Kokoukset ovat ajanhaaskausta

Anonyymi-ap

Minä en suostuisi käymään istumassa missään kokouksissa. Samat asiat voi itse lukea lehdistä. Kun kokouksissa joskus aikanaan kävin, olo oli kuin hakattu kahden tunnin kokouksen jälkeen. Vielä oli pimeässä lähtö kotiin. Oli yhtä painajaista. Kaksi kertaa viikossa!

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokousten tarkoitus on näyttää Jehovalle, kuka haluaa tosissaan kuulua porukkaan ja kuka ei.

      • Anonyymi

        Valtettavasti se vaan oli liian raskasta. Vaikka henki on uhattuna, sitä vaan ei jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtettavasti se vaan oli liian raskasta. Vaikka henki on uhattuna, sitä vaan ei jaksa.

        Kateeksi kävi jatkuvasti maailmalliset, joiden ei tarvinnut käydä missään kokouksissa. He olivat vapaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateeksi kävi jatkuvasti maailmalliset, joiden ei tarvinnut käydä missään kokouksissa. He olivat vapaita.

        Joutuu lähtemään kokoukseen, siten se yleensä ajatellaan. Ei niin, että saa lähteä.


      • Anonyymi

        Jumalalle ja Jeesukselle me emme voi NÄYTTÄÄ yhtikäs mitään.
        He eivät kaipaa "näyttämistä". Ainoastaan sydämen uskolla pelastutaan ja suun tunnustuksella, että Jeesus on Herra.
        Kaiken saamme sen jälkeen yksin armosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuu lähtemään kokoukseen, siten se yleensä ajatellaan. Ei niin, että saa lähteä.

        Se oli tosiaankin kärsimystä. Kidutusta. Ja varsinkin se puheiden pitäminen oli ne sitten esitelmiä, ohjepuheita tai palveluskokouksen puheita.
        Ne kysymys vastaus ohjelmat meni joten kuten.
        Enää en ole nähnyt niistä painajaisia.


      • Anonyymi

        Minä en kuulunut porukkaan henkisesti ollenkaan kokouksissa käydessä. Olin vain fyysisesti paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtettavasti se vaan oli liian raskasta. Vaikka henki on uhattuna, sitä vaan ei jaksa.

        Uskonnollisuuden ilo on yhteisöllisyys. Nykyään ihmisillä ei ole enää aikaa eikä voimia lähteä mihinkään mukaan. Tämä näkyy myös yhdistystoiminnassa. Moniin uskonnollisiin yhdistyksiin on vaikeaa saada ihmisiä vastuutehtäviin.


    • Anonyymi

      Vaikka kuinka väsyneenä, uupuneena, masentuneena tai ahdistuneena joutuu kokouksiin lähtemään, niin sieltä palaa aina onnellisen iloisesti piristyneenä.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan palannut. Olen huomattavasti onnellisempi, kun en ole käynyt repimässä itseäni kappaleiksi vääntäytymällä kokouksiin. Voin selvästi paremmin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan palannut. Olen huomattavasti onnellisempi, kun en ole käynyt repimässä itseäni kappaleiksi vääntäytymällä kokouksiin. Voin selvästi paremmin nyt.

        Joo kirjoittelustasi huomaa, kuinka hyvin voit ja ylipäätänsä muidenkin täällä kirjoittelevien luopioiden, mainosvaltuutetut sentään patsastelevat onnellisina kohti pian tulevaa paratiisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kirjoittelustasi huomaa, kuinka hyvin voit ja ylipäätänsä muidenkin täällä kirjoittelevien luopioiden, mainosvaltuutetut sentään patsastelevat onnellisina kohti pian tulevaa paratiisia.

        Voin ihan hyvin nyt, kun ei ole tarvinnut käydä kokouksissa ja ovilla. Kyllä se paratiisi tulee ilman kokouksissa juoksemista ka ovilla kiertelyä. Kaiken voi lukea itsekseen, ja uskosta voi kertoa monin eri tavoin. Ovilla kiertely on jo sinänsäkin turhaa, koska jos ei ole etsimässä tutkisteluoppilaita, niin mitä varten siellä pitäisi käydä? Ovenavaajan mielipiteet eivät kiinnosta JT ukovaisia. Kaikista ei ole myöskään opettajiksi. Joten revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin ihan hyvin nyt, kun ei ole tarvinnut käydä kokouksissa ja ovilla. Kyllä se paratiisi tulee ilman kokouksissa juoksemista ka ovilla kiertelyä. Kaiken voi lukea itsekseen, ja uskosta voi kertoa monin eri tavoin. Ovilla kiertely on jo sinänsäkin turhaa, koska jos ei ole etsimässä tutkisteluoppilaita, niin mitä varten siellä pitäisi käydä? Ovenavaajan mielipiteet eivät kiinnosta JT ukovaisia. Kaikista ei ole myöskään opettajiksi. Joten revi siitä.

        Hyvin kirjoitettu.
        JT mainosvaltuutetut eivät päätä kenen nimi on kirjoitettu elämän kirjaan, vaikka tahtoisivatkin päättää.


    • Anonyymi

      Mites kärryvartijaksi lähtö, aamulla oli 19 astetta pakkasta. kuljin valtakunnansalin ohi lähimarkettiin. Ulko-ovelta johtivat kärrynjäljet prkkipaikalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe