Tuomas Enbuske: "Pallaksella kuollut nainen oli tyttäreni opettaja!"
Enbuske kertoo asiasta viestipalvelu X:ssä. IS
Voimia nyt Tuomakselle. Häntä on kohdannut kauhea isku, joka on jaettava mediassa! Ajatella, että noin kuuluisan persoonan tyttären opettaja.
Olipa hyvä tietää tuokin!
9
205
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tunnen Tuomas Enbusken. Olen nähnyt hänet televisiossa suutelemassa toisen miehen kanssa.
Ajatella, että hänen tyttärensä opettaja oli siellä Pallaksella!
Tuntuu kuin läheisiä oltaisiin kaikki…
Hyvä kun media uutisoi tästäkin asianhaarasta!
Kiitos tästä uutisesta.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hyi s........na mikä huomiohuo.a. Keinolla millä tahansa päästävä otsikoihin. Toivottavasti oli omaiset saatu kaikki kiinni jo.
- Anonyymi
Iltasanomat ihan paskamedia.
Mollaa persuja ja hypettää Sannaa ja Enbuskea.
”Kolme tapaa miten saat orgasmin bussipysäkillä pakkasessa…”
”Asiantuntija lyttää…Halla-ahon…”
”oikeusoppinut Koskenniemi ihailee Sanna Marinin laukkua vaikka se maksoi vain 8000 euroa…”
”Professori kertoo neljä tapaa miten hallitus saadaan kaadettua”
- Anonyymi
tappakaa enbyske
- Anonyymi
Toivottiko presidentti Niinistö hyvätuudetvuodet Enbuskelle?
- Anonyymi
"Kaverin serkun nimi on tuomas"Iltalehdessä vai oliko 7päivää lehdessä.järkyttäviä uutisia,mihin tämä maailma on menossa.
- Anonyymi
Aivan karmeaa. Tämä tuska raastaa sieluani. Kuinka Tuomas kestää tuon kaiken?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685