillesi. Sinusta on ihan varmasti hyötyä muille. Olet vaan nyt alamaissa. Piristy!

• Anonyymi

Niin no, en usko.
      Minä haluaisin olla hyödyksi rakastamalla yhtä ihmistä. Mutta en tiedä, onko tämä pyyteetöntä. Ei varmaan, koska saan itse ajatuksesta iloa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe