Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avaruuden mustat aukot...

Mizar

...niille ei riitä mikään! Siihen syöveriin uppoaa kaikki, avaruuspöly, meteorit, tähdet, kokonaiset planeettakunnat kauhistuneine sivilisaatioineen imetään mustaan nieluun. Edes valon säde ei pääse pakenemaan- liioittelematta voi kerrankin puhua anaali- retentiivisestä ilmiöstä.


Ja kun sinne kerran joutuu, niin se on sitten Adíos, amigos mios, para siempre!

3

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aukkoja katsellen

      Kyllä kuule mun olis pakko sieltä pois tulla yheksän aikaan aamulla kun pubit aukee,oli se aukko minkä värinen tahansa.Ollaan kuule sitä ryömitty jos mimmosista aukoista ja luukuista ja ikinä ei olla myöhästytty oviripaa kiskomasta.Paremminkin oltu vähän etuajassa.Ja yleensä menenkin kyl pimiään nurkkaan istumaan mihin ei tosiaan valonsädettä kaivata.No välillä poke tulee sanomaan mulle jotain niinko ariosmutsaatsos tai niinku sillee...

      • Mizar

        Muuten, onko herra Marmeladovin kapakkamonologi tuttu? Sehän on Dostojevskin kirjassa Rikos ja rangaistus, siinä aika alussaa kun Raskolnikov tutustuu ko.mieheen, Sonjan isään. Siinä kamppaillaan Mustan Aukon partaalla! "Hiiles tehty affena" puhuu sielun syövereistä....


    • narmal sano slaavi

      Eikös se Einstein jo ennustanut mustien aukkojen välttämättömyyden?

      Merkillistä, että ihmiset turhaan pelkäävät näitä luonnollisia
      Universumin rakenteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe