Venäjä on kohta sisällissodassa

Anonyymi-ap

Ihan muutaman viikon päästä Venäjä ja Putin saa tuntea tekojensa seuraukset. Miehitettyjen alueiden ja Venäjän valtion alueilla liikkuu vastarinta joukkoja, jotka alkavat toimia aiempaa enemmän ja rajumpia iskuja tehden.

16

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjä on jo sisällissodasa. Venäjä sotii valtiosta irroittunuta Ukraina takaisin. ukrainaa. Niin se on.

      • Anonyymi

        Venäjä takaisin Kiovan hallintaan!
        Tulisi jotain järkeä touhuun.


    • Anonyymi

      Toivoa tietysti soppii, että venäläiset alkaisi tajuta maansa tilan ja tehdä sille jotain.
      Sitten käy taas ns. humahdus, eikä putinin kannattajia löydä edes kannon alta.

    • Anonyymi

      Se on Ateš-vastarintaliike. Erittäin motivoitunut ja osaava joukko.

    • Uskon Ukraina ei voitta sota ,Sitten Ukraina voi tulee Jugoslavia
      Osaa ukraina menee Venäjältä ja osa menee puola ,

      • Anonyymi

        venäjä jaetaan Ukrainan,Kiinan kesken.


      • Anonyymi

        Sinä voit uskoa, mutta se on vain sinun uskomuksesi. Nuo vastarintaliikkeet ovat valtiossa sisällä ja siten todella merkittävä tekijä. Ne ovat kautta aikain olleet muutoksentekijöitä ja näin on nytkin. Minä uskon, että Venäjä katoaa muutaman vuoden sisällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit uskoa, mutta se on vain sinun uskomuksesi. Nuo vastarintaliikkeet ovat valtiossa sisällä ja siten todella merkittävä tekijä. Ne ovat kautta aikain olleet muutoksentekijöitä ja näin on nytkin. Minä uskon, että Venäjä katoaa muutaman vuoden sisällä.

        No kaikki katoaa
        Roma .Jengi xan ,Hitler .Stalin se on elämä laki
        En tuleen surullinen jos venäjä katoaa
        Mutta olen varma moni kuin sinä he kuolle jos UNCLE SAM katoaa


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No kaikki katoaa
        Roma .Jengi xan ,Hitler .Stalin se on elämä laki
        En tuleen surullinen jos venäjä katoaa
        Mutta olen varma moni kuin sinä he kuolle jos UNCLE SAM katoaa

        Minä olen reilusti yli 70, joten kuolemani ei liene kaukana.


    • Lammas.
      Kiina kohta maailma johtaja

      • Anonyymi

        Kiina on savijaloilla horjuva jättiläinen. USAn olisi helppo saada Kiinan talous katastrofiin, mutta sitä se ei tee, koska se vahingoittaisi myös USAa ja sen kauppakumppaneita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiina on savijaloilla horjuva jättiläinen. USAn olisi helppo saada Kiinan talous katastrofiin, mutta sitä se ei tee, koska se vahingoittaisi myös USAa ja sen kauppakumppaneita.

        Se ollut totta jos USA TALOUS ollut ok mutta Ukraina tehnyt USA myös ei rahaa


    • Anonyymi

      Suomessakin kabineteissa, poliittisissa puheissa lietsotaan sotaa nato- propagandaa levitetään. Ja moskova jauhaa samaa pskaa, mutta eri paketissa.
      Suomessa on omat asiat sekaisin.
      sotaa lietsonut yli-suuri hallinto osoittautui itse toimintakyvyttömäksi tässä raja-hybridi touhuissa!

      Rahat kun loppuu, niin joudutaan säästöihin. Järjettömällä politiikalla on Suomi velkaannutettu itse toimien - huom !! ..
      Nyt köyhät maksaa rikkaiden "pelivelat" pakolla.
      Ovelia huijjareita on paljon . Ne huijjaa sosiaaliedut, ek, mtk tuet, jne asumistuet....
      ja tekee rötöksiä. Jotta rötöstelyä on se markkinatalous, esim sähkö kiskonta, sähkönsiirto kiskonta -- vaikka peitellen puhutaan liiketoiminnasta, busineksesta.

      Haiitta maahanmuutto muuttaa vähitellen Suomea kehitysmaaksi ( vrt Ruotsi..).
      - Kenen etu ?
      Usein näitä rescue jouten oleskelijoita on esim. kaupan eteisissä, kassoilla, parkki-paikoilla. ( nyt pakkasilla kyllä aina sisätiloissa..).
      Vaara siis vaanii tavallista ihmistä, Suomi on turvaton,
      Arjessa kaupan kassoilla,, yms. paikoissa epärehellisiin toimiin suuntautuu moni kela-turisti,,, kotimaansa tavoin, , se on niiden "työ"....
      - ja ovelia ovat.. ja pienetkin saaliit kelpaa,,, ( -rahaa kerätään, turvallisiin kotimaihinsa lähettävät rahaa ja kela-tukia - rahansiirto automaatit laulaa.. ).
      - esim.. nyt viimeksi minulta varastettiin kassalla juusto !
      se kävi kätevästi, hämäys ja nappaus.. ja en huomannut, ei kassahenkilö huomannut...
      - jotain nämä oli aasialaisia, mustalaisia intiasta, pakistanista - siitä suunnasta... varmaan nämäkin ilmaisilla kela lomilla Suomessa ...

      Tuttava mummolta veivät koko kauppakassin sisällön, kun oli ystävällinen ulkomaalainen avustanut tavaroiden siirrossa!! - Mummolle jäi kassiinsa vain vedellä täytettyjä mehupulloja, painoksi kassiin,, niin ei huomannu ryöstöä , enne kuin kotona.. ----Turvaton Suomi, Pohjolan kongo !

      • Anonyymi

        Vai niin käj. Voi voi.


      • Anonyymi

        Minua on joitakin kertoja pahoinpidelty/uhkailtu. Aina kun olen joutunut väkivallan kohteeksi tai minua on uhattu, on tekijänä ollut kantasuomalainen.
        Tiedän kyllä, että maahanmuuttajat ovat jossakin määrin yliedustettuina noissa tilastoissa mutta se ei ole koko totuus. Siihen totuuteen kannattaisi tutustua ja tulla sitten huutelemaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      109
      2221
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      435
      1675
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      80
      1186
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1115
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      288
      1046
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1041
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1012
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      202
      870
    Aihe