köyhiä työttömiä. Taitaapi olla korvien välissä köyhyys.
Ei suomes ole
28
448
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen korvien?
- Anonyymi
En mie ainakaan oo käyhä. Eihän käyhiä ole, muutenhan ketään ei kävisi kaupassa jos olisi köhiä.
Mulla on ainakin hyvin rahaa ostoksiin ja kaikkea on mitä tarvii, samoin tuttavilla, ei kukana ole sanonu köyhyydestä mitään.
Ei ole käyhiä, mulla on rahaa ainakin riittävästi. Puppua puhuvat, ei ole kaikilla on rahaa. - Anonyymi
Aivokääpiö
- Anonyymi
Ei ole köyhiä suomessa. Kaikilla on vaatteet päällä, käyvät kaupassa, on koti ja auto ja koira.
Köyhä on se joka kerjää hattu kourassa kaupungilla ja sillä ei ole rahaa ruokaan.
Minä en ainakaan ole käyhä, enkä näe yhtään köyhää missään. Mulla on aina rahaa ruokaan ja asioihin. Miksei muilla olisi? On heillä. - Anonyymi
"Taitaapi olla korvien välissä köyhyys."
Siinä tapauksessa sinä olet köyhempi kuin kirkonrotta, keppikerjäläinen ja tyhjätaskulan kylän väki yhteensä. - Anonyymi
Mitä köyhyyttä, en minäkään mikä köyhä ole, rahaa on vaikka mihin. Outoo tää köyhyyspuheet... ei ole suomessa köyhiä. puppua, ruokaa on kaupassa vaikka millä mitalla, ja autoja ostellaan ja kaikkeee.. Minulla on nytkin rahaa käteisenä 500 e rahapussissa. OOutoo, palkat on kuitnekin kaikilla lähes 3 tonnia.. ja verot senkun laskee.
- Anonyymi
Lopettakaa köyhien pilkkaaminen heti.
- Anonyymi
Suomalainen köyhä on kroisos verrattuna vaikka Brasilian köyhään.
Sitten on tietysti itse aiheutettu ajoittainen köyhyys, kun pitää vetää tuet heti kuun alussa kurkusta alas tai savuna ilmaan, tai hakata pelikoneisiin.
Jos ei polta, juo tai pelaa, niin kyllä täällä pärjää.- Anonyymi
Jokainen tapaus erillainen. En juo, en tupakoi, en pelaa. Ei rahaa ollenkaan. Kaikkia ei auteta. Esim ex-yrittäjiä. Tämä on faktaa.
- Anonyymi
En ole minä käyhä. Miksi muut ovat? Hyvin eläke ja etuudet riittää. Miksi ootte köyhiä, miksi jiotte viinaa ja poltatte tupakkaa, se vie rahat. Viina virtaa palkkapäivänänne voi voi.
- Anonyymi
Ei tarvitse edes etuuksia, kun vaan saa sitä työeläkettä pitkän työrupeaman jälkeen.
Sillä pärjää jo ihan hyvin ja jos on taloudessa heitä kaksi, niin suorastaan loistavasti.
Juopoilla, tupakan polttajilla ja himopelaajilla on kyllä aina vaikeuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse edes etuuksia, kun vaan saa sitä työeläkettä pitkän työrupeaman jälkeen.
Sillä pärjää jo ihan hyvin ja jos on taloudessa heitä kaksi, niin suorastaan loistavasti.
Juopoilla, tupakan polttajilla ja himopelaajilla on kyllä aina vaikeuksia.Kaikki eläkeläiset saa etuuksia, kuten kaikki muutkin. Kelasta jos tulee rahaa, se on kela etuus.
Asumistuki, sairaspäiväraha, ja se Kelakortti on etuus, joka antaa etuuden lääkkeisiin ja lääkäriin, korvaamalla osan maksuista. Niin että kaikki saa kelasta etuuksia.
Vai oletko palauttanut kelakortin ja sanonut ettet halua kelasta mitään, et edes lapsilisiä eikä opiskelijalapset opintotukea??? Heheee..et varmasti ole ilmoittanut sinne ettet ota rahaa vastaan.
- Anonyymi
Yleisesti jos rutistaan ettei rahoja niin olis hyvä nähdä listaus tuloista ja menoista elikä jokainen meno mihin rahaa menee.
- Anonyymi
✌️kyl noin on.
- Anonyymi
Aivokääpiö😡🙄
- Anonyymi
No sie olet!
- Anonyymi
Suomi nyt ei vaan ole kaikille tasapuolinen ja sillä siisti.
- Anonyymi
on utopiaa kuvitella että olisi olemassa täysin työkykyisiä työttömiä.
työttömillä toimii pelkästään aivot. ja pippeli. - Anonyymi
Oksettaa nämä teidän kommentit. Suomessa on tosi köyhiä paljon ilman omaa syytä.
- Anonyymi
Tämä ei ole totta. Jos tosiaan on henkilö äärimmäisen köyhä niin jossain kohdassa elämää on tehty tahaton tai tahallinen väärä ratkaisu/ratkaisuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole totta. Jos tosiaan on henkilö äärimmäisen köyhä niin jossain kohdassa elämää on tehty tahaton tai tahallinen väärä ratkaisu/ratkaisuja.
Toivottavasti elämä opettaa pilkkaajaa. Sairauksia ja onnettomuuksia riittää.
- Anonyymi
Mikään ei estä edes yrittämästä etsiä parempia elinolosuhteits , mutta
mitä tekee työtön vätys. Makaa vain sohvalla.- Anonyymi
Kyllä minä istun silloin kun juon olutta, makuultaan hankalaa puuhaa
- Anonyymi
Sinä se vänkäät joka väliin provoamaan ja haastamaan riitaa. Mitä ihmettä sinä teet aamusta iltaan? Ei ole sullakaan kummosia tekemisiä kun täällä vaan haastat riitaa kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Sinulla on vain tuulitunneli korviesi välissä.
- Anonyymi
Jos sinulla nyt kuitenkin onse tilanne ettälisätuloa olisi mukava saada niin Onpassive antaa sinulle mahdollisuuden ja työkalut parempaan tulevaisuuteen.
Onpassive ssa kaikki menestyt jos niin vain haluaa. Tämän kautta pääsee mukaan, ilmaiseksi https://op98.onpassive.com/?oesId=O47zrgbwku5a/jlJyZea7g== - Anonyymi
Kyllä on, monesta syystä köyhiä Suomessa.
Vanhalla miehellä voi olla hyväksikäyttäjä nainen, tai päinvastoin.
Siihen sitten vielä lisäksi pössyttely ja kalja.
Suuret lääkemenot.
Ei kannata pilkata köyhää.
Jos vielä itse ei älyä hakea tukea vaatteisiin.
Siinä on sitten sukulaisten avun varassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789